kim75 Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Hallo allemaal,ik heb 2 foto's geplaatst in mn album, ik vind de protheses nog zo hoog zitten (5 wkn PO) en wil weten of ik me wel/niet ongerust moet maken.Alvast bedankt voor je commentaar.Groetjes Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rachel 2/4 Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Hoi Kim,ikzelf ben pas 12 dagen PO, maar bij mij zijn ze idd ook zo hoog geplaatst. Merk ook nog niks van het indalen, maar misschien ook nog erg vroeg.Ben ook benieuwd wanneer dat gaat gebeuren en hoe de andere meiden dat ervaren....dus blijf je topic volgen! ;-)Groetjes!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kim75 Posted April 14, 2012 Author Share Posted April 14, 2012 Hoi Kim,ikzelf ben pas 12 dagen PO, maar bij mij zijn ze idd ook zo hoog geplaatst. Merk ook nog niks van het indalen, maar misschien ook nog erg vroeg.Ben ook benieuwd wanneer dat gaat gebeuren en hoe de andere meiden dat ervaren....dus blijf je topic volgen! ;-)Groetjes!!!Hoi,waar heb jij t laten doen? Ik in de Wellnesskliniek, door dr Verdonck, ik heb eigenlijk nergens meer last van maar maak me toch wat ongerust.groetjes Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pandrea1504 Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Hoi,Lastig, ze zitten idd nog hoog, denk wel dat het per persoon verschilt hoe snel ze zakken. Hoor wel vaak dat het dalen pas begint als de zwelling echt weg en volgens mij heb je nog wel wat zwelling. Ben nu zelf 4 weken po en heb ook duidelijk verschil tussen links en rechts qua dalen. Maak anders een afspraak bij de kliniek of mail je foto's even door. Heb ik ook gedaan en ben ook geopereerd in de wk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rachel 2/4 Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Hoi,ik ben bij de ACCZ geweest , a.s maandag 2 weken geleden. Heb ze ook duel plane geplaatst.Heb wel het idee dat links een heel klein beetje gedaalt is maar niet veel. Maar bij mij zit er idd ook nog veel vocht in heb ik het idee.Heb op het forum ooit foto's gezien van iemand en daar waren ze tussen de 6 en de 12 weken heel veel gedaalt......Komt vast goed meid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
goas Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Hallo allemaal,ik heb 2 foto's geplaatst in mn album, ik vind de protheses nog zo hoog zitten (5 wkn PO) en wil weten of ik me wel/niet ongerust moet maken.Alvast bedankt voor je commentaar.Groetjes Kimhoi,mijn borsten zagen er in het begin ook echt raar uit. niet mooi rond enzo. met deuken maar dat kwam omdat ik echte hangborsten had.ik weet niet of jij van te voren ook wat hang had want dan duurt het langer denk ik dat ze gezakt zijn.heb je foto van te voren ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kim75 Posted April 14, 2012 Author Share Posted April 14, 2012 hoi,mijn borsten zagen er in het begin ook echt raar uit. niet mooi rond enzo. met deuken maar dat kwam omdat ik echte hangborsten had.ik weet niet of jij van te voren ook wat hang had want dan duurt het langer denk ik dat ze gezakt zijn.heb je foto van te voren ?Hoi,Ik had een beetje hang, een beetje omdat ik maar een kleine b had.Hoelang heeft t bij jou geduurd voor het mooi was? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kim75 Posted April 14, 2012 Author Share Posted April 14, 2012 Hoi, Lastig, ze zitten idd nog hoog, denk wel dat het per persoon verschilt hoe snel ze zakken. Hoor wel vaak dat het dalen pas begint als de zwelling echt weg en volgens mij heb je nog wel wat zwelling. Ben nu zelf 4 weken po en heb ook duidelijk verschil tussen links en rechts qua dalen. Maak anders een afspraak bij de kliniek of mail je foto's even door. Heb ik ook gedaan en ben ook geopereerd in de wk. Ik heb de arts al gebeld en een foto gemaild, hij zei dat het nog tijd nodig heeft maar dat ik altijd een afspraak kan maken om langs te komen, ik ga maandag bellen om af te spreken, gewoon ter geruststelling. Groetjes Kim Hoi, ik ben bij de ACCZ geweest , a.s maandag 2 weken geleden. Heb ze ook duel plane geplaatst. Heb wel het idee dat links een heel klein beetje gedaalt is maar niet veel. Maar bij mij zit er idd ook nog veel vocht in heb ik het idee. Heb op het forum ooit foto's gezien van iemand en daar waren ze tussen de 6 en de 12 weken heel veel gedaalt...... Komt vast goed meid! Hoi, Dank je, heb t even nodig om van mede-borst-vergroters wat feedback te krijgen Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
emm_a Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Hoi Kim, Ik blijf je ook volgen. Ik ben morgen 4 weken po.Bij mij is de linker al meer gedaald dan de rechter. Als je het langs voor bekijkt, dan zie je absoluut geen verschil, en zijn ze echt mooi, tepels zitten ook op dezelfde hoogte.Alleen als ik mezelf van opzij bekijk, dan zit er bij de linkerborst bovenaan meer bolling dan rechts. Heb je al een afspraak gemaakt? Ik ben echt benieuwd wat de pc je gaat vertellen.Eigenlijk snap ik dat niet zo goed, je zou verwachten dat protheses door het gewicht of door het rekken van je borstspier zowiezo gaan zakken.groetjes en succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sendai Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Hoi dames, niks om je zorgen om te maken hoor! Ik ben één jaar PO en toen ik daarstraks nieuwe foto's plaatste, schrok ik toen ik foto's van net na de BV terug zag, zo hoog dat die dingen zaten Link to comment Share on other sites More sharing options...
