Cloontje Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 Hooi Dames =)Maandag heb ik mijn bv bij dr Plovier, alleen ik heb geen idee of ik Sebbin of Cereform krijg..Sommige dames hier hebben Cereform, en sommige Sebbin.. Waar zit het verschil tussen deze 2?Liefs, Cloontje Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 hoi cloontje , toevallig heb ik een keer een topc geopent of beide veilig waren . Veel verschil weet ik niet ,weet alleen dat bij cereform duidelijk is dat het meer kamers heeft voordat ,en daardom ook veilig voelde voor mij . Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cloontje Posted April 21, 2012 Author Share Posted April 21, 2012 Hee MissBoobyMoon,Dank je wel! Ik ga deze even doorlezen.Ben je toevallig ook bij dr Plovier geopereerd? Kun je daar op de dag zelf nog aangeven welke prothese je wilt?Liefs, Cloontje Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 Ja ben ook bij Dr.Plovier geopereerd . Hij komt bij je om alles af te tekenen en je laaste wensen door te nemen dus kan je ook aangeven welke protese je het liefste hebt . Ik heb ook mn wensje cereform gekregen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cloontje Posted April 21, 2012 Author Share Posted April 21, 2012 Ooo toppie!! Dan geef ik ook aan de ik cereform wil! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cloontje Posted April 28, 2012 Author Share Posted April 28, 2012 Op de operatiedag zelf heb ik gevraagd wat het verschil is, en qua kwaliteit is er geen verschil volgens dr plovier. Het zit hem puur in de verhouding qua maten dat hij tussen deze 2 protheses kiest =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.