Jump to content

Wat dragen de dagen na de operatie?

Recommended Posts

Guest boobsie

Hoi neophytje,

Ik droeg in de tijd na me bv (dat ik thuis was de eerste 2 weken) vooral me pyama en een lekker vest, maar kon vrij snel weer gewoon tshirts met een beetje gedoe is het best te doen zonder je armen boven je schouders uit te doen (al mocht ik van mijn pc voorzichtig me armen weer omhoog doen na 2 weken maar dat is per pc verschillend) maar met hulp lukt een shirt ook wel en anders hemdjess waar je zo in kan stappen!

Liefs

Hoi Neophytje

Ik droeg de eerste twee weken alleen maar blouses met een vest, of als ik thuis was een lekker warm fleecevest met alleen de kliniekbh eronder :D

Na die eerste twee weken gaat het waarschijnlijk wel weer lukken om weer t-shirts te dragen. Als het kledingstuk een beetje rekbaar is, steek je gewoon eerst je twee armen in de gaten en dan doe je het voorzichtig over je hoofd... Dat kan zonder je ellebogen boven je schouders uit te bewegen, zoals Erika al zegt :) Je wordt handig in dingen hoor haha. Maar een vest aanschaffen is misschien geen overbodige luxe.

Zelfs haren wassen schijnt te lukken, zonder je armen te hoog te doen, heb ik gemerkt! Gewoon je hoofd scheef houden ;)

Succes!

xx BB

Idem hier, a seksuele sportpakjes met een ritssluiting vooraan.

Maar shirtjes gaan al snel als je een beetje hulp hebt en je staat versteld hoe handig je wordt in het bedenken van truukjes om de dingen zelf te kunnen doen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.