Ga naar inhoud

Wennen aan gewone bh??


Aanbevolen berichten

Zondag was k 1 maand po en zaterdag heb k voor een paar uurtjes een gewone bh gedragen, maar dit begon pijn te doen. Vooral aan me linker borst. Nu heb k nog steeds last van me linker borst. Vooral van die spier, k heb dual plane.. Zal k nog een paar weken wachten met gewone bhs dragen of hoort dit erbij in het,begin?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mari,

Ik heb ze ook dual plane na een maand ben ik af en toe in het weekend een gewone bh gaan dragen en pas na 6 weken elke dag al ging dat in het begin echt maar tot een uur of 2/3 en daarna wisselde ik hem voor de kliniek bh ik had vooral erg veel last van de beugel op me litteken na een paar weken ging het vanzelf beter en kon ik hem de hele dag aan! Het is dus gewoon gewenning!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahhhhh jeah gefeliciteerd eindelijk je 4 weken martelband voorbij !

Ik zat er toevallig gister aan te denken van ok volgende week mag ie uit , maar voelt allemaal nog zo .. niet klaar .

Ik ga lekker die van de hema door dragen een week of 2 hierna voelt prettig .

Vind wel heel lekker om savonds de bh even helemaal uit te doen en boven te keutelen , maar na15 min toch maar weer aan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mari,

Ik mocht pas na 6 weken een andere BH aan.

Ik moest ook m'n sport bh 's avonds aan houden.

Ik ben geopereerd (wissel) omdat ik veel kapsel had aan m'n linkerborst.

dus beter te lang een sport bh dan te kort.

Nu draag ik overdag een beugel bh en 's nachts een sport bh

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dual plane is t herstel ietsje trager en kan zelfs veel langer duren dan 6 wkn eer je echt een beugel bh aan kan.

Dat komt omdat alles nog niet ingedaald is enzo..dus nog ff geduld. :44:

Ik heb ook dual plane,en heb na 6 wkn ook een beugel bh geprobeerd maar die zaten nog echt raar en vervelend,duurde echt een tijdje,en toen t wel ging heb ik afgewisseld,overdag beugel ,savonds sportbh...

komt goed.. :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de reacties! Mijn linkerborst is ook minder ingedaald dan de rechterborst en daar heb k geen last van, dus k zal nog even moeten wachten denk k. Misschien eerst een sportbh dragen zonder band dan kan k alvast wennen haha.. Die kliniekbh staat zo lelijk onder me kleding. Ben blij als k weer n paar weken verder ben haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja ik verberg die bh nu met n sjaal of k doe iets aan wat tot hoog dicht kan. gelukkig is het nog geen zomer :D anders was het wel een drama denk k ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mari,

ik moest 6 weken de kliniekbh en die band om. Na die 6 weken heb ik gelijk een BH-tje geshopt, maar die vond ik toen ook nog niet lekker zitten en heb daarom nog eens 3 weken met een sportbeha gelopen. Was toch een fijner gevoel, die zat ook lekker strak. Ikzelf heb gelukkig ook mijn operatie in oktober gehad, anders was het veel moeilijker te verbergen.....Mijn kliniekBh heb ik nog heel lang s' nachts aangehouden..voelde gewoon veilig. Op een gegeven moment gaan je BH's beter passen, dat merk je zelf wel en bij de één gaat dat sneller als bij een ander.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik sla alle records .. ben 10 weken po en draag nog steeds dag en nacht mijn sportbh. voel me er veiliger en beter mee en voordeel ....het weer nodigt niet uit tot veel ... dus.. bij mij was het een wissel en de schrik zit er goed in.

moet dringend eens werk maken van een nieuw passende gewone bh ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik sla alle records .. ben 10 weken po en draag nog steeds dag en nacht mijn sportbh. voel me er veiliger en beter mee en voordeel ....het weer nodigt niet uit tot veel ... dus.. bij mij was het een wissel en de schrik zit er goed in.

moet dringend eens werk maken van een nieuw passende gewone bh ...

Meid, gewoon doen wat jij fijn vind. Ik heb die kliniekbeha ook lang s'nachts gedragen en als jij je nu happy voelt met je sportbeha..gewoon doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:-)))) idd, maar het wordt misschien wel eens tijd om die sportbh te laten. vorige week was ik op stap en had zo'n retro bloesje aan, dus goed dicht tot aan mijn keel, maar sprongen die banden van die sportbh er toch telkens uit .....gggrrrr. maar voel me idd nog altijd beter :))) want heb hem nog altijd aan :-)))

en deze week moet ik op controle bij pc. ik denk dat arts zal opkijken dat ik dat ding nog altijd draag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik het voor altijd zal dragen hihi. Ik ben het sowieso gewend om dubbele dingen te dragen. Pushup onder een ah bra. Push onder sport bh. Push it all to THE limit. Zal wel blij zijn om ze niet meer te dragen. 1 ding minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.