Ga naar inhoud

Hoeveel cc zouden jullie erin steken?


Aanbevolen berichten

Dag meiden,

Binnen een kleine 2 weken moet ik beslissen hoeveel cc mijn borsten rijker mogen worden.

Van de pc kreeg ik 270 cc als advies voor een "natuurlijke borst". Ik had hierbij wel de indruk dat hij geen rekening hield met mijn lengte.

Wat adviseren jullie me als jullie weten dat ik graag een (niet te grote) C kreeg?

Ik meet 1m80 en weeg 66 kg en zette foto's van de huidige situatie in mijn album (wel even vriendjes worden). Zoals je daar kan zien, vertrek ik niet eens van een AA-cup (al lijkt mijn linkertepel wel op een borst te staan, eigenlijk staat hij enkel op een vooruitstekend stuk borstbeen - een ferme asymmetrie die de situatie er niet gemakkelijker op maakt).

Wie wil mag me ook verwijzen foto's van haar voor/na situatie (met daarbij hoeveelheid cc en maten). Zo kan ik misschien ook wat bij leren?

Dank jullie wel!

Zontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan je foto's te zien lijkt bij 270 wel netjes als je groter zal gaan denk ik dat je best veel krijgt in verhouding met je lichaam omdat je best tenger bent. Ik zou niet groter gaan dan 270 denk ik..

Veel succes met de keuze, lastig hè elke borst is anders dat maakt het vergelijken ook heel moeilijk.

X

Ik heb 300 cc je kan mijn foto's bekijken ik vind ze nog redelijk natuurlijk alleen ben ik was voller dan jou..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Die 270 lijkt me niet verkeerd als je op een C wil uitkomen.

Ik ben 1.82 m bij 70 kilo, had een 80a en ben met 350 uitgekomen op een 75E

Mijn voor en na foto's kan je bekijken in mijn album. Hou er wel rekening mee dat een

silliconenborst ivg met een natuurlijke borst met dezelfde cupmaat altijd iets kleiner lijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.72 en 64 kilo kom van aa en nu 80D met 325 cc high profile foto's staan in me album zal even vriendjes worden kan ik jou foto's ook bekijken! Alleen wat sendai al zegt siliconenborst lijkt kleiner dan natuurlijk van dezelfde cupmaat! Net zoals de cc's bij iedereen anders uitvallen!

Liefs en succes met je beslissing ga uit van je eigen Gevoel want vond je het mooist met passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je ook gaat kiezen je gaat borsten krijgen dat is zeker welke maat vertrouw op je gevoel

Bij duel plane gaat ongeveer 50cc achter despier verloren

En een cupmaat aan geven is lastig neppers hebben een maatje meer nodig dan dat ze lijken

340 medium was bijmijn nodig om op ts vullen en links hAd 380 high nodig om gelijk te komen samen delen ze nu 70e maar lijken een grote c kleine d.

Dus ik zou zeker kijken naar 300cc

Het daarna zowiezo wennen dat je weer hersteld ben zoals het ooit was tijdens de borstvoeding periode

Succes mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal als je lang bent kun je wel wat meer cc's hebben. Ik zal straks eens in de galerij kijken naar je fotos (heb een vriendenverzoek gedaan) om te zien hoe tenger je bent. Ik zou echt zeggen om altijd voor het maximale te gaan van de keuze (die je pc je voorlegt dat t nog natuurlijk houd), want je went echt wel snel aan de grootte van je borsten. De meeste meiden hier zeggen nadien dat het eigenlijk best wat groter had gemogen. Mijn vriendin had van zichzelf ook niets, en heeft nu een volle B-cup. Ze is tevreden in haar blootje maar met kleding aan zou ze het wel iets groter hebben gewilt. Maar het is altijd beter dan dat het voordien was, je moet proberen om een middenweg te vinden he, zonde als je nadien teleurgesteld zou zijn.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Heb net je foto's bekeken, en je bent echt heel tenger inderdaad. En je borstkas loopt zoals je zegt al naar voren weg. Gewoon echt goed vantevoren met je pc bespreken hoe jij het zelf mooi vind. Neem anders wat foto's mee van meiden die ook heel tenger zijn en waarbij je de borsten mooi vind, en vragen of ze het zo bij jou ook kunnen maken? Ik heb mijn pc ook zelf keuze laten maken wat t mooist was tijdens de ok, en de foto's als voorbeeld van hoe ik het het liefst zou willen. Er was vantevoren afgesproken minimaal 400 cc. en tijdens ok heeft hij beslist er 450 in te doen. En ze zijn echt mooi nu, niet overdreven groot, maar zeker niet te klein. Ik vroeg een goedgevulde D cup, en pas van bh's een E, maar het oogt wel als een D. (E klinkt zo huge he...)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden,

Zelf laat ik ook over 3 weken een borstvergroting doen. Tijdens mijn consult is er besloten om 250cc te nemen. Zelf heb ik 75B en ben ik 1.54cm en weeg ik ongeveer 50-51 kilo. Maar zelf ben ik heel erg gaan twijfelen door het zoeken op internet. Bij de een hoor ik dat 250cc vrij weinig is en je maar een cupmaat omhoog gaat en van een ander hoor ik weer dat het redelijk veel is en dat je wel eens naar een grote D cup kunt gaan. Het liefst zou ik een mooi D cup willen, maar het moet wel natuurlijk blijven en niet overdreven groot worden.

Het is dus echt heel moeilijk om te besluiten hoeveel cc je moet nemen.

Aankomende week heb ik een telefonisch gesprek met de consulente en ik hoop dat zij me gerust kan stellen en aan kan geven op welke cupmaat ik ongeveer uitkom. Kunnen jullie me misschien advies geven of hebben jullie een idee waarop je ongeveer uit zal komen? Want bij de meeste borstvergroting worden ze vergroot met 300cc.

Ik heb me net aangemeld op dit forum en weet nog niet precies hoe het werkt, dus als ik iets fout doe mijn excuses daarvoor :P

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Dag meiden,

Dank voor al jullie adviezen en het delen van jullie foto's.

Op basis van die adviezen en beelden (en denkend aan mij eigen lengte en toch wel grote omtrek), drong ik er bij de arts op aan toch ook eens een maatje groter te passen en... hij vond het -tegen zijn verwachtingen in - ook super mooi en natuurlijk. Leuk hé... Als ik "vel" genoeg heb, komt er bijgevolg 305 cc in.

Vanaf nu kunnen jullie m'n verhaal verder volgen via http://www.borstenforum.com/topic/5121-zontje-20-aug-2012-dr-stillaert-uz-gent/

Super, super, super bedankt!

Zontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.