Ga naar inhoud

foto's geplaatst !


kim75

Aanbevolen berichten

Hoi Kim,

ikzelf ben pas 12 dagen PO, maar bij mij zijn ze idd ook zo hoog geplaatst. Merk ook nog niks van het indalen, maar misschien ook nog erg vroeg.

Ben ook benieuwd wanneer dat gaat gebeuren en hoe de andere meiden dat ervaren....dus blijf je topic volgen! ;-)

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

ikzelf ben pas 12 dagen PO, maar bij mij zijn ze idd ook zo hoog geplaatst. Merk ook nog niks van het indalen, maar misschien ook nog erg vroeg.

Ben ook benieuwd wanneer dat gaat gebeuren en hoe de andere meiden dat ervaren....dus blijf je topic volgen! ;-)

Groetjes!!!

Hoi,

waar heb jij t laten doen? Ik in de Wellnesskliniek, door dr Verdonck, ik heb eigenlijk nergens meer last van maar maak me toch wat ongerust.

groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Lastig, ze zitten idd nog hoog, denk wel dat het per persoon verschilt hoe snel ze zakken. Hoor wel vaak dat het dalen pas begint als de zwelling echt weg en volgens mij heb je nog wel wat zwelling. Ben nu zelf 4 weken po en heb ook duidelijk verschil tussen links en rechts qua dalen. Maak anders een afspraak bij de kliniek of mail je foto's even door. Heb ik ook gedaan en ben ook geopereerd in de wk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik ben bij de ACCZ geweest , a.s maandag 2 weken geleden. Heb ze ook duel plane geplaatst.

Heb wel het idee dat links een heel klein beetje gedaalt is maar niet veel. Maar bij mij zit er idd ook nog veel vocht in heb ik het idee.

Heb op het forum ooit foto's gezien van iemand en daar waren ze tussen de 6 en de 12 weken heel veel gedaalt......

Komt vast goed meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

ik heb 2 foto's geplaatst in mn album, ik vind de protheses nog zo hoog zitten (5 wkn PO) en wil weten of ik me wel/niet ongerust moet maken.

Alvast bedankt voor je commentaar.

Groetjes Kim

hoi,

mijn borsten zagen er in het begin ook echt raar uit. niet mooi rond enzo. met deuken maar dat kwam omdat ik echte hangborsten had.

ik weet niet of jij van te voren ook wat hang had want dan duurt het langer denk ik dat ze gezakt zijn.

heb je foto van te voren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

mijn borsten zagen er in het begin ook echt raar uit. niet mooi rond enzo. met deuken maar dat kwam omdat ik echte hangborsten had.

ik weet niet of jij van te voren ook wat hang had want dan duurt het langer denk ik dat ze gezakt zijn.

heb je foto van te voren ?

Hoi,

Ik had een beetje hang, een beetje omdat ik maar een kleine b had.

Hoelang heeft t bij jou geduurd voor het mooi was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Lastig, ze zitten idd nog hoog, denk wel dat het per persoon verschilt hoe snel ze zakken. Hoor wel vaak dat het dalen pas begint als de zwelling echt weg en volgens mij heb je nog wel wat zwelling. Ben nu zelf 4 weken po en heb ook duidelijk verschil tussen links en rechts qua dalen. Maak anders een afspraak bij de kliniek of mail je foto's even door. Heb ik ook gedaan en ben ook geopereerd in de wk.

Ik heb de arts al gebeld en een foto gemaild, hij zei dat het nog tijd nodig heeft maar dat ik altijd een afspraak kan maken om langs te komen, ik ga maandag bellen om af te spreken, gewoon ter geruststelling.

Groetjes Kim

Hoi,

ik ben bij de ACCZ geweest , a.s maandag 2 weken geleden. Heb ze ook duel plane geplaatst.

Heb wel het idee dat links een heel klein beetje gedaalt is maar niet veel. Maar bij mij zit er idd ook nog veel vocht in heb ik het idee.

Heb op het forum ooit foto's gezien van iemand en daar waren ze tussen de 6 en de 12 weken heel veel gedaalt......

Komt vast goed meid!

Hoi,

Dank je, heb t even nodig om van mede-borst-vergroters wat feedback te krijgen ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

Ik blijf je ook volgen. Ik ben morgen 4 weken po.

Bij mij is de linker al meer gedaald dan de rechter. Als je het langs voor bekijkt, dan zie je absoluut geen verschil, en zijn ze echt mooi, tepels zitten ook op dezelfde hoogte.

Alleen als ik mezelf van opzij bekijk, dan zit er bij de linkerborst bovenaan meer bolling dan rechts.

Heb je al een afspraak gemaakt? Ik ben echt benieuwd wat de pc je gaat vertellen.

Eigenlijk snap ik dat niet zo goed, je zou verwachten dat protheses door het gewicht of door het rekken van je borstspier zowiezo gaan zakken.

groetjes en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zzzzoooooo sendai, jou borsten zijn supermooi geworden zeg. Kijk maar naar haar foto's dames. Die waren in het begin ook wat ongelijk met hier en daar wat ditjes en datjes. Maar nu geweldig en symmetrisch.

Heel mooi.

Niet zo dat ik me er zorgen over maakte, maar in't begin moet dat allemaal een plaatsje zoeken he meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijpelijk hoor dat je je in den beginnen zorgen maakt. Heb je èindelijk je borsten en dan zijn ze helemaal niet gelijk, hebben een rare vorm of lijken zo hoog te zitten. Maar geef het wat tijd en dan komt dat allemaal wel in orde. Als er echt iets is waarvan je denkt dat het ècht niet snor zit, kan je best even contact opnemen met je PC zodat die je zekerheid kan geven.

Ik heb weken met een joekel van een blauwe plek op mijn ene borst rondgelopen en hoewel mijn PC daar helemaal geen probleem van maakte, dacht ik dat die nooit meer weg zou gaan en het begin van een hoop ellende was. Niet dus... ik zou bijna durven zeggen dat ik nu perfecte tieten heb ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet zo dat ik me er zorgen over maakte, maar in't begin moet dat allemaal een plaatsje zoeken he meid.

Hoi,

Dank je. Ben vandaag bij de pc geweest. Hij zei dat ze idd hoog zitten maar maakt zich niet druk. Heeft tijd nodig en bij de ene meer dan bij de andere. Mn spieren houden ze hoog, ik merk ook dat t nog erg gespannen is. Mocht t over 4 a 5 mnd nog zo zijn dan trekken ze de protheses naar beneden maar dat verwacht hij niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heb met de pc afgesproken dat we t tot eind mei aanzien, dan evt begin juni heroperatie, naar beneden trekken vd protheses en een knipje in de spieren zodat ze de protheses niet in zn geheel vasthouden.

Heb er alle vertrouwen in.

Greets Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks miss sport, k ga er ook vanuit dat t allemaal goed komt, ff geduld nog ;)

Denk dat ik achteraf gezien beter de dual plane methode had moeten laten doen, maar ja....

wie verzint dit nou hahahahaha, lees er niks over op t forum, over naar beneden trekken.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Kim,

Is het uiteindelijk goed gekomen? Ben wel benieuwd. Ik ben 28 juni geholpen en hetzelfde probleem. Rechts blijft veel hoger zitten. Ook hen ik dat wat jij met je littekens had. Optillen van de ene borst om litteken te kunnen zien en van de borst die hoog blijft zitten zie ik het litteken zo zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.