Ga naar inhoud

Essie80 : 14 mei 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Na jaren het wel te willen maar echt niet te durven heb ik recent besloten; ik ga het gewoon doen!

Ik houdt altijd maar rekening met de mensen om mij heen. Wat die zouden denken enzenz..

Nu is het eens tijd voor mij en wat ik wil en hoe ik me voel.

Ik ben moeder van 2. Heb altijd weinig aan voorgevel gehad, ja toen ik een paar kg's (10kg) zwaarder was en tijdens de zwangerschappen was het wel wat. Nog altijd niet veel. Maar nu?

Het is een uitgezakte kleine 75B zonder enig volume. (Ik ben 1.71m en 64kg en heb vrij brede schouders en heupen)

Elke keer als ik kleding of nog erger lingerie shop ben ik zo teleurgesteld! Elke keer als ik mezelf onder de douche insmeer denk ik; wat stelt het nog voor?

Als ik met manlief in bed lig heb ik zoiets van; sla dat deel maar over want er zit toch niets! Daar valt weinig lol aan te beleven.

Ja het is nu echt eens tijd dat ik aan mijzelf denk en niet rekening houdt met de hele wereld om mij heen en mijzelf daarmee wegcijfer!

Dus, 27 april heb ik een eerste consult in Zeist bij Dr van Onselen. Ik heb hier al verschillende zeer positieve verhalen gelezen dus dat sterkt mij absoluut in mijn beslissing.

Maar hoe dan ook; ik vind het ook wel eng hoor en zit continue met allemaal praktische dingen waar ik me druk over maak zoals hoe doe ik dat met de verzorging van mijn kids (zoon van 3,5/ dochter van net 2) hoe doe ik dat met mijn werk? Ik ben druk op zoek naar een andere baan omdat mijn baan aan het einde van het jaar ophoudt. Moet ik het nu doen of moet ik alle tijd om te herstellen nemen in between jobs? Maarja, zo makkelijk is het niet om een nieuwe job te vinden dus dan heb ik ook nog geen idee wanneer ik dan de operatie moet plannen.

Verder heb ik al een zomervakantie gebookt (toevallig vlak naast de kliniek in duitsland) en dus al 3 weken vrij genomen in de zomer, hoe ga ik dat dan doen met vrijnemen voor de operatie en het herstel? dagen heb ik zat maarja het moet op het werk ook maar mogelijk zijn? Vertel ik het wel/niet op het werk...

argg...al die vragen!

Eerst maar eens het consult volgende week vrijdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 388
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Essie,

Welkom op het forum!

En eindelijk de knoop doorgehakt! spannendddd

Heel herkenbaar verhaal ook net als je vragen,dit forum heeft mij heel erg geholpen dus vraag maar lekker raak hoor ;)

Wat betreft je werk..ik zou wel de tijd nemen om te herstellen,want je heb niet alleen werk maar ook 2kids! Zou zeker voor 3weken vrij gaan,ligt ook aan je werkzaamheden natuurlijk.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom!

Goed van jou! It's your life...alhoewel, ik ben één van diegene die het bijna tegen niemand verteld heeft. Het is mijn keuze, mijn lichaam, that's it. Daar hebben anderen niets mee te maken.

Maar jouw verhaal klinkt bekend, (baan, kids) maar het komt allemaal goed..Eerst maar eens op consult.

heel veel sterkte en steun meid en we zijn er allemaal om vragen te beantwoorden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de reacties en het warme welkom!

En ik ben er zeker van overtuigd dat dat allemaal wel goedkomt.

Zojuist heb ik ook een 2e consult gepland bij de Velthuizen kliniek bij Dr Moojen-Zaal

Ik wilde niet blind varen op alle ervaringen van anderen en dus maar bij 1 kliniek op consult gaan.

Een goede voorbereiding is het halve werk

Ik vind het toch wel spannend allemaal hoor!

En inderdaad Kirsten, ik zou het liefst 3 weken de tijd willen om te herstellen. Gewoon zeker weten dat je echt de tijd hebt genomen voor jezelf en een goed herstel. Dat herstel is toch belanrijk ook voor de lange termijn. Ik lees hier al veel dat velen er te ligt over gedacht hebben over dat hele herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom,

Wij hebben een eigen bedrijf dus heb ik geen rekening te houden met een werkgever ( is mijn manneke) Maar wel met werk, daardoor ben ik vrijwel direct geholpen op eigen verzoek, bij ACCZ gelukkig werkte ze hier ook aan mee.

Wij hebben korte termijn planning en op dat moment kon ik er zelf 2 weken tussen uit, en heb na jaren ( uitstel ook de reden wat een ander wel niet zo denken) twijfelen direct de knoop door gehakt en de sneltrein genomen en was 3 dagen na mijn 1e consult al geholpen, Het tefefonisch contakt was al heel prettig en ook Marielle en dr van Onselen en zo was ik daar dus vrijdag's en op maandag in Duitsland.

Ook daar was alles erg prettig en mijn herstel ging voor de wind en eigenlijk zonder pijn. Een steekje maar veel kan ik het echt niet benoemen. Zo zie je maar weer het kan echt alle kanten uit. Maar meestal ben je na een week al weer een heel stuk beter en na twee weken kan je al behoorlijk wat. zie mijn verslag.

