Ga naar inhoud

Love_boobies: 4 juli 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ben nieuw hier, maar heb wel al een datum voor mijn borstvergroting dus ik stel me hier maar voor.

Ik ben 19, 160 cm (naar boven afgerond! :44:) en weeg 85 kg. Ben 40 kilo afgevallen en ben content met hoe ik er nu uitzie. Behalve met mijn borsten dan. Ze hebben totaal geen volume meer en zijn natuurlijk erg geslonken.

Op 10 augustus 2012 ga ik voor 800cc Mentor implantaten, op de spier (17.2x4.6). Ik draag nu een 80K en met 800cc hoop ik op een 80M. Dit lijkt/is groot, maar het volume is ver te zoeken en een grote cupmaat op een groter persoon ziet er natuurlijk ook heel anders uit.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Ja, lijkt mij ook, zeker omdat je niet groot bent. Misschien is het ook een optie voor een lift te nemen, zodat alles weer mooi fier rechtop staat, en dan eventueel voor de stevigheid en volume een prothese te nemen die minder groot is? Mij lijkt het eerlijk gezegt een raar zicht als je klein bent en dan een cup M (zou me hier niet eens een voorstelling van kunnen maken hoe dit eruit ziet, maar ik beeld me dan zo'n amerikaanse boobjob in die megagroot is? Sorry als je dit misschien niet graag leest, maar is mijn mening ey..

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1meter 60 en je gaat voor 800 cc????

Gaat dat niet heel erg enorm worden of schat ik dat nu zo verkeerd in?

Nee. niet echt. Ik heb meer cc nodig om een maat omhoog te gaan dan iemand met een normaal postuur en een kleinere bandmaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja, lijkt mij ook, zeker omdat je niet groot bent. Misschien is het ook een optie voor een lift te nemen, zodat alles weer mooi fier rechtop staat, en dan eventueel voor de stevigheid en volume een prothese te nemen die minder groot is? Mij lijkt het eerlijk gezegt een raar zicht als je klein bent en dan een cup M (zou me hier niet eens een voorstelling van kunnen maken hoe dit eruit ziet, maar ik beeld me dan zo'n amerikaanse boobjob in die megagroot is? Sorry als je dit misschien niet graag leest, maar is mijn mening ey..

Groetjes van Ingrid.

Ik wil niet dat het allemaal super recht op staat, dat vind ik niet mooi.

Ik heb nu een cup K dus het valt allemaal wel mee.

En 'megagroot' is relatief, en ik houd van grote borsten, dus hoe groter hoe beter voor mij.

Trouwens, je mag jouw mening uiten, dat is geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat begrijp ik. De 350cc die ik gekregen heb, was echt het minste wat mijn PC er bij mij wilde insteken want volgens hem kon ik inderdaad een pak meer hebben vanwege mijn postuur. Maar ik ging er vanuit dat dit dan vooral met mijn lengte te maken had. Soit ik ben inderdaad niet zo'n voorstander van enorme borsten, maar al een geluk dat we niet allemaal hetzelfde zijn en willen he. De wereld zou er maar saai uitzien ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Je moet lekker doen wat jij wilt, inderdaad iedereen is anders en dat maakt het interressant ey! Ik vind mijn boobs al best wel groot met cup E, dus ben ook best nieuwsgierig naar je foto's ;-) Ik wens je in ieder geval veel succes met de operatie! Woon je in Schotland omdat je daar je boobs laat doen? (volgens mij ben je Belgische, niet?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Je moet lekker doen wat jij wilt, inderdaad iedereen is anders en dat maakt het interressant ey! Ik vind mijn boobs al best wel groot met cup E, dus ben ook best nieuwsgierig naar je foto's ;-) Ik wens je in ieder geval veel succes met de operatie! Woon je in Schotland omdat je daar je boobs laat doen? (volgens mij ben je Belgische, niet?

Groetjes van Ingrid.

Nee, ik ben Britse, maar woon sinds een paar jaar in Nederland.

Bedankt :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Love_boobies zal niet op dit topic reageren neem ik aan, aangezien niet zo een schrijfster is, zegt ze. Ik bedoel dit trouwens niet negatief...

Haar operatie is op 10 augustus niet door gegaan en ze gaat ook niet meer bij die arts in Schotland. Ze wil nu eerst 20 kg afvallen en dan 2000 cc laten plaatsen. Ze heeft alleen nog geen arts gevonden die dat voor haar wil doen.... Ik weet ook niet of dit verhaal nog vervolgd wordt... Misschien wel, misschien niet :106:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Retourtje United states?

Denk dat dat de enige oplossing is :106:

Bestaan, geloof t of niet, pakketten voor: operatie met vliegtuigtickets en hotel.... promo :93:

Consult via mail en dan de dag zelf nog kort even voor je operatie....

Denk ik BE of NL het haar niet zal lukken: toen ik naar echt het grootste op zoek was vond ik Nio ( 1000 cc ) en Plovier ( die tot 1500 gaat maar t echt niet zomaar doet, bij mij wou ie niet meer dan 1134 max, hij doet t echt niet zomaar zoals de meesten denken )

Grts,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Love_boobies zal niet op dit topic reageren neem ik aan, aangezien niet zo een schrijfster is, zegt ze. Ik bedoel dit trouwens niet negatief...

Haar operatie is op 10 augustus niet door gegaan en ze gaat ook niet meer bij die arts in Schotland. Ze wil nu eerst 20 kg afvallen en dan 2000 cc laten plaatsen. Ze heeft alleen nog geen arts gevonden die dat voor haar wil doen.... Ik weet ook niet of dit verhaal nog vervolgd wordt... Misschien wel, misschien niet :106:

xx BB

Dank je BB voor de uitleg.

Als er nieuws is zal ik het in mijn topic plaatsen, zodat iedereen op de hoogte is en ik niet 20x hetzelfde hoef te zeggen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.