emm_a Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Sendai,had jij dan ook zo'n bolling bovenaan je borst(en), die vooral opvalt als je jezelf in profiel bekijkt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sendai Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Niet zo dat ik me er zorgen over maakte, maar in't begin moet dat allemaal een plaatsje zoeken he meid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Zzzzoooooo sendai, jou borsten zijn supermooi geworden zeg. Kijk maar naar haar foto's dames. Die waren in het begin ook wat ongelijk met hier en daar wat ditjes en datjes. Maar nu geweldig en symmetrisch.Heel mooi.Niet zo dat ik me er zorgen over maakte, maar in't begin moet dat allemaal een plaatsje zoeken he meid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sendai Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Begrijpelijk hoor dat je je in den beginnen zorgen maakt. Heb je èindelijk je borsten en dan zijn ze helemaal niet gelijk, hebben een rare vorm of lijken zo hoog te zitten. Maar geef het wat tijd en dan komt dat allemaal wel in orde. Als er echt iets is waarvan je denkt dat het ècht niet snor zit, kan je best even contact opnemen met je PC zodat die je zekerheid kan geven. Ik heb weken met een joekel van een blauwe plek op mijn ene borst rondgelopen en hoewel mijn PC daar helemaal geen probleem van maakte, dacht ik dat die nooit meer weg zou gaan en het begin van een hoop ellende was. Niet dus... ik zou bijna durven zeggen dat ik nu perfecte tieten heb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Risje80 Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Ik vind ze ook nog te hoog zitten. ze zijn al wel wat gedaald maar zitten nog niet netjes vind ik. bij mij zaten ze met 6 weken op de plek waar ze nu nog steeds zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kim75 Posted April 18, 2012 Author Share Posted April 18, 2012 Niet zo dat ik me er zorgen over maakte, maar in't begin moet dat allemaal een plaatsje zoeken he meid.Hoi,Dank je. Ben vandaag bij de pc geweest. Hij zei dat ze idd hoog zitten maar maakt zich niet druk. Heeft tijd nodig en bij de ene meer dan bij de andere. Mn spieren houden ze hoog, ik merk ook dat t nog erg gespannen is. Mocht t over 4 a 5 mnd nog zo zijn dan trekken ze de protheses naar beneden maar dat verwacht hij niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sendai Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 Aaaarggghh dat verschrikkelijke geduld dat ook altijd van ons verwacht wordt he Link to comment Share on other sites More sharing options...
kim75 Posted April 19, 2012 Author Share Posted April 19, 2012 Aaaarggghh dat verschrikkelijke geduld dat ook altijd van ons verwacht wordt he Hahahaha, mja....vrouwen en geduld: NOT !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 ahhh dt is wel beter nieuws!!!! en mocht het dan toch anders uitvallen dan doet ie er teminste iets aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
kim75 Posted May 4, 2012 Author Share Posted May 4, 2012 Heb met de pc afgesproken dat we t tot eind mei aanzien, dan evt begin juni heroperatie, naar beneden trekken vd protheses en een knipje in de spieren zodat ze de protheses niet in zn geheel vasthouden.Heb er alle vertrouwen in.Greets Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 Fijn dat ze t probleem kunnen oplossen. Succes meid. Ti's nog wel even wachten, maar dan wordt t wel goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kim75 Posted May 4, 2012 Author Share Posted May 4, 2012 Thanks miss sport, k ga er ook vanuit dat t allemaal goed komt, ff geduld nog Denk dat ik achteraf gezien beter de dual plane methode had moeten laten doen, maar ja.... wie verzint dit nou hahahahaha, lees er niks over op t forum, over naar beneden trekken. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted July 14, 2012 Share Posted July 14, 2012 Hoi Kim,Is het uiteindelijk goed gekomen? Ben wel benieuwd. Ik ben 28 juni geholpen en hetzelfde probleem. Rechts blijft veel hoger zitten. Ook hen ik dat wat jij met je littekens had. Optillen van de ene borst om litteken te kunnen zien en van de borst die hoog blijft zitten zie ik het litteken zo zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted July 14, 2012 Share Posted July 14, 2012 Oh, zie nu dat je een heroperatie hebt ondergaan! Heftig hoor, maar het resultaat mag er wezen meid!! ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kim75 Posted July 14, 2012 Author Share Posted July 14, 2012 Thanks, ben ook erg blij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.