Ga naar inhoud

Ervaringen dr.koopman bergmancliniek


lena1

Aanbevolen berichten

Hallo ik zou graag jullie ervaringen willen weten ( ook als ze niet positief zijn) over deze arts ,heb er nog niet zo heel veel van gevonden hier foto's zou ik heel graag willen zien heb er een paar gevonden maar meeste geeft ie niet door..jullie zouden mij er veel plezier mee doen....ben bij hem geweest voor consult vond hem kort van stof maar is volgens mij wel goed.vandaar ik heel graag wat meer zou willen weten van jullie die al door hem zijn geopereerd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Ik ben 3 weken geleden door hem geopereerd, en tot nu toe tevreden. Ik heb een borstvergroting ondergaan. En ja hij is kort van stof, daar moet ik elke keer weer aan wennen. Maar goed bij mij is het nog heel kort terug dus ik moet het echte resultaat nog afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lena.

ik kijk ook regelmatig op de forums naar dr koopmann, ik heb ook een consult bij hem gehad en helaas moet ik een borstlift, ik hoopte op een vergroting maar daar hangen zete veel voor.

Ga wel op 7ei weer voor een 2de consult voor de maat. hij zei 260 dual plane maar ik lees vak dat er iets aan cc verloren gaat.

Ik heb nu een vrij lege 75 b.

Ik hoop voor je dat je nog meer inf krijgt.

Hij is idd kort van stof maar schijnt een goede chirurg te zijn, en ze hebben de naam Bergman ook hoog tehouden.

Succes. gr Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hoi Lissabon,ja ben bij hem geweest maar heb nog ff gewacht met de operatie i.v.m. Vakanties van de kinderen .ik ben vanplan om het eind september in te plannen dan zijn de kinderen weer ff nar school en kan ik rustig herstellen.....soms denk ik wel eens van laat maar zitten allemaal wat haal je allemaal op je hals en me die max van de hunkelmuller gaat het toch prima!,,, Marja dan zie je weer zo'n treples truitje of een leuke bikinie gaat niet passen Pffffffff ...erg moeilijk dat ik weer ga twijfelen...ik wil het al v.a. Mijn 16 de ofzo ben nu 35 (toen gewoon geen geld voor anders had ik het allang gedaan,als je jonger bent denk je anders nu denk je meer aan je gezin)dus denk dat ik het gewoon ga doen ..ik zie hier wel meer mensen twijfelen ,maar word er dan wel erg zenuwachtig van of ik er wel goed aan doe..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lissabon,ja ben bij hem geweest maar heb nog ff gewacht met de operatie i.v.m. Vakanties van de kinderen .ik ben vanplan om het eind september in te plannen dan zijn de kinderen weer ff nar school en kan ik rustig herstellen.....soms denk ik wel eens van laat maar zitten allemaal wat haal je allemaal op je hals en me die max van de hunkelmuller gaat het toch prima!,,, Marja dan zie je weer zo'n treples truitje of een leuke bikinie gaat niet passen Pffffffff ...erg moeilijk dat ik weer ga twijfelen...ik wil het al v.a. Mijn 16 de ofzo ben nu 35 (toen gewoon geen geld voor anders had ik het allang gedaan,als je jonger bent denk je anders nu denk je meer aan je gezin)dus denk dat ik het gewoon ga doen ..ik zie hier wel meer mensen twijfelen ,maar word er dan wel erg zenuwachtig van of ik er wel goed aan doe..

Hoi Lena1,

Wat komt jouw verhaal me bekend voor. Ik denk er zelf ook zo over.

ben nu 38, twijfel twijfel.... maar wil er nu voor gaan. vandaag mijn afspraak bij dr. Koopmann. hij gaat ook voor een natuurlijk resultaat.

had nog een site van hem zelf gevonden:

http://www.debesteplastischchirurg.nl/fotogalerie.php?id=6

heb jij hier misschien ook iets aan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

hoihoi,

ben op 17 augustus door dr Koopmann geopereerd, BVK. Nu dus 2 weken PO. Heb me uitgebreid georiënteerd, ook bij andere pc's op gesprek geweest. Koopmann neemt niet veel tijd maar had voor mijn gevoel wel het beste advies. Belangrijk vond ik dat hij veel borstoperaties doet, en daardoor dus veel ervaring heeft. Bovendien is hij internationaal gerenommeerd. Je moet een gesprek bij hem wel goed voorbereiden, anders sta je met 5 minuten weer buiten. Maar ik ben tevreden, heb het gevoel dat hij precies weet wat die doet! Ik adviseer je om gewoon bij ween paar pc's langs te gaan, en dan die te kiezen waar je het beste gevoel bij hebt....succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoihoi,

ben op 17 augustus door dr Koopmann geopereerd, BV. Nu dus 2 weken PO. Heb me uitgebreid georiënteerd, ook bij andere pc's op gesprek geweest. Koopmann neemt niet veel tijd maar had voor mijn gevoel wel het beste advies. Belangrijk vond ik dat hij veel borstoperaties doet, en daardoor dus veel ervaring heeft. Bovendien is hij internationaal gerenommeerd. Je moet een gesprek bij hem wel goed voorbereiden, anders sta je met 5 minuten weer buiten. Maar ik ben tevreden, heb het gevoel dat hij precies weet wat die doet! Ik adviseer je om gewoon bij ween paar pc's langs te gaan, en dan die te kiezen waar je het beste gevoel bij hebt....succes!

ahum, automatische aanvulling had BVK ipv BV ervan gemaakt. Heb dus een BV bij Koopmann gehad, BVK was niet nodig (haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

dr. koopman is indd kort van stof. maar je moet t zo zien:

als je een loodgieter vraagt hoe hij een pijp vervangt, kan hij dat in 2 sec uitleggen, omdat hij het vaak doet. haha leuk voorbeeld dit :P nou dr. koopman doet het ook heel vaak, elke dag! hij verteld het zelfde verhaal dan ook meerdere malen per dag waardoor t voor hem een vaste routine word:) ik heb op youtube een filmpje gevonden waarin je hem ziet opereren...misschien fijn om te kijken? ik vond t wel fijn iig!! heb zelf een goed gevoel bij hem en mijn vriend ook ( en die heeft een heel grote mensen kennis en als hij de dr niet goed vond mocht ik me niet laten opereren haha) dus je bent echt in goede handen. er zijn zoveel goede reacties, mooie fotos en borsten gemaakt door hem hihi ;) ik ga as vrijdag al....

spannend meid en succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.