Ga naar inhoud

Essie80 : 14 mei 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 388
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaaaaaa natuurlijk hebben alle bfers dat. Kijk alleen al naar de meiden die nog moeten op dit forum. Zodra t even kan, zitten we achter de pc, pad of tel om naar dit forum te gaan. In elke spiegels te fantaseren hoe t zal worden en als t gedaan is, te bewonderen. Ik moet nog anderhalve week en kan niet wachte tot ik mijn ervaring mag delen. Je hoort me heel gauw xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk kom ik uitgebreid verslag doen van hoe mijn 1e consult gegaan is!

Ik heb zojuist een hele vragenlijst vanaf het forum uitgeprint dus ben goed voorbereid.

Morgen is eigenlijk mijn vrije dag thuis met de kinderen dus ik heb mijn moeder geregeld om op te passen.

Verder heb ik ook geregeld dat mijn schoonzus en/of schoonmoeder vrijdag middag de kinderen ophalen uit het kinderdagverblijf.

Jeetje wat vond ik het lastig om dat te vragen. Natuurlijk vroegen ze wat Manlief en ik dan gingen doen dus heb maar gewoon verteld dat ik een borstvergroting overweeg en dat we naar een consult gaan. Gelukkig reageerden ze heel positief. Erg he dat je je dan zo schrap zet voor een negatieve reactie waardoor je het bijna niet durft te vertellen, ondanks dat je er zelf (nu al) zo blij mee bent..

Zo, nu snel afsluiten want ik wil nog een begin maken met een 10tal schilderijtjes voor Koninginnedag en over een half uur begint Grey's.. beetje slechte planning zo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 mei mag ik onder t mes bij dokter Roddi in de Boerhaave kliniek! Het word een ronde prothese van 350cc

Vrijdag ga ik nog wel naar het consult bij accz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx!

Het gesprek was erg fijn en duidelijk. Ik heb mijn vragenlijst er eigenlijk nieteens bij gepakt omdat praktisch alles wel ter sprake is gekomen.

Ik eerst een prothese van 300cc gepast maar had gelijk al zoiets van nee, dat is te klein.

Daarna dus die van 350cc gepast en dat vond ik wel een hele mooie maat. Staat heel natuurlijk.

Raar bijvoorbeeld dat met een maat meer mijn shirt veel mooier viel en ik er minder decoleté in leek te hebben.

En uiteindelijk heb ik dus alvast een afspraak in laten plannen voor 14 mei! Lekker snel maar dat komt met mijn werk het beste uit. Anders had het waarschijnlijk in september pas op zijn vroegst gekunt omdat al mijn collega's in de zomer al vrij hebben gevraagt. Ik ben zelf ook wel vrij in juni, we gaan dan 2 weken op vakantie en ik ben 3 weken vrij maar ik vond het te kort om maar een weekje vrij te zijn om te herstellen en een week er achteraan plakken kan niet omdat die week al 3 collega's vrij zijn.

Dus, het is mei geworden. Ik ben dan al een week vrij en volgens het vakantie rooster moet het wel lukken om daar 1 misschien zelfs 2 weken achteraan te plakken. Nu morgen het maar vast gaan regelen met mijn werk.

Vind het wel lastig hoor. Ik wil het mijn manager wel vertellen hoe en wat maar heb weinig zin om het mijn directe collega's te vertellen. Ik denk dat ik dus in mijn pauze maar ff de stad in ga en een paar kipfilets ga aanschaffen om de boel alvast wat extra volume te geven zodat het daarna wat minder opvalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Essie,

leuk we worden in dezelfde maand en in dezelfde kliniek geholpen! Alleen de arts is verschillend. Ik ga op 5 mei naar dr. van der Weij.

Spannend he!!!!!

Lastig he om het allemaal te regelen. Bij mij zorgt mijn vriend voor mij op de grote dag en m'n moeder past op m'n zoontje. Mijn grootste 'zorg' was/is m'n werk. Ik heb zonder toelichting een week vrij genomen, valt in de meivakantie van mijn zoontje, dus dat viel niet op. Ik zit meer in over de terugkeer op m'n werk, vraag me af of ze het gaan zien. Ik heb niemand iets verteld namelijk en wil dat het liefst zo houden, maar vraag me af of die vlieger op zal gaan....... Uit voorzorg draag ik nu over nauwsluitende shirts wat losvallende vestjes om de aandacht er alvast zo min mogelijk op te vestigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

yeah! Nu staat mijn topic ook in de operatieverslagen. Alleen de titel moet nog aangepast worden.

Vandaag met mijn manager gesproken. Pff wat was ik zenuwachtig!

En wederom was dat weer helemaal voor niets. Ze vond het juist ontzettend dapper dat ik deze stap durf te nemen en het was uiteraard helemaal geen probleem dat ik week 20 en 21 vrij wilde. Nu was ik week 20 al vrij maar die 2e week is dus ook echt geen enkel probleem. Ik denk dat ik alleen nog wel ga vragen of ze uit wil zoeken of het volledig van mijn eigen dagen gaat of dat het ook 50/50 kan met een ziekmelding. Nu heb ik nog vrije tijd genoeg staan maar het zou toch zonde zijn als het volledig van mijn eigen dagen af gaat. Ik zal nog even de handboeken er op nalezen.

