Ga naar inhoud

Anma : 7 juni 2012 : Dr. Koopman : Bergman Kliniek : Den Haag


Gast Anma

Aanbevolen berichten

Dat op je rug slapen zal nog wel wennen hoor. Voor m'n operatie was ik een echte buikslaper. Op m'n rug kwam ik met geen mogelijkheid in slaap. Na de operatie had ik natuurlijk weinig keus en uiteindelijk val je dan toch wel in slaap ( ik gebruik trouwens een voedingskussen bovenop m'n gewone kussen en dat ligt eigenlijk best lekker).

En nu, een half jaar later, betrap ik mezelf erop dat ik eigenlijk het vaakst op m'n rug lig. Ook als ik op m'n zij of buik begin, draai ik me in m'n slaap toch weer terug naar m'n rug. Iedereen die me dat vooraf verteld zou hebben, zou ik voor gek verklaren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

oh die drains 1 voor 1 er uit voor jou Lucky? Bij mij deden ze het tegelijk met 1 zuster aan elke zijde

Heb ik weer...nee dat deed 1 verpleegkundige om en om...was vreselijk. vooral toen de eerste zo vast zat en ik heb liggen gillen van de pijn. De tweede ging goed, maar was helemaal van het pad door de pijn!

Bij mij gingen ze er de volgende ochtend gelijk uit. Eerst n beetje frutten en toen idd met 2 verpleegsters tegelijk zoef zoef die dingen er uit. Dat was wel n beetje eng. Ik ben net gaan wandelen netjes recht op gelopen, heel vreemd is het nog. Vind het lastigste nog het op mijn rug slapen, ik sta moe op. Met n nek zoals in het vliegtuig. Wellicht went t. Ik hoop het!

Nou, dit was ook niet fijn...kreeg ontzettend last van mijn rug op een gegeven moment. Ben later half-half op mijn zij gaan slapen (wel pas na een paar weekjes), aangezien ik het niet meer uithield op mijn rug. Vond het altijd zo heerlijk om op mijn buik te slapen, maar dat gaat het nooit meer worden..

en zoals je weet; lipjes getuit en borstjes vooruit...You Go!!!

Nou, lijk echt een zeur met mijn reacties, maar ben super blij met mijn boobies hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee joh daarvoor zijn we roch allemaal hier! Borstjes vooruit hoef ik niks voor te doen ze steken zo de lucht in in plaats van een halve meter lager te hangen. Hihi das wennen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha...mooi he

Ik loop s ávonds ook wel eens zonder BH...wel met shirtje natuurlijk hihih en het verschil is minimaal.

Je zou het alleen door de tepels kunnen zien..Voor de rest blijft het mooi op z'n plaats, ze hangen niet meer op mijn buik. De potloodtest ga ik zekers doorstaan :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haha pietje. Pc zegt maar je bent net geopereerd... Niks aan het handje dus.. Eerder ongerust geworden door de vervangende huisarts, want door hem was ik vandaag bij pc. Maar goed, heeft nog even gekeken. En volgende week even bij verpleegkundige terug voor wondcheck. Mijn afspraak ma hoeft dan niet meer. Heb hem niet gewaarschuwd voor je.. Leek me onder privacy vallen. Hihih.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach voorheen slaagde ik voor de etui test (alle pennen uit het etui bleven zitten) dus potloodtest daar lach ik nu om!

:154: :154:

Etui....hahaha..Anma, mooi gezegd...bij mij kon ook de kleurdoos eronder blijven hangen...

Dus Pietje, vat je hem? Het is al uitgelegd door doc, die heeft niet alleen verstand van medicijnen maar volgens mij van alles.

Het is net als in de Story vroeger, Mona weet raad.. :153:

niet fout bedoeld bb, forgive me....hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

:154: :154:

Etui....hahaha..Anma, mooi gezegd...bij mij kon ook de kleurdoos eronder blijven hangen...

Dus Pietje, vat je hem? Het is al uitgelegd door doc, die heeft niet alleen verstand van medicijnen maar volgens mij van alles.

Het is net als in de Story vroeger, Mona weet raad.. :153:

niet fout bedoeld bb, forgive me....hahahaha

Lucky: Whahahahahahahahahahahahahahahahaha Geweldig!!! Lig echt in een deuk :45::152:

En Anma, die etui-test!!! :154: Super! Echt lol! Hoe verzin je het? :lol:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb mijn topic helemaal niet meer bijgehouden maar ben wel nog heel vaak (zeg maar elke dag) op het forum geweest. Er zijn wat ups en downs geweest en wat extra controles omdat ik nog een plek had die niet dicht wilde. Kon steeds terecht bij de kliniek dus dat is wel prettig. Het is nu eindelijk dicht al zit er wel nog een kuiltje. Mijn nieuwe leven is eindelijk begonnen. En het is heerlijk!

