Ga naar inhoud

Love_boobies: 4 juli 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Heb even advies nodig aub!

Ik zou het liefst z.s.m. naar huis gaan naar de operatie, maar aangezien ik uit Amsterdam moet komen en met de trein ga is dit wel een reis. Dus ik zat erover te denken om de dag van de operatie dan toch maar in het panorama hotel te blijven en dan de volgende dag weer naar huis te gaan...maar oh wat zie ik er tegen op niet in mijn eigen bedje te kunnen slapen.

Wat raden jullie me aan?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai hai ,

Ik zat toevallig je topic te lezen en zag je vraag.

Kan je echt niemand met een auto regelen ??

Het is echt niet te doen in je eentje , naar het hotel alleen lijkt me al erg heftig laat staan naar huis met de trein.

Ik was echt super vaag na de operatie de dagen erna ook.

Naar huis trok ik wel , maar echt niet alleen en geen auto.

Tis niet niks zo een operatie mij viel het best tegen.

Groetjex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lb,

als ik jou was zou ik ook een nachtje in een hotel blijven. Lijkt me niet fijn als je nog met de trein naar huis moet na je operatie.

Ik slaap ook altijd het liefste in m'n eigen bed, maar om dan zo'n lange treinreis te hebben..pffff....Je gaat toch niet alleen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh helemaal uit Amsterdam, ik zou toch een nachtje in het hotel blijven dan.

Ik kan me natuurlijk nog niet voorstellen hoe je u voelt na de operatie maar om zo lang op de trein te zitten.. (hoe lang weet ik wel niet :) :) )

Is er iemand die mee kan gaan als er dan iets is ofzo?

En waauw 1050cc :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owww dat scheelt al een heel stuk !

Dan durf ik het niet te zeggen of je de trein de eerste dag gaat trekken .

Maar goed mijn man dacht dat ik de auto niet eens zou halen, maar ik had het vast in mn kop gezet dat ik naar huis ging en ik ging ook .

Wist niet hoe snel ik kon gaan opstaan en plassen want dat betekende dat ik huiswaarts kon.

Plovier was verbaast hoe snel ik stond.

Maar uur later crashte ik wel in de auto .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voelde me op de dag van de operatie echt stukken beter dan de dag erna.. De dag erna was ik echt tot niks in staat en had ik veel meer pijn. Als ik voor de keuze stond om dezelfde of de volgende dag met de trein naar huis te gaan zou ik (weer) dezelfde dag naar huis gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Heeft je man een rijbewijs? Anders kan je misschien een auto huren, volgens mij is dat niet duurder dan een hotel en treinreis. De dag erna met de trein naar huis lijkt me nog hell... maar ieder zijn herstel is anders. Maar ik kan me wel voorstellen dat je met 1050 cc dual plane niet moet onderschatten.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Heeft je man een rijbewijs? Anders kan je misschien een auto huren, volgens mij is dat niet duurder dan een hotel en treinreis. De dag erna met de trein naar huis lijkt me nog hell... maar ieder zijn herstel is anders. Maar ik kan me wel voorstellen dat je met 1050 cc dual plane niet moet onderschatten.

X

Als het goed is...krijg ik ze voor de spier. Heb dit al 3x gevraagd, maar zal het voor de zekerheid inderdaad op de dag zelf ook nog benadrukken. Dual plane lijkt Plovier's ding te zijn. Maar dit wil ik dus echt NIET, anders is het over met het trainen van de borstspieren.

We hebben allebei geen rijbewijs.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb achter de spier (mijn pc zegt dat dual plane en achter precies hetzelfde is overigens). Ik lees best vaak dat er wordt gezegd dat je dan krachtverlies hebt, maar ik heb dat totaal niet hoor. Train nog steeds met hetzelfde gewicht als voor de bv (5 kilo iedere kant met de borst in de bodypump).

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch niet aan te raden om de borst zwaar te trainen na dual plane/achter te spier met het oog op de prothese die zou kunnen verschuiven doordat de spier wordt getraind.

En ik vind voor de spier ook mooier dan dual plane...maar we zullen zien.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben echt een fanatieke sporter (fitness, bodypump etc,) en heb dus ook dual plane!!!! hoop toch echt dat ik straks weer op mn oude niveau kan trainen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahhaa.

Consult ging goed! Het wordt sowieso 800cc voor de spier, en hij gaat kijken of 1000cc (Eurosilicone) of 1050cc (Motiva) tijdens de operatie gewoon past.

En over een paar jaar zie ik hem weer, voor groter...en nog groter...en nog groter. ^^

Ben echt druk bezig nu, vandaar het hele korte verslagje...maar dit was mijn meest aangename consult en ik zie hem dan ook in Juli vóór zijn verlof voor een bvg. Heb nu al een receptje mee voor Celebrex en antibiotica..gaat 30 juni in.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ja, ik pb-en. had het natuurlijk ook gewoon in je topic gekund. ;P

Oh wat ben ik blij voor je dat het goed is gegaan!!!! :43:

Het uitgebreide verslag houden we van je tegoed???

:drag_10: druk druk druk!

Gelukkig geef je ons tieten-informatie-junkies al een beetje info.... :lol:

Op naar juli!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahhaa.

Consult ging goed! Het wordt sowieso 800cc voor de spier, en hij gaat kijken of 1000cc (Eurosilicone) of 1050cc (Motiva) tijdens de operatie gewoon past.

En over een paar jaar zie ik hem weer, voor groter...en nog groter...en nog groter. ^^

Ben echt druk bezig nu, vandaar het hele korte verslagje...maar dit was mijn meest aangename consult en ik zie hem dan ook in Juli vóór zijn verlof voor een bvg. Heb nu al een receptje mee voor Celebrex en antibiotica..gaat 30 juni in.

xx

Nooouuuu nouuuuu, en ineens is er dan een datum (ongeveer) bekend ;)

Wat fijn dat je consult zo goed is gegaan!!! :35:

Dus dr Demeyere plaatst ook ruimere hoeveelheden? *op lijstje schrijft*

Superr in ieder geval!!

Congratzzzz :43:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie is pop? en waarom knipoog je? Ik mis hier de essentie van die regel..... Blond is my middle name :4:

Blond is my first, middle and last name :45:

Pop... je weet wel pop!!!

Pop is een medelotgenootje, ook een Bruuntjeganger!! Bruuntje de Beer, heeft um geer :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.