Ga naar inhoud

Doodsbang voor naalden


Aanbevolen berichten

Heeeee meiden!!

Ik ben echt doodsbang voor naalden, en al helemaal voor een infuus! Maar ik wil zo graag een borstvergroting dat ik het er toch voor over heb :) Maar nou hoorde ik laatst dat ze een infuus in je pols doen! Dat lijkt me zo pijnlijk! Waar hadden jullie je infuus zitten?

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha. meid. ik heb er slapeloze nachten van. geloof me.

nog 7 dagen en ze gaan mij ook prikken,en ik heb ook nog meteen een afspraak ingepland voor mijn lippen op te vullen, ja,dat doen ze ook met naalden.haha, ik denk dat ze me met 3 man moeten vast houden dan of me goede kalmerings middelen moeten geven of zo.

gek word ik ervan. brrrrrrrr.

ben banger voor de spuiten als voor de hele operatie. haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was er ook bang voor maar ik was door al het gedoe om me heen al een beetje van de wereld en ben gerustgesteld door de anesthesist.

Het viel ontzettend mee, paar klopjes op mijn onderarm (halverwege ongeveer dus niet in m'n pols, wat ik ook eng zou vinden!) en je voelt een klein prikje.

That's it en je wordt wakker met boobs :D

Geloof me, het is het allemaal waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben normaal een hel met bloedprikken ze moeten me altijd vast houden .

Doodeng vind ik het !

Infuus viel echt mee werd aan de boven kant van mn pols gedaan ( ben als de dood als het bij mn aders is)

Heb ook een kalmerings tablet genomen , en was meer onder de indruk van wat er om mee heen gebeurden.

Prikje was binnen 1 sec voorbij veel sneller en minder naald als bij bloedprikken.

En dan is het plop licht uit merkt niets meer en dan word je wakker in bed.

Echt valt zoooooo mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenkant van me arm zou ik ook beter vinden dan mijn pols! Zou je mogen kiezen? Dan schreeuw ik meteen niet mijn pols niet mijn pols haha! Vroeger gebruikte ik altijd emla zalf voor bloedprikken enzo.. Maarja, ik ben nu 20 en ik denk dat ze een beetje raar staan te kijken als ik emla zalf op me pols heb haha. Ben wel blij dat het bij jullie meeviel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid,ik ben ook geen held als het op naalden aankomt.

Zelf heb ik wel eens een infuus in de bovenkant van mijn hand gehad omdat het in mijn pols een aantal keer niet goed lukte..

en ik was al zo bang...

wat heb ik gevloekt in mijzelf..,rn blij dat dat kreng weer uit mijn hand werd gehaald..(was tijdens een bevalling,infuus vond ik enger dan de bevalling..)

Nu denk ik..

kom op je wilt die borstvergroting zooooo graag..

ga dr voor..

Maar ik snap je gevoel helemaal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow,die kun je overal op smeren. haha

ik heb een paar kennissen, die smeren hun halve gezicht ermee in als ze voor botox gaan.

haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, volgens mij zit het ook meer tussen mijn oren van, ooooh het is eng... en gewoon het idee van een naald in je ader.... Terwijl het eigenlijk gewoon een klein prikje is.. Maarja, dan kan het toch alleen maar meevallen? En je krijgt er boobs voor terug!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dropje

Ik ben 3 weken geleden geopereerd en waar ik het minst zin in had van de hele operatie was ook voor mij het prikken van het infuus.... De mogelijkheid om Emla te gebruiken bestaat natuurlijk altijd, ook al ben je 20 jaar en vind je jezelf daar te 'groot' voor haha. Wat zal het jou interesseren wat die anesthesist denkt als jij daardoor je infuusprikje minder voelt?

