Jump to content

marieke : 3 mei 2012 : Dr. Theunnis

Recommended Posts

Hoi Marieke,

wij zitten in hetzelfde schuitje!

Wat voor protheses krijg je? Welke maat? Welke maat had je? :D

Succes met aftellen!

high profile 450cc en had 260 cc jij?

ben erg benieuwd hoe 'groot'ze gaan worden

aangezien ik intussentijd aangekomen en nu weer afgevallen ben er niet meer zo veel van over is.

toen ik 260 cc had ik een c cub. na aankomen had ik een f cub en nu weer terug naar c/d

nog 3 weken klinkt ver weg maar is zo dichtbij

wanneer moet jij?

gr

Hoi lotgenoten,

na heel het forum door te hebben genomen.

dacht laat ik zelf ook eens een voorstellen.

ik heb 10 jaar geleden ook al een borstvergroting laten doen heb toen heb ik een borstvergroting laten doen met de protheses van eurosilicone 240 cc ik kwam op een c/d uit.

na 10 jaar helaas aangekomen wat er toe heeft geleid dat ik van een c naar een f cub ging.

Nu weer afgevallen en als resultaat een c cub die niet meer mooi is.

mag 3 mei weer onder het mes bij Dr Patrick theunnis dit vind plaats in het ziekenhuis in belgie,

en ga nu voor de 450 cc high profile en van het merk eurosilicone.

nog een kleine 2 weken en dan zit het er allemaal weer op.

ben erg benieuwd hoe het nu gaat.

eerste keer heb ik weinig last gehad.

*** Hallo Marieke,

Ik weet niet op wat voor maat je gaat uitkomen. Ik had een hele lege 80B, en kwam met 450 cc high profile uit op een 80E. Veel succes, en met een wissel valt de pijn helemaal mee zeggen ze! (ik heb een correctie gehad aan rechterboob, prothese is er ook uit geweest, pocket kleiner gemaakt, die operatie viel me ook heel erg mee).

Groetjes van Ingrid.

• 2 weeks later...

hoi Damens,

daar ben ik weer hier een kort verslagje

half 8 weggereden naar Belgie moest er om half 9 zijn.

we waren mooi op tijd, naar de kamer gegaan en had een enorme lieve zuster.

pilletje gekregen zodat ik rustig werd omkleden en nog wat formulieren invullen. en werd toen gelijk al meegenomen.

even nog in een kamer moeten wachten op de dokter deze kwam mij aftekeken.

na 5 min na de operatie kamer en kreeg ik de narcose.

toen ik wakker werd was ik al op de uitslaap kamer dacht dat ik had gedroomd en dat ik me verslapen had om naar het ziekenhuis te gaan.

maar ik had ze al :) begon enorm te bibberen (had ik de vorige keer ook) kreeg een lekkere warmte deken en nog wat pijnstillers.

Toen hebben ze me naar de kamer gereden om half 12 en heb ik tot 1 uur moeten wachten om wat te drinken eerder mocht niet.

om half 3 kreeg ik thee en beschuit. daarna kwam de dokter langs om het een en ander te bespreken.

hij zei dat er alles goed uit zag dat hij alleen de pocket wat groter moest maken maar dat het prima was verlopen.

heb trouwens me oudjes mee naar huis genomen die zien er nog peikfijn uit!.

ik kreeg trouwens geen BH mee want ik had ondersteunde pleisters en mocht gelijk een sport bh halen.

reis naar huis is goed gegaan.

en ik moet zeggen ik heb echt heel weinig last.

gisteren toen ik thuis kwam voor de zekerheid maar een ubiprofen 600 genomen had eigenlijk niet echt pijn

en voor het slapen gaan een paracetamol van 500 ook voor de zekerheid maar nog steeds geen pijn.

de nacht goed doorgekomen wel een paar keer wakker geworden maar viel met alles echt mee.

ik heb wel een drukkend gevoel op mijn borst maar het is echt niet dat het zeer doet.

kan zelfs goed omhoog komen alleen.

misschien is het nu niet zo pijnlijk omdat ik natuurlijk eerst een F cub had en nu een c dus volgens mij was het alleen maar opvullen.

hopelijk blijft de pijn weg

nou dit was het weer

liefs marieke

toen heeft me zu

• 6 months later...

Hoi Damens,

ik heb in mei een prothesewissel gehad.

Echter heb ik sindsdien steken in 1 borst.

de andere borst heb ik geen steken. iemand dit ook wel eens gehad?

ook lijk het als ik bv de trap afloopt dat de prothese anders aanvoelt.

de ene borst voel ik helemaal niks maar bij de andere een soort gevoel dat de prothese los zit ofzo.

vind het moeilijk uit te leggen.

gr Marieke

Het is wel meer uitzondering dan regel dat je dit nu nog voelt...

Als je het niet mocht vertrouwen, dan zou je misschien eens contact op kunnen nemen met je pc om een controle te plannen. Hij kan dan kijken of alles in orde is....

Beter een keer te vaak naar de pc, dan een keer te weinig :)

Het hóeft niets te zijn, maar het zou zonde zijn als je er onnodig te lang mee zou blijven lopen, toch?

xx BB

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.