Jump to content

Borstvergroting hartpatient

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Al jaren wil ik een borstvergroting. Heb AA en wil gewoon iets hebben.

Ik ben hartpatient met 7 hartafwijkingen. In het velthuis kliniek wilde ze me niet opereren.

Weten jullie een kliniek of ziekenhuis waar ze dat wel doen??

Ik hoor graag reactiee!!

Guest boobsie

Hoi braampje Misschien in het ziekenhuis waar je patient ben voor je hart? Hoop voor jou dat je iets gaat vinden en je droom uitkomt!

Liefs

Dat hebben we ook geprobeerd. Maar het erasmus in Rotterdam heeft geen plastische chirurgie.

Het is erg moeilijk, van klinieken hoor je heel vaak positieve verhalen en ziekenhuizen hoor je vrij weinig.

Maar bedankt voor reactie!

Liefs

Guest boobsie

O dat is balen! Ik ben toevallig zelf in het ziekenhuis geholpen lekker dicht bij huis zodat als er wat mis is ik niet ver hoef te reizen en ik vond het een prettig idee om een nachtje te blijven! En ben super tevreden!

Liefs

In welk ziekenhuis ben je geopeerd? Ik ben afgelopen maandag in het albert schweitzer in Dordrecht geweest, en daar waren ze niet heel vriendelijk.

Ik ben erg benieuwd. Hoeveel cc heb je laten plaatsen?

Ik was bij velthuis kliniek en daar zou ik 315cc krijgen.

Werken ze daar ook met prothese van druppel vorm?

Liefs

Guest boobsie

Ik ben bij het rkz in beverwijk geweest heb 325cc high profile ronde maar volgens mij werken ze ook met druppel vormige deze heeft ie me namelijk ook laten zien! H ik ben blij dat ik ronde heb vind de vulling bovenin heel erg mooi! Hoezo waren ze in Dordrecht onvriendelijk? Kan je zowiezo niet eerst over de telefoon vragen of ze uberhaupt opereren willen ivm je hartkwaal dat bespaart een hoop onnodige bezoekjes?

Liefs

Omdat ze het in het kliniek niet deden, belde we bij Dordrecht en wisten van alles. Kwam ik daar uur liep het uit, was ik aan de beurt kreeg ik te horen ja als je toestemming van je cardioloog krijg willen wij je wel opereren.

Binnen 5 minuten was ik weer weg. Dan de k ik zei dat gelijk door de telefoon want had dezelfde vrouw.

Maar indd al die kosten elke keer word je niet vorlijker.

Woensdag krijg ik Van mijn cardioloog te horen of het mag en ziekenhuis of ook kliniek.

Eerder had die geen tijd, dus blijf je wachten.

Het is nu woensdag afwachten want het passen elke keer maak je ellendig als je te horen krijg dat het er toch niet mag.

Liefs

Wat vervelend zeg dat ze je hebben afgewezen :(

Zelf ben ik ook in het ziekenhuis geopereerd bij ons in de buurt (10 min rijden) plus overnachting.

Ook ik vond het fijn om snel terecht te kunnen en het beviel me gewoon goed!

Ziekenhuizen staan natuurlijk niet bekend om plastische chirurgie maar hebben het wel!

Klinieken moeten er hun geld mee verdienen dus maken meer ''reclame''

Heel veel succes!!

• 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.