Ga naar inhoud

resultaat na 300cc ?


*Romy*

Aanbevolen berichten

Ik had 75B ( bovenkant van me borst minder) en heb 6 april een bv gehad met dual plane 225 cc high profile anatomische protheses

Toevallig was ik vanmiddag bij de hunkemoller en kom nu uit op een C cup

Me borsten zullen qua vorm nog wel iets veranderen maar houd wel me C cup :)

Ik ben er super blij mee past precies bij me lichaam... Het is eigenlijk niet te vergelijken met andere... Je pc kan jou het beste adviseren ;) succes verder

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is blijkbaar echt wel heel verschillend. K ga alvast nog een serieuze passessie houden voor de operatie. Pc zei dat we zowiso dan pas de defintieve maat kiezen. heb alvast enkele foto's om te tonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Romina,

ik had zelf voor de BV een 70A.. Ik heb 300cc dual plane gekregen. Nu zit ik op 70D en ben er super blij mee! Van te voren had ik bedacht dat ik een C wilde maar dit vind ik ook zo mooi. En je went er echt heel erg snel aan.Omdat ik altijd opgevulde superdikke maximizers droeg valt t nog niet zo op. Wel als ik een bloter truitje aanheb, dus in de zomer zul t verschil mss wel zien(voor de mensen die het weten) Ik heb 2x een passessie gehad en dit kwam goed overeen. Bij de 300 had ik meteen een goed gevoel en de 330 vond ik groot.

Ik ben nog steeds superblij met mijn keuze maar mss iets meer had ik ook niet erg gevonden.

Bij welke arts ga je? Ik zou iig een passessie vragen.

Veel succes.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De operatie zal gebeuren bij Beaucare, door pc Dirk Van Zele.

Misschien een goed idee van die passessie vooraf. Ik ga eens mailen met de vraag of dat daar vlak voor de operatie wordt gedaan, moet uur vroeger gaan voor maat te kiezen zeiden ze. Of anders aparte sessie nog eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 300cc achter de spier gekregen, medium profile, anatomisch.

Ben nu 3 maand po, je kan de foto's bekijken in mijn album (eerst vriend worden)

Er staan ook foto's op van voor de bv, kan je eens vergelijken met je huidige situatie, ik had A of AA.

Van onderomvang heb ik ook 71, hetzelfde van jou dus.

Hopelijk heb je er wat aan, maar kan inderdaad bij iedere persoon anders zijn.

Ik wou ook een grote B of kleine C.

Ben uitgekomen op een grote C, en om eerlijk te zijn denk ik soms dat ze nog iets groter mochten.

Maar 300 was de maximum volgens de pc voor een mooi resultaat.

Zoals iedereen zegt, het went héél snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Tijdens mijn eerste consult vroeg de arts naar mijn verwachtingen. Ik zei dat ik een goeie cup meer wilde hebben na de operatie dan nu. Hij linkte dit meteen aan 300cc per borst erbij. Maar is dat niet veel of net ok? Pfff, ik heb er dus echt geen idee van, van wat 300cc kan doen :-) Iemand met een a-cup die er 300cc bijheeft?

Ik maak alvast een albumpje van hoe ze er nu uitzien.

Groetjes,

Romina

Zal de gulden middenweg nemen :-) 250 ? :-)

Ik heb 240cc genomen en ben super tevreden. Ik had een A cup en nu een kleine C of een grote B.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 300cc achter de spier gekregen, medium profile, anatomisch.

Ben nu 3 maand po, je kan de foto's bekijken in mijn album (eerst vriend worden)

Er staan ook foto's op van voor de bv, kan je eens vergelijken met je huidige situatie, ik had A of AA.

Van onderomvang heb ik ook 71, hetzelfde van jou dus.

Hopelijk heb je er wat aan, maar kan inderdaad bij iedere persoon anders zijn.

Ik wou ook een grote B of kleine C.

Ben uitgekomen op een grote C, en om eerlijk te zijn denk ik soms dat ze nog iets groter mochten.

Maar 300 was de maximum volgens de pc voor een mooi resultaat.

Zoals iedereen zegt, het went héél snel.

Bedankt voor de info. Ondertss geaccepteerd als vriend en je foto's bekeken. Heel mooi resultaat maar te groot voor mij. Ik moet nog passen met pasprotheses maar denk eerder voor een 250 te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 240cc genomen en ben super tevreden. Ik had een A cup en nu een kleine C of een grote B.

groetjes

Hoi,

Hoe meer foto's van 300cc bij een A-cup ik zie, hoe meer ik denk om voor 250 max te gaan. Heb jij een online album met voor en na foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb aangegeven een volle b/kleine c te willen, dit zou neerkomen op 280 cc. Een volle c zou ik bereiken met 315 cc (alhoewel het verschil me daarvoor te minimaal lijkt). Ze gaf daarbij wel aan dat ze eigenlijk adviseert groter te nemen omdat veel mensen achteraf wel wat meer hadden gewild/snel er aan wennen. Omdat ik de 300cc in eerste instantie groot vond, adviseerde ze bij mij 280 cc. Maar denk dat als ik er nog een paar daagjes over denk dat ik toch voor de 315 cc ga.

Er zijn natuurlijk nog redelijk wat maten die ervoor liggen, zoals 260/280/290. Als je bang bent dat het te groot wordt zou je ook een kleiner maatje kunnen nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Dat is moeilijk te zeggen, hangt van meerdere factoren af. Wat heeft jouw pc geadviseerd? Ik heb 310 cc (mentor anatomische) gekregen en kwam van niks.

Heb nu denk ik cup B/C. Als je me toevoegt kun je de foto's bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

joy1980

Ik kom van aa70 en we keken naar 275 / 300 cc rond mentor protheses dual plane, maar zou Willen weten of t niet Te groot word echt een dikke c ofzo. Want I'k ben slang van post uur en wil niet op een barbiedoll lijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben vrijdag geopereerd, kwam ook van 70aa.. Nu 280 en 300cc (klein verschil) ik vind het resultaat bescheiden en mooi. 1.67 en 50 kilo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
  • 2 weeks later...

Hee meiden!

ik heb net mijn eerste consult gehad bij Faceland kliniek. Ik twijfel nu heel erg tussen 300cc of 335cc motiva full dual plane. Ik zou graag een volle C cup willen bereiken (zonder bh) en ik kom van A. 

Ik ben 1,78 en weeg 60 kg. Weet iemand wat voor mij het beste zou zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! 

Ik ben nu 4 weken po en ik heb 300 cc. Ik ben 1.70 en 60 kg. Ik kwam van een A cup. Ik heb nu een sport bh 75d maar heb me stiekem al laten opmeten bij hunkemoller en kom uit of 70E. praktische hetzelfde maar ik wilde ook graag een volle c cup. Ik weet nog niet waar ik uiteindelijk op ga uitkomen! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.