Ga naar inhoud

Wat kost een BV bij Plovier, D' hondt?


khg

Aanbevolen berichten

Beste,

Sorry voor mijn directe vraag, maar ik vind nergens een duidelijk antwoord.

Zijn er dames die een BV hebben ondergaan bij plovier of D 'Hondt in Tongeren?

Wat zijn de kosten geweest en was steunbeha enzo er bij inbegrepen?

Ik heb woensdag een afspraak bij dr D 'hondt en lees zowat dat hij toch heel erg duur is (wel al oudere artikels), nu, ik heb nameljk niet zomaar 4000 euro, dus dat zou voor mij al njenté zijn dan. Heb ook ergens gelezen dat Plovier een fantastische dokter is en hij voor 2600€ ofzo de operatie doet?

Sorry, tjongens klinkt net of ik zo op men geld zit, ma zo'n enorm verschil zou me wel doen twijfelen aangezien Plovier echt de koning is van de PC's heb ik de indruk :-)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, wat het daar kost,

In Nederland bij ACCZ kost het € 3.400,00 incl band en kliniekbh.

Is ook echt de totaal prijs.

Dit is wel anatomisch ( druppelvormig) rond is iets goedkoper, maar daar werken ze niet graag mee, bij ACCZ zijn ze meer van de natuurlijke vorm,

Als je foto's wilt zien kan dat hoor.,

Deze kliniek doet de operatie in duitsland net over de grens.

Ik ben er heel tevreden mee en over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wooow en bij bergman betaal je 4700 euro! Waarom zo n groot verschil?

Vraag me af wat ze bij Bergman in Heerenveen hebben gedaan waar je niet zo kapot van bent want daar heb ik echt hele mooie resultaten van gezien en dr. vd Leij is een voorbeeld van een enorm kundige chirurg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de reacties, nog geen reacties over Dr. D Hondt, ik zal het gesprek woensdag maar afwachten.

Waar ik wel angst voor heb, (weet niet als er dames zijn die dit hebben gehad) is dat de lichte striemen die ik nu op mijn borsten heb (door de borstvoeding, toen had ik echt kanjers!) terug gaan scheuren als ik een bv heb ondergaan, door het aanspannen van de huid.

Dan gaat het natuurlijk ook niet echt mooi zijn he, borsten met striemen.

Pfoe twijfels, twijfels... en dan kijk ik op dit forum en zie ik zulke prachtige borsten, wil ik het ook, en hoop dat het kan. We zullen wel zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was een jaar geleden bij D' Hondt en betaalde 3450 euro zonder de speciale steunbh (ik had er zelf één). Ik geloof dat er bij hem eventueel een klein prijsverschil mogelijk is afhankelijk van de keuze van de prothese. Maar alle nabehandelingen en consults waren wel in dat bedrag inbegrepen.

Voor mij is er maar één King van de BigBoobies en dat is ons Brunootje!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

tis wel ne hele lieve he,

ik moet eerlijk zeggen, de ene moment sta ik te springen om het te doen,

de andere moment durf ik gewoon niet.

Ik heb een familie wat denk ik daar niet erg tevreden mee zou zijn, dus ik ga het ook niet zeggen.

Ik heb schuldgevoelens naar mijn moeder die heel jong overleden is aan borstkanker, ze heeft 11 jaar afgezien, geleefd zonder borst en ik klaag omdat ik kleine borsten heb.

Ik heb een aller aller allleerlieve beste vriendin en ik wil dat ze daar ook 100% achter staat, daar ben ik ook nog niet zo zeker van.

Maar als het puur voor mij zou zijn ja dan zou ik het doen, het geld houdt me ook wat tegen. Maar wat is geld tegen geluk.

Help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook iemand die zich tot nu toe steeds tegen heeft laten houden door de gedacht; ja maar wat zou ** ervan vinden..

En dan met name mijn familie maar ook bijvoorbeeld collega's waarvan ik weet dat ze een heel uitgesproken mening hebben met betrekking tot een borstvergroting.

Maar ondertussen heb ik dit naast mij neergelegd want IK ben degene die niet gelukkig met mijn kleine uitgezakte voorgevel en IK ben degene die daar steeds een groot verdriet om heeft en ermee moet leven.

En ja het blijft moeilijk om dit naast mij neer te leggen want ik ben ook steeds in twijfel en dan met name om het gevoel van; ja maar wat zouden ** ervan vinden.

Het is zo zonde als je dus je eigen geluk aan de kant zet puur om wat anderen ervan zouden vinden!

Moet je zien hoe fijn ze het vinden als jij strax een mooi gevormde voorgevel hebt en gelukkig bent en straalt en vol zelfverzekerdheid de wereld inkijkt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

meiden ik had ook van die striemen en juist door mijn bv zie je het haast niet meer.ik kan ze nog heel lichtjes voelen maar dat is het dan ook.

Ik zelf ben bij de Boerhaave kliniek in Amsterdam.Ik heb 3000 euro all inclusief betaald dus met bh (ik had er 2 want de eerste zat te krap dus heb ik een nieuwe gekregen) ,litteken creme (zelf later nog een potje extra gekregen),consults etc

Anatomische zijn bij hun 4250 geloof ik.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik lees hier dr Plovier 2700 euro... maar dat ligt aan de manier van plaatsen geloof ik?! Of lag het nou aan het merk wat hij gebruikte?!?!

Ik heb voor alleen de borstvergroting 3000 betaald, ex 50 voor het consult, dat kwam er nog bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik ben net nieuw hier.

Heb wel al veel gelezen en mijn interesse is gewekt voor de BeClinic bij Dr. Plovier.

Ik heb net even gebelt voor wat info over de prijzen en er werd mij verteld dat het tussen de €2700 - €3000 ligt.

En inderdaad €50.- voor het consult.

Ik heb ook een aantal klinieken gezien in NL die rond de €3000 zitten dus vraag me af of het voor mij zin heeft om een eind te gaan rijden...

Groetjes Gi-ela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.