Ga naar inhoud

fanatiek sporten


Aanbevolen berichten

Hoi Damens,

weet niet zo goed waar ik dit moet zetten.

Maar ik ben een fanatieke sporter,.

nu weet ik dat je niet fanatiek ma sporten zijn er nog andere die ook fanatiek sporten?

en hoe lossen jullie dat op?

ik vraag me af zou je ook niet gewoon mogen wandelen of fietsen?

zodat je toch een beetje in beweging blijft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

ik ben ook een fanatieke sporter, en heb buikwandcorrectie gehad + implantaten op 19 dec, en op 27 feb nog een volledige lift en ben bij de eerste operatie echt pas na zes weken gaan sporten de 2 de operatie na 4,5 week en ben toen ook eerder gaan sporten. en dat ging goed. luister naar je lichaam en wandelen kan je altijd doen!!! Ik ben een hardloopster dus nu kan ik weer volop lopen heerlijk..

Gr Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een fanatieke sporter en ik heb het gewoon weer snel opgepakt. Vanaf de 2e dag ben ik buiten gaan wandelen. Werd wel ingehaald door 80 jarigen en mensen met één been maar elke dag ging het al vlotter.

Geloof dat ik met twee weken weer naar de gym ben gegaan. Daar wezen fietsen en op de loopband. Hartslag wel in de gaten gehouden en bij week 3 zat ik op diezelfde fiets te intervallen. Ik geef normaal gesproken spinning lessen dus ik ben toen ook achterin de zaal gaan zitten. Dus ik ging niet staand klimmen maar draaide het verzet wel aan of ging racen. Nu ben ik 4,5e week po en mijn beenspieren zijn weer wat ze waren en mijn conditie ook. Ben wel afgevallen want eet gewoon wat minder als ik iets minder sport. Mijn bovenlijf heeft wel spieren ingeleverd maar ik denk dat ik die na 2/3 weken trainen ook weer heb. Buitenfietsen viel me nog een beetje tegen doordat mijn rug verzwakt was en die kan ik nu ook niet trainen. Kwam echt geradbraakt van mijn racefiets af. Een gewone fiets is echt geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen fanatieke sportster, maar hou wel van hardlopen.

Het heeft van mi 7 weken geduurd vooraleer ik weer kon gaan lopen zonder last...

Maar inderdaad, wandelen gaat bijvoorbeeld al meteen weer!

Het is wel echt belangrijk dat je je spieren laat rusten hoor!

Je voelt het zelf wel aan wanneer het weer gaat en hoever je mag gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid ik zie er verschrikkelijk tegenop om niet te kunnen sporten. Ik voel me nu al brak, omdat ik alleen maar heb moeten werken voor m'n ok. Nu 2wk al niet gesport en heb ook nog eens de sportschool contributie laten bevriezen voor een mnd, dus kan niet eens een beetje fietsen. Ik kan je zeer binnenkort antwoord geven, want ik ga natuurlijk niet de gehele dag thuis zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.