Ze vroeg alleen wel hoe ik het de andere collega's ga zeggen want het zou niet on opgemerkt blijven maar ik twijfel eraan of ik dat echt ga doen.. ik vind het zelf niet nodig en ik weet hoe hun mening erover is dus ik denk dat ik het gewoon niet doe. Het is mijn keuze en ik heb geen zin om dat te moeten gaan verdedigen.

Ik voelde me na het gesprek met mijn manager echt zo opgelucht!

Oh en ik heb er gelijk een interne sollicitatie tegenaan gegooid nu alleen hopen dat ze me dan niet ergens in mijn herstelweken op gesprek gaan vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zo Essie, heb je dat ook weer achter de rug.

Als je dagen zou kunnen sparen door je ziek te melden zou dat natuurlijk top zijn. Ik heb maar 1 weekje opgenomen. Hoop dat het genoeg is..... En anders heb ik opeens een griepje te pakken vrees ik ;) .

Ik vertel het niemand op mijn werk. Ik vind het een privezaak, dus als jij je er niet prettig bij voelt om het te vertellen gewoon niet doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig. Ik ben ook Hr assistent. Ik wist niet helemaal exact hoe het bij ons geregeld is. Zo veel komt het niet voor ondanks dat het een vrouwen organisatie is waar ik werk. Ik meen me te herinneren uit het verleden dat het 50/50 is maar ik heb de regelgeving nog niet boven water gekregen in de systemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik zojuist bij een van de Verzuim Adviseurs aan het bureau stond heb ik maar gelijk de vraag op tafel gegooid over hoe het nu zit met vrij/ziekte bij plastische chirurgie.

Zij gaf aan dat dit inderdaad altijd lastig is maar dat hier geen vaste wettelijke regels meer voor zijn.

Vaak gaat dit in overleg met leidinggevende en 50/50 is hierin wel het gebruikelijke.

Bij complicaties wordt het (uiteraard) 100% ziek.

Dus, ik ga maar weer opnieuw even in gesprek met mijn leidinggevende

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja raar he! Gisteravond stond ie wel in de operatie verslagen. Misschien dat t is omdat ik vrijdag wel ook nog een afspraak bij Van Onselen heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is tijdens het passen met de 350cc :D

Ik heb echt zo'n enorm veel zin in morgen!

Eerst smorgens gewoon werken en dan komt manlief me ophalen en gaan we naar Van Onselen in Zeist.

Foto van het passen, dit zal het zo ongeveer gaan worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee de foto wilde hier niet maar als je op het dingetje klikt opent hij wel.

maar volgens mij heb ik hem alleen ingesteld op dat vrienden het kunnen zien. Misschien is dat het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kogel is door de kerk.

Na een verhelderend gesprek met de consulente van ACCZ heb ik de hele terugweg tot echt net aantoe flink zitten piekeren..

Ik kreeg namelijk een heel ander advies.

Ohja, Van Onselen was weggeroepen voor een spoedgeval dus ik heb alleen de consulente (strenge dame) gesproken.

Zij gaf aan dat Anatomisch toch echt wel een beduidend natuurlijker effect gaf en als dat is wat ik wil dan moet ik toch echt voor anatomische protheses kiezen.

Verder heb ik wederom mogen passen en zij kwam met een 375cc en een 450cc pas prothese.

Die 375 cc vond ik wel mooi, het was alleen jammer dat het heel anders viel in de pas bh als vandeweek bij Roddi dus vergelijken is wel lastig.

Hoe dan ook, die 450 vond ik echt TE!

Dus ik denk dat ik voor de 375cc, max 400cc ga.

En ik ga dus toch voor ACCZ!

Qua datum kan ik ook bij accz op maandag 14 mei terecht.

Spannend!!! Dus nog maar 17 dagen en dan mag ik naar Duitsland voor een mooi gevormde voorgevel!

Oh en alsof mijn dag niet nog beter kon; ik werd (tijdens mijn consult dus ik heb maar ff terug gebeld) gebeld door mijn werk, andere afdeling; ik mag op solliciatiegesprek komen! Komende woensdag om 16 uur, dus wish me luck!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je keuze,

En het kan niet anders dan je Marielle als consulente heb gehad, pittig maar zeker recht door zee. ( daar hou ik wel van )

En ik heb altijd getwijfeld over een bv, wilde het wel maar dat rond vond ik gewoon niet mooi voor mijn lichaam en toen ik eenmaal de anatomische had gezien, duurde het slechts 23 dagen dat ik ze zelf had. Erg natuurlijk om te zien, en dat pas bij mijn lichaam en leeftijd. Zeker als je dochters al tieners zijn hihi.

Ik ben zelf van wat ik dacht te hebben 75A naar een 70 E gegaan, had dus 70 omvang ipv 75 cm maar goed voor de bv paste toch geen enkele bh door de ongelijkheid in mijn borsten, dit heeft van Onselen keurig geminimaliseerd, en een mooie plooi gemaakt aan een kant.

Verder vond ik het in Duitsland erg prettig heel ontspannend, erg heel netjes, je wordt zelfs in je auto gebracht als je weer naar huis mag.

Echt super.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.