Je moet dat zelf weten vind ik, maar vraag dan wel even van te voren waar ze gaan prikken, je kunt moeilijk, beide bovenkanten handen insmeren, en je polsen en je ellebogen....... :106::44:

Ik ben geprikt bovenop mijn rechterhand, omdat dat voor de anesthesist het makkelijkst was. Het prikken zelf, daar voel je echt niet meer van dan als je bloed gaat laten prikken. Ook ik dacht naderhand: heb ik me daar nou zoveel zorgen voor gemaakt.....

Dus kop op, koop Emla, smeer het erop en klaar is kees, OF, effe tanden op elkaar voor het kleine prikje :D

Succes

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

dropj: Dit is niet overdreven: Ik ben het type van flauwvallen als ik een ziekenhuislucht ruik,

bij gaatjes prikken in de oorlellen... ga zo maar door.

Mijn bv wilde ik zooo lang en zooo graag, de weken en maanden ervoor was ik wel zenuwachtig,

maar hoe dichterbij het kwam , hoe rustiger ik werd, helemaal in mezelf gekeerd..

En vooraf heb je een gesprek met de anesthesist, waar je je zorgen kwijt kan en de mogelijkheden

kan bepreken.

Ik gaf ook aan doodsbenauwd te zijn voor die rotnaald, want, moet deze perse in je hand?

Ja, was het antwoord, weet even niet meer de reden alleen het antwoord was blijven hangen.

Ze gaf als tip mee dat je je heel erg warm moet kleden , hoe warmer je lichaam hoe beter

de aderen te zien zijn.. EN ik zou 'het' kalmeringstabletje krijgen. Er werd mij verzekerd:

"Als je niet veel gewend bent aan verdovende middelen / medicijnen, zal je van dit tabletje

aardig onder de indruk zijn.." aldus de anesthesist..

Dit werd nog beaamd door leden op het forum : "Het kan je dan echt niets meer schelen.. "

Oke, ik was gerustgesteld..

Op de dag van de operatie bleek ik eerder onder het mes te gaan en mijn tabletje lag nog op het nachtkastje die ik een half uur later moest gaan slikken, oeps! Snel het pilletje erin en met het bed werd ik naar de ruimte gereden

waar men infuusjes deden... Fuck, het pilletje ging niet zo snel werken natuurlijk.. tot overmaat van ramp zag ik al snel dat er een beginner rondliep die iemand voor de zoveelste keer aan het prikken was en niet echt wilde lukken.

Ik dacht: jou moet ik niet aan mijn aderen hebben" En heb dit toen op een andere manier duidelijk gemaakt ( pilletje werkt niet, nog even wachten.. blabla) een ervaren collega nam het over en een andere hield mijn handje vast, stelde mij gerust en het ging perfect...

Pilletje voor niks ingenomen maar moraal van het verhaal:

-Wilskracht is sterker dan angst

-kom voor jezelf op als iets niet (lijkt) te gaan zoals je dat zelf wilt.

Het is de bedoeling dat je 'relaxed' de narcose ingaat zodat je er ook 'zen' uitkomt !!!

Het gaat echt goedkomen!

Liefs Senna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom op sen, je weet wat ze zeggen: " wie mooi wil zijn moet pijn lijden. En dat kleine prikkie is niks vergeleken met die boobypijn die je erna gratis erbij krijgt. Raap je ballen bij elkaar en laat alles over je heen of erin komen. Ik wou dat ik in je plaats kon gaan. Ik moet nog 3wk wachten helaas. Zet hem op. Het is zo gebeurt. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hii! meiden .. hier ook eentje en ik had de beste oplossing.. Dokter plovier!!! hij heeft me met een kapje weg gemaakt en daarna pas het infuus geprikt toen ik al sliep.. # HELD! anders had ik het waarschijnlijk niet gedaan! liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog 1 hoor!! zo verschrikkelijk bang.. Bij mij blokkeren me armen gewoon je krijgt ze dan met geen mogelijkheid recht.

Heb het ook aangegeven bij me intake gesprek. de dokter zei dat ik het moest aangeven bij meneer de prikker (naam ff kwijt hahaha) en dat hij er dan wel wat voor zou hebben...

Dus hopen dat dat waar is...

succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.