Dus als je een bvk overweegt twijfel niet, doen! Voor vragen en zo en mijn album schrijf me gerust een pb.

Anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is net als in de Story vroeger, Mona weet raad.. :153:

Sorry.... kan het niet laten :44:

Lieve Mona,

Vorige week vertrok ik 's morgens van huis naar mijn werk. Zoals altijd zat mijn man televisie te kijken. Ik reed ongeveer 1,5 kilometer toen de auto er mee stopte. Ik probeerde te starten, de motor ging wel rond maar sloeg niet meer aan. Ik ben toen naar huis teruggelopen en toen ik thuis kwam zat mijn man niet meer op de bank. Wat ik toen boven aantrof had ik zelfs in mijn stoutste dromen niet kunnen denken! Mijn man liep gekleed in mijn lingerie en met mijn ultra hoge pumps en een lage make-up voor de grote spiegel heen en weer te paraderen. Ik ben 36, mijn man is 38 en we zijn al 12 jaar gelukkig getrouwd. Toen ik hem betrapte probeerde hem nog met een smoesje over dat al zijn ondergoed in de was zat enzovoort een uitvlucht te verzinnen, maar de schoenen en de make-up dan? Hij is toen echt helemaal ingestort en heeft bekend dat hij dit al een maand of vier doet. Ik heb hem toen gezegd dat als hij er niet mee zou stoppen ik wil gaan scheiden. Mona, je moet weten dat hij een half jaar geleden zijn baan kwijt is geraakt en daar heel erg depressief van is geworden. Sinds ik hem heb verteld dat ik wil scheiden als hij dit blijft doen is hij heel erg teruggetrokken en afstandelijk.

Kan jij mij helpen met mijn probleem ??

------------------------

Het antwoord:

Beste schrijfster,

Het zou de automatische choke kunnen zijn, vooral omdat het al zo dicht bij huis gebeurde, anders zou ik gewoon nieuwe bougies laten monteren.

Met vriendelijke groeten,

Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope.... we zijn de Libelle niet! :45:

Maar dan zal ik een waardige afsluiting eraan breien, en dan geef ik het stokje door aan de volgende dit op dit topic reageert :P

Komt ie :

Lieve Anma,

Wat fijn dat je zo tevreden bent na de verkleining!! Hebben ze nog wat gezegd over het deukje...? Deze trekt uiteindelijk ook wel weer weg denk ik hè?:35:

Ging het 3 landenpunt wat moeilijker dicht, of was het een ander plekje?

Heeeel veel succes, plezier en lol met je nieuwe leven :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anima,

wat heerlijk om zo alles ff terug te lezen!

ik haalde 2 potloden onder t velletje verder geen borst meer over. dus die kon er niet meer onder. dus voro mij geen etui... of kleurendozen!

zal over een paar weken het potloodtestje nog eens doen! hahahaha misschien 1?

Fijn om te lezen dat alles goed bevallen is! en dat snotje ook genezen is. Nu kan het genieten beginnen!

@piepke....

ga je iedere week een columm schrijven over mona weet raad??!!! HEERLIJK om te lezen! hahahahahah±!!!! :152:

zat op de wc... ff bijlezen.. tranen over mijn wangen van de ingehouden lach....

beter dan tranen van flappie! :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@piepke....

ga je iedere week een columm schrijven over mona weet raad??!!! HEERLIJK om te lezen! hahahahahah±!!!! :152:

zat op de wc... ff bijlezen.. tranen over mijn wangen van de ingehouden lach....

beter dan tranen van flappie! :152:

Zou wel iets voor mij zijn! hahahaha!!

Zal hem in mn statusupdate zetten voortaan ...ivm het waardig afscheid van Anma.

Wil de elegantie & charme van snotaapje en snotje niet naar beneden halen hier :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaha ja idd! Die post operatieve shit hebben we allemaal geen boodschap aan. Zodra je je armen weer kan laten wapperen is het verkassen hier :45:

Alhoewel dit wel mijn planning was destijds :44:

Ik wilde vertrekken, maar wilde het resultaat van Barbara nog graag zien die toen ook door dr Plovier werd geopereerd, daardoor ben ik langer blijven hangen dan gepland.

En kijk nu ... ;) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: :45: :45:

Lieve Mona,

Waar is het forum om af te kicken??

Je verslagje klonk idd alsof het het einde was.....toch maar niet hè?? Jij blijft gewoon fijn bij ons.... :101:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.