Jump to content

Bschaffer : 7 mei 2012 : Dr. Plovier : BeClinic

Recommended Posts

Hoi Iedereen,

In april was ik op consult geweest bij Dr Plovier na alle goede dingen die ik hier lees over hem.

We hadden toen een afspraak gemaakt voor 22 mei, maar had begin van de week toch nog een mailtje gestuurd, voor als er iemand zou wegvallen dat ze me altijd mogen bellen.....hihi...diezelfde morgen telefoon...7 mei was er een plaatsje vrijgekomen, dus toch weer 2 weken minder wachten....ben benieuwd, en kan echt niet meer wachten....

Hallo ,

Welkom op het forum!

Ik heb je titel aangepast en verplaatst naar de operatie verslagen aangezien je al een datum hebt :)

Gefeliciteerd :43:

Hoeveel cc ga je krijgen?

Ikzelf ben ook door hem geholpen, erg blij :)

hoi, heb gekozen voor een mooie C, en had wat foto's laten zien, nu weet ik door de spanning helemaal niet hoeveel cc ik ga krijgen, maar mijn man dacht dat dr plovier iets van 360 had geschreven op zijn blad, dus ik vermoed dat het dus een 360cc zal worden, maar hij had ook de foto's bijgehouden hoe ik wilde dat het er uit gaat zien ;)

hoi, heb gekozen voor een mooie C, en had wat foto's laten zien, nu weet ik door de spanning helemaal niet hoeveel cc ik ga krijgen, maar mijn man dacht dat dr plovier iets van 360 had geschreven op zijn blad, dus ik vermoed dat het dus een 360cc zal worden, maar hij had ook de foto's bijgehouden hoe ik wilde dat het er uit gaat zien ;)

hoi welke foto's heb jij meegenomen? ik wil nl. ook een C maar de meeste foto's hier te vinden zijn D ...

• 2 weeks later...

hoihoi,ben nu al 3 dagen PO, heb wel nog steeds veel pijn, en veel vocht in mijn buik...het is tenslotte toch nog iets meer geworden, in beide steekt 435cc...kweetniet van waar ik de foto's had, maar het zijn foto's van iemand die een tattoo op haar arm heeft...deze had ik laten zien aan Plovier...

wie kan mij meer over beau care kliniek vertellen en hoe het eerste consult gaat ikmoet maandag namelijk in utrecht voor het eerste consult maar ben erg benieuwd hoe het gaat en hoe de artsen in beaucare kliniek aangeschreven staat

wie kan mij meer over beau care kliniek vertellen en hoe het eerste consult gaat ikmoet maandag namelijk in utrecht voor het eerste consult maar ben erg benieuwd hoe het gaat en hoe de artsen in beaucare kliniek aangeschreven staat

Ik zou NIET naar Beaucare gaan..... maar goed zelf weten natuurlijk :) maar ik zou er niet meer heengaan.

Waarom kies je voor hun eigenlijk als ik het vragen mag?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.