Succes een vrijdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb samen met mijn man een doel weggezet wat ik wil behalen. Als soort van stok achter de deur maar ook om mijzelf voldoende tijd te gunnen hier goed over na te denken.

Naast mijn gezin en 4 dagen werk heb ik ook een eigen bedrijfje waar ik de nodige tijd aan besteed en een leuk zakcentje bijverdien.

Ik wil de helft van de kosten van de borstvergroting verdient hebben met mijn schilderwerkjes en daarna mag ik pas een datum plannen voor de borstvergroting.

Tot die tijd wil ik wel een aantal consults hebben gehad voor de nodige voorpret maar ook natuurlijk voor de oh zo belangrijke voorbereidingen.

Nu heb ik zojuist mijn administratie bijgewerkt en ik zit zo'nbeetje op de helft van mijn te behalen doel! Ik ben zo blij! Het bedrag wat ik trouwens minimaal omgezet wil hebben is gelijk aan mijn jaaromzet van 2011 Dus het zou wel super zijn als ik dat voor december behaald heb.

Nu dus nog even de nodige merchandising en promotie er tegenaan gooien en dan heb ik mijn doel zo behaald! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb een site en facebook pagina waarmee ik de klanten bereik.

Je kan me vinden op schilderwerkjes.nl

Hey Essie,

heb eventjes gespiekd...superleuke dingen maak jij zeg....Go girl!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi essie, welkom. wanneer wordt je geholpen? Ook ik heb hetzelfde verhaal. Maar dan 3kids. 2banen o.a zelfstandig onderneemster.

Ik heb ook met het bijklussen m'n boobs bij elkaar gesprokkeld. Daar ben ik echt trots op. Ik ben al een tijd bezig met voorbereiden en ben bijna zo ver dat het echt gaat gebeuren. Ik wil juist in m'n rust periode graag beginnen aan een schilderij omdat ik dan toch geen zak mag doen. Als ik m'n ezel op een lage stand zet, dan kan dat toch wel? 2 mei is mijn vergrote dag en heb 2wk vrij. Ik ga ook even spieken naar al dat moois van jou. Succes met je welverdiende boobs. Tot horens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele mooie site, en vooral wat een leuke schilderwerkjes,

Maar schilderen binnen 2 weken na je bv dat ging mijn ( en ik heb weinig tot geen pijn gehad) echt niet lukken ik heb de bv duel plane en daar door was armen zo lang naar voren houden geen pretje,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook niet dat ik ga schilderen in de rustperiode. Ik schilder altijd zittend aan de eettafel dus opzich kan ik dan mijn armen wel laten rusten maar ik denk dat het nog wel belastend is.

eerst maar eens t eerste consult volgende week en dan zie ik wel weer verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmiddag toch ook nog een mail gestuurd met wat vragen naar BeauCare in Belgie. Zag dat ze ook een lokatie in Utrecht hebben. Op het forum heb ik wel al positieve verhalen gelezen over BeauCare in Belgie maar eigenlijk nog niets gezien over dat ze ook in Utrecht zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een spontane actie heb ik zojuist mijn 2ling zus uitgenodigd om bij ons te komen eten en dan wil ik haar vanavond vertellen van mijn boobjob plannen. Ben zo benieuwd naar wat ze ervan zal vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze was vooral heel verbaasd dat ik dit wil maar snapt het wel. Zij heeft na 2 kinderen eenzelfde uitgezakte voorgevel en haar gedachten zijn ook weleens naar een bv gegaan, ze heeft er alleen echt het geld niet voor. Dus al met al wel een positieve reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat geweldig dat je tweeling zus je steunt ik weet als geen ander hoe belangrijk dat is ben zelf een eeneiige tweeling en was ook zo blij met goedkeuring van mijn zus letterlijk zei ze Het is geen overbodige luxe!

We lijken heel veel op elkaar dat zelfs onze kinderen geregeld de fout in gaan maar nu is er een verschil.

Al zal dat ook niet helpen om ons uit elkaar te houden hahA

Ook mijn moeder die er totaal mee oneens was was na het zien van mijn borsten helemaal overtuigt dat het wel echt nodig was

En was er na de bv ook erg trots op ze vertelde het aan ieder die het horen wilde ( wat voor mijn echt niet hoefde) en ging zelfs mee mijn eerste bh te kopen . Deze reactie had ik nooit verwacht maar gaf wel een prettig gevoel, Welke leeftijd je ook heb een soort goedkeuring voelt o zo fijn niet dan?

X mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor komende vrijdag moet ik aan mijn schoonouders vragen of zij de kinderen uit het kinderdagverblijf willen halen. Nu ben ik de hele dag met mijn schoonmoeder op stap geweest maar jeetje wat vind ik t lastig om het haar te vragen! Ik heb t dus nog niet gevraagd ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje hadden jullie dat ook zo erg dat je aan bijna niets anders kan denken en het je continue bezig houdt?

ik word er soms echt gek van!

Dinsdag heb ik een consult bij de Boerhaave kliniek. Misschien dat ik daarna wat rust in mijzelf kan vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.