Ga naar inhoud

Weet niet wat te doen en moet HEEL snel beslissen.


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben khg, ben eergisteren op consult geweest en kreeg al meteen een afspraak gepland voor 4 mei, ik aarzelde maar dacht ja ik wil dit echt (impulsieve ik)

ik moet eerlijk zeggen, de ene moment sta ik te springen om het te doen,
de andere moment durf ik gewoon niet.

Ik heb een familie wat denk ik daar niet erg tevreden mee zou zijn, dus ik ga het ook niet zeggen.

Ik heb schuldgevoelens naar mijn moeder die heel jong overleden is aan borstkanker, ze heeft 11 jaar afgezien, geleefd zonder borst en ik klaag omdat ik kleine borsten heb.

Ik heb een aller aller allleerlieve beste vriendin en ik wil dat ze daar ook 100% achter staat, daar ben ik ook nog niet zo zeker van.

Maar als het puur voor mij zou zijn ja dan zou ik het doen, het geld houdt me ook wat tegen. Maar wat is geld tegen geluk.

Help!

Ook vraag ik me af wat een cup het zou worden, ik heb nu een Acup, plattekes en de dokter wilt 375 in ene borst en 330 in de andere. Gaat dit niet enorm veel zijn? Op het moment dat ik de bh paste met de cups dacht ik ja! dit is het. Maar dat was opgemeten met natrelle protheses en in die van sebbin ging nog meer komen. Ik ben vrij tenger en wil niet echt heeeel erg dikke borsten hebben, natuurlijke.

Klink ik niet verwaand, amai.

Sorry dames, wat zouden jullie doen indien mijn situatie.

Groetjes khg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het ook al in je andere topic geschreven maar als jij zegt dat je je gelukkiger voelt met een mooie gevulde boezem, dan zou ik echt voor jezelf kiezen en niet voor hetgeen anderen ervan zouden vinden.

Ik weet zeker dat als jij gelukkig bent met je nieuwe boezem je je een stuk zekerder en happier zult voelen! En dat is zoveel waard! Dan zullen de mensen om je heen ook ontzettend blij voor je zijn omdat je zoveel beter in je vel zit.

En wat betreft grootte.. ik denk dat als jij aan je pc zegt dat je een mooie vorm wilt maar het hoeft niet mega te zijn dat die er een ontzettend goede kijk op heeft. Je kan altijd nog een 2e afspraak maken voor een consult en passen. Dat vinden ze volgens mij altijd prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,ik begrijp je volkomen vooral omdat het nu zo snel gaat.maar als dit is wat je heel graag wild en je man er ook voor 100% achter staat zou ik het gewoon doen....en dat van je moeder betreft begrijp ik maar ik denk dat je moeder jou al het geluk van de wereld zou gunnen en als dat is met borsten is dat zo anders zou ze zich alleen maar schuldig voelen....en het aantal cc is erg moeilijk ,hier lees je veel dat ze met bv 300cc de een een b cub heeft en de ander een d ik denkt dat de pc daar het meest verstand van heeft,

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een vraagje, weet iemand wanneer je nu precies mag gaan beginnen met het smeren van de littekencreme?

Gister zijn mn pleisters verwijderd namelijk en gaf de arts littekencreme. Nu had ik die al gekocht en thuis staan.

Ik vroeg wanneer ik moest beginnen met smeren waarop hij antwoordde dat ik daar meteen mee moest beginnen.

Nu lees en hoor ik hier en daar dat je juist meestal moet wachten totdat de korstjes eraf zijn voor infecties.

Dubio dus!

Gr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

een ieder maakt zijn eigen keuzes in het leven, een ieder heeft daar recht op! als je denkt dat je er goed aan doet om borsten te nemen, dan zou ik het gewoon doen, schuldgevoel naar je moeder toe moet je niet hebben hoor, zij zou je ook graag gelukkig zien, dus........ ik snap je gevoelens wel hoor, je vind jezelf verwent omdat je graag grotere boobs wilt terwijl anderen moeten leven met verschrikkelijke ziektes als borstkanker.... mijn moeder heeft het ook gehad, ze is nu schoon en ik heb mijn operatie ook op de lange baan geschoven omdat ik mij schuldig en verwent voelde, maar uiteindelijk gaat het toch weer kriebelen hoor, als het zo diep zit zo een wens, dan komt hij toch altijd weer terug, geloof me, ik heb jaren lang het gevoel kunnen onderdrukken, maar het blijft sluimeren... ik heb wel een mammografie laten doen ongeveer drie weken voor de bv omdat ik zeker wou weten er schoon en gezond aan te beginnen....
mijn moeder is heel blij voor mij, dat hebben moeders, ze willen gewoon hun kind tevreden en gelukkig zien, ik ben er van overtuigd dat jouw moeder vanuit de hemel naar beneden kijkt en hoopt dat jij gelukkig bent. ik denk dat jij met 330 en 375 cc een 75E gaat behalen die eruit zal zien als een D cup, welke cup had jezelf in gedachten?? het is heel moeilijk te voorspellen hoor, het valt bij iedereen weer
anders uit..... zekerheid heb je wat dat betreft nooit... ik zou zeggen volg je hart en doe wat jij wilt, en trek je vooral niets aan van anderen, het is jouw leven en jouw lichaam, dus jouw beslissing!
ik wens je heel veel succes en wijsheid toe. liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Je moet doen wat goed voelt zou ik zeggen! Dat je moeder borstkanker heeft gehad is heel erg maar dat staat los van jou toch. Als jij je niet happy voelt met je boobs en je denkt dat het beter wordt met protheses dan zou ik het doen. Natuurlijk snap ik dat het moeilijk is met wat je moeder heeft mee gemaakt maar ik vind dat je dat niet met elkaar moet vergelijken.

