Guest anomiepje Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 Hallo!Ben nu 10 weken P.O. en ik heb vanaf het begin geen gevoel meer onder mijn rechter borst. Links heb ik dat ook een beetje. Ik kan in mijn huid knijpen wat ik wil maar ik voel er niets van.Er is in de loop der tijd ook geen verbetering in gekomen. Tepels zit wel normaal gevoel in.Hoe groot is de kans dat ze een zenuw beschadigen?Ik vind het geen ramp, maar wel jammer.Zijn er mensen met dezelfde ervaring?Liefs, Ano. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 Volgens mij zijn er héél véél met dezelfde ervaring ! Het duurt maanden vooralleer zenuwen (die doorgeneden zijn) helemaal herstelt zijn . Het gaat geleidelijk aan en is idd niet voor je 2 borsten hetzelfde (zijn 2 aparte 'operatiewonden') . Pas na 10 (!) maanden had ik overal weer gevoel maar voor de meesten gaat dat wel wat sneller , als is het -uiteraard - nooit snel genoeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts