Ga naar inhoud

Tepels vergroten zonder operatie ?


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een vraagje: ik zou het leuk vinden als mijn tepels wat groter zouden zijn (voor de goed orde: ik een man).

Gewoon omdat ik het mooier vind, en ook i.v.m. piercings.

Ik heb er nu staafjes in zitten, maar het is allemaal best klein.

Zijn er mogelijkheden om je tepels groter te krijgen zonder een operatieve ingreep?

Ik hoor het graag van jullie!

Gr. DIO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dio,

Bedoel je dan je tepels zelf of het tepelhof? Je tepelhof zou denk groter kunnen gemaakt worden dmv tatoeage, maar als je je tepels zelf groter wilt zul je denk toch niet onder een operatie uitkunnen.

Groetjes, Eefje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Eefje, dank voor je reactie!

Tepelhof hoeft denk ik niet direct (nooit over nagedacht eigenlijk), maar wat moet ik me bij tatoeage voorstellen?

Verder was ik natuurlijk al op zoek op internet en lees je van alles over pompjes e.d. (tepel suckers); ik heb geen flauw idee of ik daar positieve resultaten van kan verwachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tepelhoftatoeage wordt veel toegepast bij vrouwen die na borstkanker een borstreconstructie laten doen. Er wordt dan een nieuwe tepel geconstrueerd en het tepelhof wordt dan in de gewenste kleur getatoeëerd (passend bij de andere tepel natuurlijk). Dus dacht daaraan mocht het bij jou om het tepelhof gaan. Maar het gaat dus eerder om de tepel zelf begrijp ik, denk niet dat je van die middeltjes zoals pompjes enig blijvend effect kunt verwachten. Ik geloof er niet in! :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.