Wat voor profiel wil je: Low, medium, high of ulta high profile?

Ik had zelf een A en heb 335cc medium profile gekregen en heb nu een mooie C.

Groeten Roling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik in ieder geval zou doen als ik jou was...is niet snel beslissen! Dit is wel een keuze die je maakt voor je leven. Dus als jij er nu niet uit bent, zou ik de operatie een paar weken verzetten, zodat je echt een keuze kunt maken waar jij volledig achter staat!!

Dat je man er achter staat is fijn en een grote steun, maar dan nog moet het jou idee zijn! En waarom moet jouw beste vriendinnetje erachter staan?

Succes met je besluit, maar maak die weloverwogen, omdat jij denkt en voelt dat je er een gelukkiger mens van wordt :)

X Romana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Ik heb ook zo getwijfeld, pfffff.... Als ik er nu nog aam denk! En nu 3 weken verder ben ik blij dat ik het gedaan heb. Ik heb me ook zo druk gemaakt om anderen, en ik heb elke dag meer zoiets van het is mijn lijf en mijn keus dus shut up!

Ik vond het super eng, dacht oh jee wat gebeurd er over 10 jaar, ik heb echt van alles bedacht.

Vraag jezelf af of je het uit je hoofd kan zetten als je besluit om het niet te doen!

Ik kan niet voor jou beslissen, maar ik zou zeggen doen!

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor de vele reacties!

En zo lieve reacties!

Ik had aan de arts gevraagd voor een C-cup, had een foto mee van google. Had een natuurlijke look gevraagd, en hij stelde Sebbin of Natrelle aan, de druppelvorm. Aangezien Sebbin 10 tot 15 jaar garantie geeft op kapselvorming had ik voor die gekozen.

Dan gaat het wel een hele grote C worden,

Ik zal eens eens fotos van men borsten in een album zetten, wel met een wachtwoordje. Moet het nog opzoeken.

De profielen, daar heeft de arts niets over gezegd. Moet ik daar dan eens achter vragen?

Groetjes en dank je !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag dames,

Omdat ik zo twijfelde heb ik vorige week dus afgebeld, ze was heel vriendelijk en begreep me volkomen dat ik er echt voor 100% achter wou staan.

Nu de datum van de mogelijk operatie nadert heb ik al enorm spijt dat ik heb afgebeld, want nu moet ik met mijn 'strijkplank' op vakantie.... terwijl ik anders een prachtige boezem zou hebben (hopelijk).

Maarja, men eigen schuld... Kben een twijfelaar, altijd al geweest en vind men man zo lief daarin dat hij me in elke beslissing steunt.

Dan nog maar even wachten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit jou keuze is en er dik achter staat, dan is het toch ok meid. Niemand anders zou t moeten maken, dan jij zelf. Het is immers niet niks, maar vooral jou lichaam. Fijn dat je vent je steunt in deze vervelende beslissingen. In voor en tegenspoed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn operatie gaat dus toch door, had enorm spijt dat ik had afgebeld en had dan terug gebeld voor een nieuwe afspraak.

Maar bleek dat de oude afspraak toch nog kon doorgaan...

dus morgen... is B-Day !

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Zkr spannend! Ik wil je alvast heel veel succes wensen voor morgen.

Wees niet bang voor negatieve reactie's als je omgeving ziet dat jij er gelukkig van wordt komt het echt wel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Veel succes morgen!!! Even door de zure appel heen bijten, maar ik weet zeker dat je er zooooolang plezier van gaat hebben! Mooie borsten is toch wel wat waard ey ;-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja succes morgen...en je zal zo blij zijn daarna!!! altijd ff spannend maar het is het echt waard hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

lees je even mijn topics, ik heb vorige week 375cc gekregen fm van natrelle, eerlijk ik vind ze nu te groot.
Bekijk mijn pics, deze avond komen er nog bij. Vergeet niet vanwaar je komt, beter een mooie compacte stevige borst, dan een grote borst die bloot zijnde precies niet met je lijfje past.
Niet om je te verwarren, maar denk goed na!

Greetzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Btw ik zag dat het bij dezelfde dokter is als mij!

Ik vrees dat je nu niet meer kleiner' kunt, want ze hebben ze niet op voorraad, dus ik wens je veel geluk, bij mij is het van pijn allemaal goed meegevallen, lees alles maar na bij mij! ;))

Dikke kus!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey khg

veel succes morgen!! En ik herken wel wat van je twijfels, ik had ze zelf ook. Ik zat ook te denken aan wat anderen zouden zeggen..
Maar ik ben nog nooit zo blij geweest met een beslissing als deze..alleen al t feit dat ik een keer voor mezelf gekozen heb!!.
Veel succes en beterschap..komt allemaal goed en daarna kun je genieten van het spiegelbeeld!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.