Ga naar inhoud

Zijn er nog meer meiden die van een volle c naar een volle d zijn gegaan?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zit sinds een paar dagen op dit forum en heb al veel kunnen lezen en veel voor en na foto's bekenen. Vind dit forum echt heel handig moet ik zeggen! Ik ben zelf op consult geweest bij pc Nio in het slaz en 27 april word ik geopereerd door hem. Ik heb van mezelf een volle c cup en wil graag naar een volle d cup. Ik heb nu afgesproken om er 350 cc in te laten doen(hij dacht aan 400) op de borstspier maar ben eigenlijk nog steeds bang dat het dan te groot wordt.. Ik heb vandaag namelijk bij een vriendin gekeken die 400cc heeft genomen maar die had ervoor een slappe b. Zijn er meer meiden die van zichzelf een volle c hadden en welke cup hebben jullie nu?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Ik had zelf een kleine b en ik heb 300 cc op de spier.. Heb nu een sport bh 80 c aan maar normale bh's c maat krijg ik echt niet dicht. Ik denk dat je met 350 cc wel meer dan een volle d krijgt hoor als je nu al een volle c hebt. Het ligt ook maar net aan je borsten. Bij de een is het aantal cc weer veel groter als bij de ander.. Ik twijfelde ook over de cc want ik dacht dat 300 cc te klein zou zijn maar mijn pc zei de eerste keuze die je maakt is vaak de beste en ik had ze echt niet groter moeten nemen, als ik zo kijk vind ik ze best groot en dat met 300 cc... Veel succes er mee

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad ook lastig.. Ik ben veel rond gaan vragen aan vriendinnen die het ook hebben en op internet allemaal foto's vergeleken. En uiteindelijk toch de 300 cc gedaan en ben echt super tevreden aan de ene kant wilde ik niet echt mega grote tieten maar omdat ik er toch een hoop geld voor neer heb gelegd dacht ik nou goh ze mogen best iets groter en het eind resultaat zie je altijd pas later.. Hoop dat andere mensen je ook kunnen helpen, veel vergelijken is de enige tip die ik je kan geven haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik had een slappe lege c cup voordat ik geopereerd werd. Ik heb een lift gekregen met 200 cc op de spier.

Ik ben nu op een E cup uitgekomen, en dus helemaal niet blij!!! Ik wilde een volle C cup hebben, en de pc vertelde me dat bij de lift een halve tot een hele maat verloren gaat, ik had nooit verwacht dat het zo groot zou worden, dat is echt niet wat ik wilde, ik wilde alleen maar van mijn hangborsten af.

200 cc was het kleinste wat er bij mij in kon (heeft met breedte van de borst te maken).

Dus kijk inderdaad uit dat je er niet te veel in steekt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel risje80! Ik heb even naar je foto's gekeken en bij mij is het zowiezo voller. Ik moet zeggen dat ik het resultaat nij jou wel mooi vind hoor! Ik vind het juist wel mooi als je er een beetje hang in hebt. Maar kan me wel voorstellen dat je loopt te balen als je daar juist zo graag vanaf wilde en een c cupje wilde ipv een e! Is hier niets meer mee te doen dan? Want dit zal natuurlijk niet zijn wat je van te voren aan hebt gegeven aan je pc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi findy,

ik had een lege cup c en na mijn bv met 350cc dual plane kom ik al op een 75E uit. Als jij nu een volle c cup hebt en ze worden op de spier geplaatst denk ik dat je met 350 cc wel groter als een cup d krijgt. Maar zoals je wel al gelezen/gezien hebt, valt het bij sommigen anders uit, lees het verhaal van risje maar...

Veel succes met je beslissing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie lucky71!

Ik heb vandaag nog even gebeld met mijn pc. Hij zegt dat ik ook wat kleiner kan gaan alleen dan wordt het effect veel minder. Ik wil ze nl graag wat meer gevuld van boven maar daarvoor heb ik wel 350 cc nodig. Dus ik ga er maar vanuit dat het goed is. hij zegt idd dat ik ook op een e cup uit kan komen maar dat ze kleiner lijken dan echte borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel risje80! Ik heb even naar je foto's gekeken en bij mij is het zowiezo voller. Ik moet zeggen dat ik het resultaat nij jou wel mooi vind hoor! Ik vind het juist wel mooi als je er een beetje hang in hebt. Maar kan me wel voorstellen dat je loopt te balen als je daar juist zo graag vanaf wilde en een c cupje wilde ipv een e! Is hier niets meer mee te doen dan? Want dit zal natuurlijk niet zijn wat je van te voren aan hebt gegeven aan je pc...

Hoi, nee er is niks aan te doen, wat ik al zei ik heb de kleinste prothese die erin kan. Mijn pc zegt dat het bij mij alles of niks is. dus een a cupje als ik de protheses eruit laat halen of dit behouden.... Helaas de middenweg die ik zo graag wil is onmogelijk bij mij. Dus laat je goed voorlichten hoor. En inderdaad is het wel zo hoor wat jou pc zegt, ik heb dan wel een E cup maar lijkt meer op een D.

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Lucky71

Hey Findy,

hoe is je operatie gegaan? En wat is het nu geworden? Toch de 350cc?

Hoop dat het het goed gaat.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lucky,

De operatie is heel goed gegaan! Het is me heel erg meegevallen allemaal! Ik ben toch voor de 350 cc gegaan en dat is maar goed ook want ik vind ze echt groot genoeg hoor zo! hahahah

Verder voel ik me prima. Heb wel nog af en toe wat steken en ik loop nog een beetje krom. Ik dwing mezelf steeds om rechtop te lopen nu.

Jij hebt ook 350cc zie ik...en je komt uit op een 75e? Bij mij zitten ze voor de borstspier dus ik zal zeker ook op zoiets uitkomen denk ik..Als het niet meer is..hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.