Ga naar inhoud

Hoeveel cc's?? :p


Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

Binnen 2 weken is het zo ver!! :)

Twijfel nog steed aan het aantal cc's, wat denken jullie? Ben 1m74 groot en weeg 63kg.

Het soort prothese ben ik ook nog in twijfel .. Sebbin of Mentor? PC zei dat je enkel het merk betaald, Mentor is iets duurder? Iemand ervaring mee?

PC raadde wel aan cohesieve silliconen, medium profile , achter de borstspier. Wil niet te groot, maar ook niet te klein :)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wen,

over hoeveel cc ben je aan het twijfelen dan? Ik ben 1.73, 59 kilo en heb 350 cc gekregen. Past mooi bij mijn lijf. gewoon een goede blouse vol hahaha...niet te, maar mooi groot. Oogt als een volle d-cup, maar draag 75e

Over je protheses kan ik je geen antwoord geven, ik heb eurosilicone.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die cc's precies nogal moeilijk het is bij iedereen zo een ander resultaat, weet eigenlijk zelf nog altijd niet hoeveel cc er wordt gestoken bij mij. Heb een grote c gevraagd, en als beha moest ik een D gaan halen. Ik heb nu een aa en het wordt achter de spier geplaatst.

Volgende week is het zover dus misschien dat het wel wordt beslist op de dag zelf. Het zijn protheses van natrelle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie's! Verlies je veel als ze achter de spier geplaatst worden?

Denk dat ik voor 280-300cc ga gaan? ze mogen gezien zijn maar ook niet te opvallend.

Neophytje26, hou me op de hoogte hoe het jou allemaal vergaat eh! Veel succes alvast!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook mentor high profile,cohesive 3.

500CC en heb er een 80F aan overgehouden.

Het is echt niet te zeggen wat voor cupmaat je gaat krijgen ,

en ik weet niet of je echt voor het merk betaald hoor,

je wilt toch ook graag een goed product waar je in de toekomst geen problemen mee zal krijgen,

dus dan is een bekend merk wel aan te bevelen lijkt mij.

En wat de ccs betreft zou ik zkr voor de 300CC gaan, zal echt meevallen wat je eraan over houdt acheraf gezien.

Maar das mijn mening :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En topic nummer 100 :P

Hihi sorry maar hier zijn nu echt heeel veel topics over

Je kunt niet weten met hoeveel cc je welke cup krijgt verschilt per lichaam!

Ik ben met 325 van een 70a naar een 70e gegaan soms F anders krijgen dan maar een kleine C weer andere eindigen met een H

Ligt aan jou bouw en stand van je borsten ;)

300 vind ik persoonlijk een mooi aantal niet te groot en niet te klein :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

tuurlijk wil ik een goed product, mss zijn er mensen die ervaring hebben met sebbin, vandaar de vraag.. De 250 euro dat het scheelt, gaat het hem niet meer maken! :)

sorry dat het topic nr zoveel is hoor, maar is uit onzekerheid dat mensen dit vragen denk ik en ook om de reacties van anderen persoonlijk te horen.. 't Blijft voor diegenen die nog moeten 1 groot vraagteken eh! En fijn om anderen hun ervaringen te horen, lees veel bij de anderen maar vind het fijn om persoonlijk ook dingen te lezen.

Toch bedankt om te reageren! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben denk ik haast allemaal zoooo getwijfeld over het aantal cc's. Is het niet to much, of nog erger, te weinig.... ik denk dat je pc het het beste voor jouw situatie in kan schatten, na het zien van foto's die je laat zien van hoe jij het het liefste ziet. Ik zou eerst 350 cc krijgen, maar na dat ik foto's liet zien van hoe ik het wilde zei hij dat t dan wel min. 400 cc zou moeten worden. En uiteindelijk heeft ie er dan 450 in gedaan voor het mooiste resultaat. En ik ben er heel blij mee, met 350 denk ik dat ik niet zo blij zou zijn geweest. Ik moet zeggen, ben geen fijn poppetje, heb wel maatje 36 maar ben eerder een atletisch type, met gespierde torso zal ik het maar zeggen, onderomtrek is ook 80 cm. Als je maar heel fijn bent, met een smallere omtrek heb je gewoon veel minder cc's nodig voor dezelfde cupmaat, het is echt per persoon heel verschillend.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee bedoelde het niet rot hoor!

Er zijn hier alleen zo veel topics over !! soms word je gek gemaakt door al die cc''s je kunt het gewoon niet weten

Lekker je hartje volgen meid komt goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat 300 cc een perfecte maat is voor je en ik zou gaan voor het merk dat de meeste garanties geeft!!

ik ben met 310cc rond, medium profile , op de spier van B naar E gegaan, maar het ziet eruit als een D.

heb een beetje mazzel gehad, heupomvang is nu hetzelfde als borstomvang.......vind ik mooi!!

heel veel succes en die twijffels over de cc's hebben we ook allemaal gehad hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.