Ga naar inhoud

resultaat na 300cc ?


*Romy*

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Tijdens mijn eerste consult vroeg de arts naar mijn verwachtingen. Ik zei dat ik een goeie cup meer wilde hebben na de operatie dan nu. Hij linkte dit meteen aan 300cc per borst erbij. Maar is dat niet veel of net ok? Pfff, ik heb er dus echt geen idee van, van wat 300cc kan doen :-) Iemand met een a-cup die er 300cc bijheeft?

Ik maak alvast een albumpje van hoe ze er nu uitzien.

Groetjes,

Romina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi RominaVDB,

Volgens mij is dat bijna anderhalve cup meer.

Maar wat ook meespeelt is of je de protheses voor, achter of dual plane laat plaatsen. Ook ligt het aan je huidige situatie.

Als je wat meer verteld over hoe je borsten nu zijn, en over de plaatsingsmethode kunnen we dit beter inschatten.

Liefs, Cloontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cloontje,

Ik heb nu een A-cup. Je kan 2 foto's vinden in mijn album 'RominaVDB'. Het zou gaan om het plaatsen van een implantaat incohesieve gel, rond model en achter de borstspier.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Romina,

ik had er met 260cc low profile ronde implantaten 4 cupmaten bij ;)

Ik begon op 70AA en aan het einde van het herstel een 70D..

Dual plane geplaatst..

De cc's vallen bij iedereen anders dus het is erg moeilijk te zeggen hoeveel je erbij krijgt..

Ik ben 2 keer geweest, dit was 10 jaar geleden namelijk, en heb nu ronde 535cc ultra high profile en zit ondertussen op een 70G..

Cupmaat zal weinig veranderen want die is al vanaf de dag van de operatie niet veranderd...

Ik vond wel dat het beeld wat ik 2 keer gezien heb met de pasprotheses een redelijk goed overeenstemmend beeld gaven van wat het werd... Niet geheel de vorm maar wel het volume...

Succes :D ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel allemaal voor de reacties. Ben wat bang bij 300cc dat ik ze te groot ga vinden :-s Maar aan de andere kant zullen die mensen wel weten wat ze doen zeker :-) Voor de operatie zouden we zowiso pas de definitieve grote kiezen. Ik moest foto's meebrengen van wat ik mooi vond. Hoe verloopt dat passen van protheses precies? Ik heb nog niets gepast eigenlijk :-) Is dat dan voor de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Passen is tijdens een consult...

Je kan er onmogelijk het uiteindelijke resultaat door zien maar tijdens mijn 2 keer vond ik het wel enorm overeenkomen...

Met passen doet de plastisch chirurg 2 kipfilet achtig protheses die het aantal cc's nabootsen in een bh en daaroverheen krijg je een strak topje... Zo kun je dan ongeveer zien wat welk aantal cc's doet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb van te voren een bh met zachte d cup gekocht (niet voorgevormd) boterhamzakjes gevuld met 310ml water en in bh gedaan, zo eens goed voor de spiegel gekeken,..... het komt wonderbaarlijk goed overeen met hoe het nu is, ik pas die "streefbh" echt prima~~~hou er wel rekening mee dat jein het begin last hebt van zwelling, het duurt even voordat het eindresultaat duidelijk is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een 70a en heb na 325 cc dual een 70e met push up 70f ;)

Maar voor het oog vind ik het een kleine C de maten klinken groot maar prothese borsten lijken gemiddeld 1 a 2 cups kleiner (vergeleken met natuurlijke borst vind ik )

Ik heb ook geen pasbeurt gehad maar vind het niet erg ben happy :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor foto's heb ik jammer genoeg niet, had ik nu wel leuk gevonden om goed te kunnen vergelijken. Ik moet je zeggen dat ik mijn cupmaat niet zoveel vind zeggen, ziet er niet uit als d maar goed gevulde c. En ja ook ik als ik het overmocht doen was ik toch voor de 300 of 320 gegaan want het went echt zo belachelijk snel....maar ik wilde het zelf 'netjes' houden. Dat is gelukt want het is nog niemand opgevallen, droeg voorheen ook altijd maximisers :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

My werd geadviseerd om 300-330cc dual plane te plaatsen om op een C cup uit te komen. Ik heb uiteindelijk 335cc gekregen en zit nu op een C cup. Ik ben nog maar 10 PO dus het zal nog wel iets veranderen.

Iedereen is anders dus de cc's zeggen niet altijd alles!

groeten ROling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ja, ik denk dat ik met 300CC zowiso aan een C-cup ga zitten en denk dat dit te groot gaat aanvoelen. Een mooie volle B lijkt me al genoeg. Zeker omdat manlief ze nu al groot genoeg vindt :-s maar ik net niet :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is je onderwijdte van je bh-maat eigelijk RominaVDB ?

Want ik ben met 335cc (rond LP , dual plane) één cup vooruitgegaan (ttz : lege B naar volle C) met onderwijdte 76cm (bh-maat 80)

Als ik een bh-maat 75 neem moet ik bvb een D-cup kopen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was zou ik toch gaan passen met de pasprothesen,

de pc legt een aantal doosjes neer op tafel waaruit je de prothesen (die kipfiletjes) kan proberen.

varierend van maat 1 tm 6 (dacht ik, ik heb zelf voor maat 4 gekozen).

Aan de hand daarvan zal je pc het aantal cc's bepalen.. Uiteraard kijkt je pc ook naar je lichaamsbouw en

de grootte van borsten die daarbij het meeste past en natuurijk is.

als je twijfelt tussen 2 aantallen cc's zou ik zeker voor de grootste gaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 325 cc high profile en ben van a (met vulling) naar 80d gegaan! Vond zelf het passen een heel goed beeld geven van hoe het nu is :D succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.