Ga naar inhoud

Zotje : 11 april 2012 : Dr Vander plaetsen : Tielt


Aanbevolen berichten

Ik krijg last van slapende armen is dat normaal? Nu het is 3 dagen geleden. Zelfs als ik op de laptop zit en aan het typen ben heb ik het gevoelen dat ze soms willen slapen.

Iemand ervaring mee? liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zotje !

Hoe is't allemaal gegaan ?

Veel pijn of valt het wel mee ?

En het rezultaat (tot nu toe want veranderd natuurlijk nog hard) .

Wat zijn de richtlijnen die je moet volgen voor je herstel ? Want ze verschillen al wel eens van kliniek tot kliniek .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijn titel niet in hoofdletters gezet zie ik...

De pijn valt al beter mee dan een paar dagen geleden. In en uit bed komen was echt een hel. Je hebt zoiezo je borstspieren nodig. De operatie ging goed. Pijn was er zoiezo.

Mijn borsten zijn even gelijk maar hard. De ene borst 300 cc en andere 305 cc. Ik weet echt nog niet welke maat het zal worden want ze zullen nog wat ontzwellen/ krimpen. Van sommige groeien hun borsten.

Ik moest mijn borsten al de volgende masseren. Eigenlijk is het eerder een marteling of masseren. Ik moet ze duwen van buiten naar binnen zodat ze op hun plaats komen. En duwen van bovenaan me borst naar beneden. Ik mocht eerst na twee weken terug gaan werken maar ik heb 3 weken gekregen om te beginnen. Ik heb mijn armen ook eens helemaal omhoog gestrekt maar blijkbaar mocht dat niet. Het deed niet echt pijn maar ik ga voorzichtiger zijn. Ik moet wel een beetje bewegen met dat het een gladde prothese is en ik zeker geen kapselvorming wil. Ik voel ook niet dat er een prothese zit. Nu nog een beetje last van lucht boven mijn borst en aan mijn ribben en vreemde geluiden maar dat is bijna weg. Ik denk dat ik nog wat vocht vasthou in mijn buik omdat het iets dikker zit of anders en ben e goe 2 kg aangekomen. Mijn pijnstilers neem ik zeker nog de eerste week en dan alleen nog dafalgan. 28 april mogen de draadjes eruit. Misschien een litteken van 3 cm maximum. Ik wacht dan twee weken met masseren en dan zal ik speciale creme aansmeren tegen littekens en dat een paar maanden doen zodat er bijna niets van het litteken aanwezig is. Aan mijn werk zal ik nog niet denken want een persoon tillen na 2 weken lijkt mij niet gezond ook al mocht het van de dokter en ging het misschien nog een beetje pijn doen. We zien het hé tis nog maar van woensdag dus mijn 4 de dag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.