Ga naar inhoud

Lianna1989 : 6 april 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo..

Ik ben lianna en sinds 2 weken heb ik eindelijk nieuwe boobies.

Ik lees regelmatig topics meer uit nieuwsgierigheid hoe alles bij iedereen verloopt.

Opzich gaat mijn herstel redelijk en heb ik zolang ik NIX doe weinig pijn nou ja voel ik eigenlijk niets maar zodra ik even iets doe krijg ik meteen last. Niet echt last maar meer een gevoel van oma daar zit iets. En dat terwijl ik maandag weer moet werken.

Ik vroeg me af of het klopt dat de zwelling er nog na 2 weken kan zitten. En of anderen daar ook last van hebben. Ik voel dus duidelijk dat er iets zit wat er voor heen niet zat.. Ik snap wel dat dat zo is aangezien ik pas 2 weken po ben en misschien maar vaak tegen mezelf moet zeggen je bent pas 2 weken geleden geopereerd dit heeft tijd nodig Maar ik ben zo bang dat me lichaam het afstoot ofzo en hoe herken je dat eigenlijk.. Ik haal allemaal rare scenario's in mijn hoofd..

Kan iemand mij vertellen wanneer je echt niet meer voelt dat er iets zit en wanneer je lichaam het echt accepteerd...?

Hoop wat te horen..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hè gaat met de dag wel beter voelt elke dag weer anders ben blij als alles achter de rug is. Alleen ik word zo kriegel van die sport bh dat ding zit zo strak... Ben altijd blij als ik hem heeeeeel eventjes uit doe.. Haha

Bedankt voor je berichtje Weer een beetje gerust stellend ahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lianna,

Ik ben nu 19 dagen po en heb net als jij nog overal pijntjes als ik wat doe,als ik loop dan voelt het echt alsof er 2 tennisballen in mn bh zitten! Maar geloof me het hoort er allemaal bij... zolang je geen rara (vuur) rode warme plekken of koorts krijgt,hoort t allemaal bij t genezingsproces.

Ik lees me hier ook helemaal gek aan verslagen van andere en lees toch echt dat t allemaal normaal is de eerste weken.

Wel spannend hoor maandag weer werken,heb je zwaar werk? Ik zou het gewoon even aankijken,als je erge last heb dan misschien halve dagen ofzo..

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo..

Ja dat voel ik ook moet mezelf ook echt niet stoten want dan ga ik door de grond haha... Ik dacht al zoiets hoor.. Maar ik ben niet echt geboren voor het geluk.. Ik raak alles kwijt, ik sloop alles zelfs de dingen die niet te slopen zijn haha er zijn altijd dingen die alleen mij overkomen hoor vaak ; 'typisch lianna' maar goed daarom ben ik weer bang dat mij weer de gekste dingen gebeuren wat betreft de borstvergroting... Maar rode plekken en koorts heb ik allemaal niet dus het zal wel bij het 'genezen' horen...

Nou ik werk in de kinderopvang.. Nou heb ik super lieve collega's die de komende weken mogen tillen en andere zware taken mogen verrichten. Ik hou het voorlopig even bij boekjes voorlezen en de boterhammen smeren haha..

Eerst dacht ik echt nou het moet wel lukken maar als het kon had ik nog wel even langer thuis willen blijven.. Het is alleen lastig met me dagen want ik ga van de zomer ook nog op vakantie en ik trek het niet om niet op vakantie te gaan haha..dit jaar voor het eerst met me boobies... Dus ik doe zo rustig mogelijk aan en ik heb een milde baas dus het komt wel goed denk ik.

Jij nu al bijna 3 weken po.. En ben je al aan het werk of niet?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf 6weken thuis,werk in de bejaarden verzorging dus moet een hoop bukken,tillen rennen en vliegen dus neem lekker de tijd voor herstel.

Fijn dat je collega's een hoop voor je doen,dan kan je op rustig tempo weer inkomen.

