Ga naar inhoud

Love_boobies: 4 juli 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Ha lb,

Wat fijn dat je een goed consult hebt gehad bij mr. Bruno. (tot zo net dacht ik Plovier zo heet, maar die blijkt Frank te heten). Waar google al niet goed voor is.

Verder vind ik het leuk dat je ons op de hoogte houdt van je plannen want soms ben je in kei in het je in nevelen hullen... of hoe zeg ik dat :6: ? Dus een dikke :35: voor deze updates.Nu nog even aftellen .... en even sparen

xx anma :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 4 weeks later...

Wow! Gefeliciteerd! ik ben erg benieuwd naar de resultaten!

Succes

Whahahhaa.

Consult ging goed! Het wordt sowieso 800cc voor de spier, en hij gaat kijken of 1000cc (Eurosilicone) of 1050cc (Motiva) tijdens de operatie gewoon past.

En over een paar jaar zie ik hem weer, voor groter...en nog groter...en nog groter. ^^

Ben echt druk bezig nu, vandaar het hele korte verslagje...maar dit was mijn meest aangename consult en ik zie hem dan ook in Juli vóór zijn verlof voor een bvg. Heb nu al een receptje mee voor Celebrex en antibiotica..gaat 30 juni in.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

:45: Love_boobies heeft geen voor-foto's en die zullen er ook niet komen :)

Ik moet wel lachen LB... dat topic van jou heeft dadelijk nog de status HOT :45: :45:

Dit moeten we vaker doen, jouw topic onder het stof vandaan halen, echt gaaf :152:

Maar voor mij is het duidelijk idd, je gaat niet naar Plovier, maar naar Demeyere..

Veel updates zullen we niet krijgen, dat weet ik van je, en is ook geen probleem, maar krijgen we straks wel een operatieverslag? :D

xxx ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.