bschaffer Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Hoi Iedereen, In april was ik op consult geweest bij Dr Plovier na alle goede dingen die ik hier lees over hem. We hadden toen een afspraak gemaakt voor 22 mei, maar had begin van de week toch nog een mailtje gestuurd, voor als er iemand zou wegvallen dat ze me altijd mogen bellen.....hihi...diezelfde morgen telefoon...7 mei was er een plaatsje vrijgekomen, dus toch weer 2 weken minder wachten....ben benieuwd, en kan echt niet meer wachten.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Hallo , Welkom op het forum! Ik heb je titel aangepast en verplaatst naar de operatie verslagen aangezien je al een datum hebt Gefeliciteerd Hoeveel cc ga je krijgen? Ikzelf ben ook door hem geholpen, erg blij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mari86 Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Wat leuk! K ben,ook door hem geopereerd 4 weken geleden voor welke cup ga je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cloontje Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 Welkom! Ook ik ben benieuwd voor welke cup je gaat Ik ben aanstaande maandag aan de beurt bij dr Plovier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bschaffer Posted April 23, 2012 Author Share Posted April 23, 2012 hoi, heb gekozen voor een mooie C, en had wat foto's laten zien, nu weet ik door de spanning helemaal niet hoeveel cc ik ga krijgen, maar mijn man dacht dat dr plovier iets van 360 had geschreven op zijn blad, dus ik vermoed dat het dus een 360cc zal worden, maar hij had ook de foto's bijgehouden hoe ik wilde dat het er uit gaat zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
essie80 Posted April 29, 2012 Share Posted April 29, 2012 Wat fijn dat je al zo snel terecht kunt!ben je er al helemaal klaar voor?nog een week en dan is het zover Link to comment Share on other sites More sharing options...
bschaffer Posted April 30, 2012 Author Share Posted April 30, 2012 ik ben er helemaal klaar voor, dat het maar snel achter de rug is, want heb er slapeloze nachten van, zo zenuwachtig , vandaag nog een weekje, en dan heb ik ze Link to comment Share on other sites More sharing options...
cbr Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 hoi, heb gekozen voor een mooie C, en had wat foto's laten zien, nu weet ik door de spanning helemaal niet hoeveel cc ik ga krijgen, maar mijn man dacht dat dr plovier iets van 360 had geschreven op zijn blad, dus ik vermoed dat het dus een 360cc zal worden, maar hij had ook de foto's bijgehouden hoe ik wilde dat het er uit gaat zien hoi welke foto's heb jij meegenomen? ik wil nl. ook een C maar de meeste foto's hier te vinden zijn D ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bschaffer Posted May 10, 2012 Author Share Posted May 10, 2012 hoihoi,ben nu al 3 dagen PO, heb wel nog steeds veel pijn, en veel vocht in mijn buik...het is tenslotte toch nog iets meer geworden, in beide steekt 435cc...kweetniet van waar ik de foto's had, maar het zijn foto's van iemand die een tattoo op haar arm heeft...deze had ik laten zien aan Plovier... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cloontje Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Gefeliciteerd !! En succes met je herstel verder! Link to comment Share on other sites More sharing options...
es1968 Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 wie kan mij meer over beau care kliniek vertellen en hoe het eerste consult gaat ikmoet maandag namelijk in utrecht voor het eerste consult maar ben erg benieuwd hoe het gaat en hoe de artsen in beaucare kliniek aangeschreven staat Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 wie kan mij meer over beau care kliniek vertellen en hoe het eerste consult gaat ikmoet maandag namelijk in utrecht voor het eerste consult maar ben erg benieuwd hoe het gaat en hoe de artsen in beaucare kliniek aangeschreven staat Ik zou NIET naar Beaucare gaan..... maar goed zelf weten natuurlijk maar ik zou er niet meer heengaan. Waarom kies je voor hun eigenlijk als ik het vragen mag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilly19 Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Hoi,Ik ben nog aan het oriënteren, daarom is mijn vraag. Waarom is Beaucare slecht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Te veel om op te noemen. Er is een topic erover. Daar kan je heleboel redenen vinden om dus niet te gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.