Zelf zou ik er niet aan moeten denken om nu te werken,ik loop nog steeds in mn huiskloffie en lif/zit bijna de hele dag....

Maar ja iedereen hersteld anders en je lijf geeft zelf zn grenzen wel aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Ik ben afgelopen donderdag geholpen in het Wellness door dk Verdonck. Ik voel gelukkig nu al dat de pijn met de dag minder wordt. Het begint te jeuken en ik wordt gek van het niet mogen douchen. Uit mijn omgeving hoorde ik dat volledig herstel een maand of 6 duurt. Het is de bedoeling dat ik volgende week weer ga werken......hoop dat t lukt. Zit nu zo strak ingetaped, denk dat ik daar het meeste last van heb. Zal alleen al een verlossing zijn op dat er af te knippen, iets vrijer ademhalen.

Hoor verschillende verhalen over wat de uiteindelijke maat moet worden en dat dat verschilt per patient en niet qua cc...???

Ik heb zelf 400cc half onder de spier high prof. En had werkelijk niks nada noppes......

Had nooit gedacht dat ik het werkelijk zou doen na 10 jaren er aan denken..

grt Kat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Ik ben afgelopen donderdag geholpen in het Wellness door dk Verdonck. Ik voel gelukkig nu al dat de pijn met de dag minder wordt. Het begint te jeuken en ik wordt gek van het niet mogen douchen. Uit mijn omgeving hoorde ik dat volledig herstel een maand of 6 duurt. Het is de bedoeling dat ik volgende week weer ga werken......hoop dat t lukt. Zit nu zo strak ingetaped, denk dat ik daar het meeste last van heb. Zal alleen al een verlossing zijn op dat er af te knippen, iets vrijer ademhalen.

Hoor verschillende verhalen over wat de uiteindelijke maat moet worden en dat dat verschilt per patient en niet qua cc...???

Ik heb zelf 400cc half onder de spier high prof. En had werkelijk niks nada noppes......

Had nooit gedacht dat ik het werkelijk zou doen na 10 jaren er aan denken..

grt Kat

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je boobies :) Ik had ook dat het heel erg jeukte hoor maar toen die hechtingen er uit waren was het al zoveel minder. Tot wanneer blijft je verband er opzitten dan? Ik heb ook niet het gevoel dat het binnen 6 weken genezen is hoor heb nu ook nog best wat pijntjes Denk dat iedereen toch anders hersteld en het veel tijd nodig heeft.

Je bent hierna nog een week vrij? Goed Rusten hoor ik moet morgen weer aan de slag alleen zie er zo tegen op.

Bij iedereen is de uiteindelijke grote anders. Mijn pc vertelde dat de ene persoon met 500 cc evenveel kan hebben als iemand met 200 cc dat ligt aan je borst. Ik zie ook dat mijn borsten met 300 cc groten zijn dan die van mijn collega met 400 cc..

Ben je tevreden met je borsten nu of zie je er niet zoveel van.. Ik ben ook erg benieuwd wat mijn uiteindelijke cup maat wordt. Ik ga nu echt nog geen bh's passen want dat lijkt me echt een kut gevoel. Ik voel veel druk op me borsten met de sport bh aan. Denk zodra je verband er af is het een hele opluchting is.

Veel succes met je herstel

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo..

sorry voor de late reactie ik ben op 6 april in de boerhave kliniek geholpen door lp van der weij.

ik ben echt zoon gelukkig mens nu.. ik kan ook weer op mijn zij slapen en nu voel ik echt helemaal niet meers.

ik voelde me echt gehandicapt de eerste weken ben nu 4 weken po en kan bijna alles weer. nu het sporten oppakken en dan zien we er van de zomer op en top uit :).. alleen rennen blijft lastig voel die dingen egt zo heen en weer gaan.

bedankt voor de lieve reacties ben er super blij mee

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.