Ga naar inhoud

Lekkie: 23 april 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal..

Zoals jullie kunnen zien staat mijn datum gepland op maandag de 23e.

Begin erg zenuwachtig te worden.

Na vele jaren eindelijk de knoop doorgehakt.

Een borstvergroting...

Altijd ontevreden geweest over het volume van mijn bortsen.

Vooral na dit jaar het hardlopen fanatiek te hebben opgepakt, is het volume nog veel minder geworden.

Consult vond ik erg prettig bij ACCZ.

Voelde meteen goed. Zat tussen maat "4 en 5". Dus volgens mij rond de 350 cc.

Dual plane was de beste optie voor mij.

Maandag om 09.00 uur moet ik in Bocholt zijn. Zou eerst om 12.00 uur moeten. Maar vind dit veel beter.

Heb al veel goede tips langs zien komen hier..

Maar toch nog wat vragen.

Zie bij sommige "high"of "medium"profile staan, Wat houdt dat precies in?

Het autorijden, Is dat weer mogelijk na 2 weken?

Waar hebben jullie het meest last van gehad? de zwelling? de Band?

Waarschijnijk verschilt het nogal per persoon.

Maar laat me graag door jullie adviseren.

Liefs Lekkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Als jullie aan de beurt zijn ben ik precies 3 maanden PO.

ik kan ook alleen maar erg tevreden zijn over ACCZ, in duitsland word je erg prettig geholpen is de uitleg en informatie heel duidelijk en de sfeer heel ontspannend.

Ik ben een gelukkig persoontje want ik kijk terug op een vrij makkelijk herstel. Ik heb weinig pijn of ongemak van de hele operatie gehad. Ook heb ik in veel hinder ondervonden van de bh en of band.

Verder neem een broodje voor je partner mee want er is daar geen restaurant.

Een kussen voor de terug weg is ook handig.

Zorg dat je pilletjes op tijd in neemt de eerste dagen, zodat je die op peil houd.

Verder ontspan en zorg voor afleiding de eerste dagen,

succes meiden.

x mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mous,

Dank voor je reactie. Is erg fijn om te lezen dat deze kliniek goed bevallen is!

En ook dat je herstel zo mee viel. Hoop dat het bij mij ook zo voorspoedig gaat.

Het is ondanks de eventuele pijn, toch de moeite waard denk ik.

X lekkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal.

Ten eerste bedankt voor jullie steun..

Hier dan mijn verslag van de big day!

Vanmorgen om 06.30 uur gaan rijden vanaf Tilburg naar Bocholt.

De zenuwen waren aanwezig, maar prima onder controle.

Kon de hele rit volbrengen zonder een sanitaire stop. hahah

Om 08.30 uur zijn we gearriveerd. En half uurtje te vroeg. Prima...

Daar aangekomen eventjes gewacht. Vast een pijnstiller gekregen..

Na een paar minuten mochten we doorlopen naar een wachtruimte.

Waar ik mijn medeforummer Snoozie al dacht te herkennen.

Maar toch elkaar even met rust gelaten.

Iedereen was aan het luisteren en kijken naar Paul de Leeuw. Zijn geweldige concert...

Waren de wachtende mannen erg blij mee, Notttttttttttttttttttttttttt! hihi

Snoozie werd geroepen om mee te komen. Ik dacht ooh dan moet ik minimaal nog een half uur wachten.

Maar dat viel mee na ongeveer 15 minuten, om iets over 9 kon ik ook meelopen.

In een kamertje kon ik me uitkleden, kreeg ik de modieuze schort en moest ik uiteraard plassen, maar ik was niet de eerste die dit probleem had.

Al met al werd mij verteld dat de PC en de bekende grote reus straks bij mij langs zouden komen.

PC kwam al vrij snel, heeft uiteindelijk foto`s gemaakt en hij ging tekenen op mijn gehele borst wel te verstaan. dit vond ik zo interessant dat ik mee ging kijken, wat niet de bedoeling was. armen naar beneden en borst naar voren, waarop mijn vriend nog zei: "nou moet je een keer doen wat je gezegd wordt!

Hierna werd door de grote vriendelijke reus mijn infuus ingebracht en kon ik daarna gelukkig toch nog even naar de toilet.

Nog geen paar minuten later ging ik mee naar de OK.

Liggen, en toen voelde ik het al..... weg was ik.

Rond half 11 werd ik wakker op de OK (al) en werd ik naar de uitslaapkamer gereden, Daar nog een paar keer mijn ogen gesloten, bloeddruk een paar keer gemeten met allerlei piepjes om me heen, maar toen ik goed wakker was kon ik door naar de laatste bestemming in de kliniek.

En ja hoor op die kamer op het andere bed tref ik snoozie.

Ook mijn vriend kon toen weer bij mij blijven.

Snoozie had inmiddels al wat te eten, maar ik moest nog even wachten tot de PC de goedkeuring gaf om eten en drinken te nuttigen.

De pijn:

In de uitslaapkamer voelde ik voornamelijk mijn hechtingen, echter trok dit later wel weer weg. wat ik daarna vooral voelde was de druk op mijn borst en stijfheid.

Ik heb ongeveer 2 uur moeten wachten tot de PC mij goedkeuring gaf om te eten.

Dit werd later gebracht, inmiddels was de assistent in onze kamer gearriveerd om uitleg te geven over wat ze gedaan hebben, wat ons te wachten staat en wat we wel en niet mogen de aankomende weken.

Na het nuttigen van het eten moest ik nog onder begeleiding naar het toilet, dit ging prima.

Hierna mocht ik mij aankleden, en om omstreeks 3 uur werden wij naar de garage begeleid.

Toen begon de terugreis, op zich te doen alleen erg benauwd gevoel, alsof ik adem tekort kwam. door de lange zit kreeg ik echt meer last, ook mijn rug werd pijnlijk.

Wel paracetamol genomen onderweg. Terug in Tilburg heeft mijn vriend de recepten opgehaald.

Ik was blij dat ik weer terug was, nu lekker op de bank en hopen dat de olifant niet langs komt, want denk dat de baby olifant al gearriveerd is.

Ook hierbij Snoozie heel veel succes en allemaal bedankt voor het meeleven, probeer jullie op de hoogte te houden van de vorderingen.

Liefs Lekkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

De nacht ging op zich goed. Wel erg vervelend dat rug liggen. De pijn is nog te doen. Alhoewel het nu steeds erger wordt.

Zou de olifant vandaag nog komen?

@ snoozie. Fijn dat het goed gaat. Gelukkig worden we goed verzorgd!

Toch 1 vraag aan jullie? Wanneer durfde jullie het aan om de bh en band voor het eerst uit te doen? Ben erg nieuwsgierig, maar ook bang voor de pijn.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.