Ga naar inhoud

Anma : 7 juni 2012 : Dr. Koopman : Bergman Kliniek : Den Haag


Gast Anma

Aanbevolen berichten

Haha, er waren opeens zoveel nieuwe bvk dames en ik realiseerde me dat ik mijn topic niet bijhield en dus wilde ik in ieder geval daar een waardig slot aan maken. Ik had er zelf een hekel aan als ik niet verder kon lezen bij mensen, vandaar mijn berichtje. Was, nee is geen einde aan mijn forum aanwezigheid.

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat een heerlijk forum....je kan hier echt overal voor terecht..... :38: om je ellende te spuien, de gekste vragen, je flappie kwijt te raken, hulp voor het wassen van je caravan....name it :4:

Maar gelukkig lees ik net dat je er niet na 10 weken "uitgegooid" wordt....want anders had dat toch ff in het reglement omschreven moeten worden...want ik ervaar dit forum toch als een verslaving...waar ik niet zo maar van afgekickt zal zijn.... :106:

En tja ik kan hier lekker mijn ei kwijt....en of anderen dat nu wel of niet willen lezen..... :44:

Maar ik vind het wel netjes van je Anma dat je je story ff netjes af wilde sluiten.....thanks....

Men wil toch graag het hele verhaal lezen, niet alleen de tijd van wachten, de operatiedag en alle naweeën maar vooral het eindresultaat toch.........

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ennuh dan toch een extra slot! Snotaapje had ik verwend met factor vijftig want we gingen naar het strand vandaag (anders nooit maar nu kan het). Vanmiddag nieuwe laag creme erop en toen ging het er af, dus het is nu korstjes slash velletjes loos en kan ik eindelijk helemaal los met smeren. Het zit dicht joehoe joehoe. En t gekke is dat die nieuwe huid ook weer tepelhuid is...heeft mijn huid goed onthouden.

Kan geensmilies maken met de ipad anders kwam die smiley met die pom pom hier maar weet de code niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met factor dertig... Haha ik ben zo eentje die niet zo goed bruint... (geef nog net geen licht!). Als t lukt om morgen vroeg op te staan, gaan we morgen weer. Het is dichtbij het strand, maar we gaan nooit, zit niet in ons systeem na jaren utrecht. Heb heel wat borsten voorbij zien komen, lange, dikke, platte, dunne, theezakjes van alles wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anima,,,

wat heerlijk dat je zo hebt kunnen genieten....

als je zo door gaat ben je heerlijk bruin (geef je geen licht meer!) :152:

wat fijn he!!!!

en ook zo fijn dat alles zo goed is genezen! ik moet zeggen ERG MOOI genezen!

en het resultaat. WAUW!!!!

wilde ik toch nog ff kwijt!

kxs

TP...

PS... als we dus bij bb d'r caravan gaan wassen... zorg jij voor de chocolaatjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als t dan maar niet al op is voordat ik het zalige zuiden ben!

Merci voor de complimentjes. Doet me goed want na de vlugge finish van irmama had ik er een hard hoofd in. Maar tis alzo vaakgezegd.... Geduld geduld geduld!

Nu op naar mijn niet silliconen implantaat in mijn mond, of is daar n ander forum voor, hihhihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zo hollands ben ik niet dat ik denk dat het bij jou al op is als ik n half uur te laat kom! Haha nee tp stelde voor dat ik chocolade mee zou nemen...zet mij even in de auto met chocolade en op is het...

Laat staan ritje noorden zuiden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

He tp mooie ticker heb je!

Ja tennis, heb je daar niet zo iets van laterale spieren voor nodig... Ik zeg maar wat, maar ik bedoel iets van spieren in je borst. Ik had tot nu toe het armen gezwaai nog beperkt. En met aerobics gaat t springen en hupsen aardig, jumping jack sla ik wel nog over. Maar dat tennis is toch weer iets heftiger.

Denk dat ik twee weken vakantie nodig heb om bij te komen. Haha laat ik nu net vakantie hebben! Zaterdag vertrek dus alvast voor pret.

X anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

anima Dank je!

kan me voorstellen dat het nog best zwaar is hoor Tennis na je bvk!

je hebt natuurlijk al dat racket vast EN je moet die bal terugslaan waardoor er extra druk op komt te staan....

maar zoals je al schrijft... nog even.... en dan mag je op vakantie.. uitrusten.. en vooral GENIETEN!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...
Op 17-8-2012 om 09:38 zei Anma:

Ik heb mijn topic helemaal niet meer bijgehouden maar ben wel nog heel vaak (zeg maar elke dag) op het forum geweest. Er zijn wat ups en downs geweest en wat extra controles omdat ik nog een plek had die niet dicht wilde. Kon steeds terecht bij de kliniek dus dat is wel prettig. Het is nu eindelijk dicht al zit er wel nog een kuiltje. Mijn nieuwe leven is eindelijk begonnen. En het is heerlijk!

Dus als je een bvk overweegt twijfel niet, doen! Voor vragen en zo en mijn album schrijf me gerust een pb.

Anma

 

Op 27-6-2012 om 17:56 zei Lucky71:

:154::154:

Etui....hahaha..Anma, mooi gezegd...bij mij kon ook de kleurdoos eronder blijven hangen...

Dus Pietje, vat je hem? Het is al uitgelegd door doc, die heeft niet alleen verstand van medicijnen maar volgens mij van alles.

Het is net als in de Story vroeger, Mona weet raad.. :153:

niet fout bedoeld bb, forgive me....hahahaha

Bij mij kan er een hele tv onder als die ligt was zal het hem dragen ook 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.