pindarotsje Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Hey meiden, Nu anderhalve week geleden heb ik mijn borsten laten vergroten door dr. Van der Weij, 310 cc voor de spier. Nu is alles onwijs meegevallen en zit ik terwijl ik dit typ alweer op mn werk. Gister had ik mijn eerste controle en heeft de dokter de knoopjes van mijn hechtingen verwijderd en even mijn eerste week geëvolueerd. Alles zag er heel goed uit vond hij en ook ik ben het daar helemaal mee eens. Toen ik eenmaal thuis kwam voelde mijn linkerborst eerst meer gespannen aan, vooral aan de bovenkant. Ik ging natuurlijk meteen goed voelen en ik merkte dat ik bij mn linkerborst de randen aan de bovenkant meer voel en voornamelijk dat die rand harder is dan rechts. Ook is deze zeker meer gevoelig als ik er lichtjes in duw en als ik mn borst bol maak door diep adem te halen voel ik de implantaat drukken aan de linker kant en niet rechts. Ik zat te denken dat gister de arts tijdens de controle mijn borsten even goed tegen elkaar ging drukken om te kijken of ze al wat soepel waren. Nu lijkt het alsof dat dus van mijn linker kant niet zo goed is geweest. Het zit gewoon niet meer lekker zoals eerst. Nu ben ik al snel in de stress als iets niet lekker zit dus wil ik graag aan jullie vragen of dit normaal is en of ik anders even terug moet om er naar te laten kijken. Ik weet dat ik ,maar kort heb maar het zit ineens niet lekker en dat zat het voorheen wel. Thanx alvast! Groetjes, pindarotsje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest boobsie Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Hoi, het zou kunnen dat in de ene borst gewoon nog iets meer zwelling zit?? Maar als je het niet vertrouwd gewoon even bellen! Al zijn het 2 aparte operaties die verschillend van elkaar genezen! Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Risje80 Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Je borst genees ieder apart. Ik had juist van mijn rechterborst veel last. Ook dat verschilde in hardheid, ik dacht eerst ook, owjee, kapselvorming, hihi.Het is nog maar kort geleden ookal voel je je goed. Na ongeveer 5 weken waren mijn borsten gelijke en voelden ze het zelfde aan. Maar nu 3,5 maan later heb ik nog steeds hier en daar pijntjes.Ik denk echt dat je je geen zorgen moet maken, ik had dit net zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pindarotsje Posted April 20, 2012 Author Share Posted April 20, 2012 Hey Erika, Ja is het de zwelling die nog hard kan aanvoelen? Het klopt inderdaad wel dat mn linkerborst nog iets groter is.. dus dat zie ik wel als zwelling. Ik kijk het nog even aan en anders inderdaad bellen. Beter voorkomen dan genezen Thanx! Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pindarotsje Posted April 20, 2012 Author Share Posted April 20, 2012 Hey Risje,Ja juist, kapselvorming! Dat ging ik dus ook meteen denken... aangezien je daar zoveel over leest! Ja je hebt gelijk.. het is ook nog maar pril en ik moet het even de tijd geven. Maar juist omdat ik dit eerst niet had en nu opeens wel ga ik me zorgen maken. Gewoon de tijd geven.En omdat ik me inderdaad al zo goed voel en voor mn gevoel heel snel genees blijven het natuurlijk wonden die ik vanaf de buitenkant niet zie.Thanx,Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
pindarotsje Posted April 20, 2012 Author Share Posted April 20, 2012 Nog even een vraagje, weet iemand wanneer je nu precies mag gaan beginnen met het smeren van de littekencreme?Gister zijn mn pleisters verwijderd namelijk en gaf de arts littekencreme. Nu had ik die al gekocht en thuis staan.Ik vroeg wanneer ik moest beginnen met smeren waarop hij antwoordde dat ik daar meteen mee moest beginnen.Nu lees en hoor ik hier en daar dat je juist meestal moet wachten totdat de korstjes eraf zijn voor infecties.Dubio dus!Gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest boobsie Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Het kan zijn dat er door de zwelling nog wat meer druk op staat daardoor voelt het harder, ze zijn ook echt niet met 2 weken zacht dat heeft wel langer nodig! Op je vraagje over de litteken creme als je arts zegt dat het mag. Zou ik het gewoon doen hoor ik mocht ook vanaf 2 weken gaan smeren ondanks dat er nog korstjes op zaten als je gewoon zachtjes smeert zul je deze er vanzelf af smeren! Mijn littekens zien er iig goed uit vind ik! Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
pindarotsje Posted April 20, 2012 Author Share Posted April 20, 2012 Thanx Erika! Ga gewoon smeren dus! gr! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.