Ga naar inhoud

Anma : 7 juni 2012 : Dr. Koopman : Bergman Kliniek : Den Haag


Gast Anma

Aanbevolen berichten

Beste Allemaal,

Een tijdje heb ik al meegelezen en vandaag ga ik me maar eens voorstellen. Al jaren lang wilde ik een bvk, maar durfde de stap niet te zetten. Tot een paar maanden geleden. De gedachte dat ik oud en bejaard zou worden met cup 75 g deed me beseffen dat ik dan nu iets moest ondernemen. Twee weken geleden was mijn eerste consult bij Bergmann (de heer Koopman). De aanvraag voor een bvk is aan de verzekering verstuurd. Nu afwachten maar. Groetjes A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Spannend zeg! Nog niks binnen? Ik had het na dat het wél binnen kwam binnen een week!

Ik ben nu net geopereerd afgelopen maandag en ik ben heel blij met het resultaat. En ik merk nu al met lopen dat het allemaal zo licht is! Heel fijn!

Mijn verslag staat ook op het forum.

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi aikie,

Ja ik heb de toestemming binnen, volledige vergoeding, heb gelijk gebeld en kan 7 juni terecht. Hoe gaat het met jou. Is dat niet raar zo zonder die boobies, nou ja niet zonder maar kleiner. Heb je het goed doorstaan? Viel het mee, zal even kijken of je verhaal hier ergens staat. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Anma,

Spannend meid, deze week ben je aan de beurt!!! :101: Ik zag dat je topictitel nog niet was aangepast en dat je topic nog niet bij de operatieverslagen bvk staat, zo ook even in orde maken, dat je straks je verslag van de operatie met ons kunt delen! :D

Nog heel veel aftelplezier en alvast een voorspoedig herstel ook gewenst!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u , dank u. Ik ben weer thuis en alles is goed gegaan. Operatie voor me liep uit dus was wat later aan de beurt. Die narcose ging echt heel snel, op n lekker warm bed. Voor ik het wist was ik alweer terug op mijn kamer. En na een tijdje aan de zuurstof mocht het alarm er af. Allemaal lieve zusters. Eerste keer plassen duurde even, drie thee en drie water. Maar daarna mocht ik zelf gaan, hup die drains mee en on de wastafel. Om de twee uur kwamen ze kijken vannacht, de in slaap kom pil deed niet zo veel dus heb wat liggen dutten. En om half negen mocht ik naar huis. Die drains eruit was dooddeng maar ja het moet. Het resultaat... Ik herken mezelf niet, ik heb met het verband om en boxer gewoon op de gang gelopen voor het eerst niet gebukt onder mijn hangtieten. Vanwege mijn hangers en het behoud van het tepel gevoel kon het geen c worden. Heb nu een kliniekbh aan van 80 d, en hiervoor een 75 g. Maar het lijkt niet eens groot. Het vreemde is dat mijn borsten nu vrij snel ophouden, als ik geen bh aan heb vermoed ik dat ze gewoon zo blijven staan. Morgen ga ik douchen en dan zal ik eens wat beter kijken. Tot zover. Groeten van een happy anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed is gegaan!

Doe lekker rustig aan en laat je maar eens goed in de watten leggen ;)

Wat je denkt klopt wel een beetje hoor, als de bh uitgaat blijven ze bijna hetzelfde staan haha.

Ik loop nu savonds heel vaak zonder bh in huis, dat kon voorheen echt niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey Anma,

fijn dat alles zo goed verlopen is.

Is dat trouwens standaard dat je een nachtje overblijft in het ziekenhuis bij een bvk?

En qua pijn, alles goed te hebben?

Succes en ben ook benieuwd naar de eerste foto's.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anma,

fijn dat alles zo goed verlopen is.

Is dat trouwens standaard dat je een nachtje overblijft in het ziekenhuis bij een bvk?

En qua pijn, alles goed te hebben?

Succes en ben ook benieuwd naar de eerste foto's.

Liefs

Ja bij een bvk is het normaal dat je een nachtje overblijft. Vanwege de drains en evt complicaties. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij een bvk is het normaal dat je een nachtje overblijft. Vanwege de drains en evt complicaties. :)

Hoi Anma,

ikzelf moest met een BV ook een nachtje overblijven. Was standaard in het ziekenhuis. Vond dat ook wel geruststellend zelf. De drains hebben er bij mij 4 dagen ingezeten. Het verwijderen vond ik doodeng en had daar achteraf ook alle reden voor. De eerste die ze eruit haalden zat muurvast. Echt heel erg. De tweede ging snel en bijna pijnloos. Gaat het voor de rest nog goed met je en je nieuwe boobies?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gingen ze er de volgende ochtend gelijk uit. Eerst n beetje frutten en toen idd met 2 verpleegsters tegelijk zoef zoef die dingen er uit. Dat was wel n beetje eng. Ik ben net gaan wandelen netjes recht op gelopen, heel vreemd is het nog. Vind het lastigste nog het op mijn rug slapen, ik sta moe op. Met n nek zoals in het vliegtuig. Wellicht went t. Ik hoop het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.