Ga naar inhoud

wanneer zachter worden van de borsten?


jamiie-x

Aanbevolen berichten

hoi dames!

ik ben nu 8 dagen po en mijn linkerborst begint al langzaam iets in te dalen, rechts nog niet echt, die heeft nog steeds een bolling aan de bovenkant, maar ik wacht rustig nog even af.

maar nou vroeg ik me dus af hoe lang het duurt voordat de borsten dalijk ook natuurlijk aan gaan voelen!

ik vind ze nu namelijk nog wel iets weg hebben van te hard opgeblazen balonnen haha... :157:

Liefs,

Jamie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jamie,

gedult je zal zien elke dag worden ze zachter en natuurlijker ik ben nu 4 weken po en soms zijn ze nu nog hard in het ziekenhuis hebben ze mij verteld dat het 3 maanden kan duren voor je borsten eruit zien zoals je zou willen.

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt , vanaf een maand of 3 voelt het zacht aan maar nog eens 3 maanden verder lach je daarmee want dan pas voelen ze als 'gewoon je borsten' :38:

Klinkt mss ontmoedigend - want dit vertellen ze 'ervoor' natuurlijk allemaal niet - maar achteraf bekeken is dat zo lang niet hoor .

Velen staren zich blind op 6 weken . Ja , dan is 't ergste achter de rug maar 'herstelt' ben je dan nog lang niet ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat dacht ik ook . na 6 weken is voorbij :102: mooi niet. ik heb vandaag de hele dag pijn aan mij linker borst en voel wat harde aan dan de rechte. ook de links is nog niet zo mooi als rechs. dus ik wacht tot 3 manden ook om te zien de veranderingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Klopt wat B-cupje zegt. Ik ben nu ruim 3 maanden po en bij mij zien ze er weliswaar al veel mooier uit en ik kan mijn bh's eindelijk dragen, maar m'n borsten voelen nog steeds heel hard aan. Duurt gewoon allemaal best een tijd. De vorige keer (11 jaar terug) heeft het wel een jaar geduurd en destijds waren er bij mij nog een stuk zachter/ soepeler protheses geplaatst.

Geduld dus nog steeds... :107:

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff ik hoor het alweer! weer geduld geduld geduld:P

nou weetje wat het enige probleem is..

stel dat ik nou seks heb, ik weet niet of ik me er wel goed bij voel als hij aan mijn borsten zit hoor..

ik bedoel ik vind ze nog zo hard, vind het een beetje voor schut ofzo denk ik..

ben bang wat hij er over zal zeggen enzo weetje wel

(ik heb namelijk geen vaste vriend, alleen een scharrel haha)

liefs,

jamie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil ze ook niet te zacht. ik ben nu blij mee. maar ik heb natuurlijk ook 4 zwangerschappen achter de rug. en mij borsten zij ook eigelijk groote dan nu geweest. ik vind alleen wel vervelen de pijn aan mij linker borst. vandaag weer een sapph aan gedan maar toen ik thuis was snel weer er uit. baa :(

Pat heb je pas na 3 manden andere bh kunnen dragen? kan ik alleen de sport bh aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig om te lezen hoe heerlijk ongeduldig iedereen is. Je wilt alles zo snel weer als het oude en dat het gewoon word. Maar meiden; geniet van alles wat nu gebeurd! Het klinkt misschien heel raar, maar soms verlang ik nog wel eens terug naar die tijd. Het hele ontdekkingsspelletje is zo leuk. Uitvinden dat ze weer wat zijn gedaald of zachter zijn geworden of dat je litteken mooier is of dat je je boobs alweer wat meer naar elkaar kunt duwen.

Het is voorbij voordat je het weet en dan word het allemaal gewone dagelijkse kost.

Misschien ben ik een uitzondering hoor, maar ik vind dat de tijd echt keihard is gegaan. Dus meiden; geduld, geniet en ontdek :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, klopt!, klopt!, klopt! Klopt dus allemaal, ik ben zo ongeduldig! Herken iedereen zooooooooo!!! :107: hahahaha... Ik weet het niet hoor, aan de ene kant verlang ik zelfs terug naar het net de borsten hebben gekregen, nu wil ik iedere dag meer resulaat! Hihi, ben nu 4 maanden po, voel nog iedere dag trekjes en dingetjes, zit nog steeds in de herstelfase, maar dat komt mede door m'n tepelcorrectie die ik een paar weken terug kreeg.

@ Norita, ik was best laat met het dragen van beugel bh's. Wilde er de eerste 8 weken niet aan. Erna ben langzam aan over gegaan op prettig zittende bh's overdag naar m'n werk. Maar... in de avond gaan die snel uit en kan ik niet wachten om m'n borsten lekker los in een shirtje te dragen...

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.