Dio Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Hallo, ik heb een vraagje: ik zou het leuk vinden als mijn tepels wat groter zouden zijn (voor de goed orde: ik een man).Gewoon omdat ik het mooier vind, en ook i.v.m. piercings.Ik heb er nu staafjes in zitten, maar het is allemaal best klein.Zijn er mogelijkheden om je tepels groter te krijgen zonder een operatieve ingreep?Ik hoor het graag van jullie!Gr. DIO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Hey Dio,Bedoel je dan je tepels zelf of het tepelhof? Je tepelhof zou denk groter kunnen gemaakt worden dmv tatoeage, maar als je je tepels zelf groter wilt zul je denk toch niet onder een operatie uitkunnen.Groetjes, Eefje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dio Posted April 14, 2012 Author Share Posted April 14, 2012 hoi Eefje, dank voor je reactie!Tepelhof hoeft denk ik niet direct (nooit over nagedacht eigenlijk), maar wat moet ik me bij tatoeage voorstellen?Verder was ik natuurlijk al op zoek op internet en lees je van alles over pompjes e.d. (tepel suckers); ik heb geen flauw idee of ik daar positieve resultaten van kan verwachten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Tepelhoftatoeage wordt veel toegepast bij vrouwen die na borstkanker een borstreconstructie laten doen. Er wordt dan een nieuwe tepel geconstrueerd en het tepelhof wordt dan in de gewenste kleur getatoeëerd (passend bij de andere tepel natuurlijk). Dus dacht daaraan mocht het bij jou om het tepelhof gaan. Maar het gaat dus eerder om de tepel zelf begrijp ik, denk niet dat je van die middeltjes zoals pompjes enig blijvend effect kunt verwachten. Ik geloof er niet in! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utopiah Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Je kan nipplepumps kopen. Dat zijn 2 pompjes. 1 grote, 1 kleine met ook diverse maten elastiekjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.