Ga naar inhoud

emm_a : 14 maart 2012 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Het zijn misschien een beetje vijgen na Pasen, want ik heb mijn borstvergroting exact 3 weken achter de rug B)

Op 14 maart heb ik 380 cc achter de spier gekregen bij dr Damen. Ik had voor de operatie een 85 B.

De operatie is me heel goed meegevallen, al was ik net voor de operatie bloednerveus. Het leek me ineens raar dat ik een operatie zou laten doen die medisch gezien niet noodzakelijk was. In ieder geval, de verpleegsters hebben me meteen gerustgesteld.

In de OK kreeg ik een slaaproesje en dan heb je inderdaad niet de bijwerkingen van een volledige narcose.

Alleen, ik ben wel wakker geworden tijdens de operatie (had dit van nog iemand gehoord dat het kon), ik wil er niemand mee afschrikken want je voelt helemaal niks, en ik kon ook niks zien want er lag zo'n blauwe operatiedoek over m'n gezicht. Ik ben wel beginnen praten. Ik voelde dat ze met m'n borsten bezig waren, alsof ze er op dat moment de implantaten aan het insteken waren ofzo. Maar toen ik dat zei, zei de verpleegster dat ze net klaar waren.

Toen ben ik terug weggevallen denk ik, want het volgende moment dat ik wakker werd, lag ik nog steeds op de operatietafel en heb ik m'n borsten voor het eerst gezien. Dat was net voor ze ingetapet werden met een strak verband.

Na de operatie was ik meteen klaar wakker en kon ik niet snel genoeg terug naar m'n kamer gebracht worden. Ik ben ook meteen beginnen rondlopen en wou eigenlijk ook meteen naar huis ^_^ Ik heb toen nog een 2-tal uurtjes moeten wachten, tot een verpleegster kwam zeggen dat ik naar huis mocht.

De eerste 3 dagen had ik enorme spierpijn, en ik had erg veel moeite met altijd half rechtop slapen waardoor een verkrampte rug en nek. Gelukkig had ik na die 3 dagen geen spierpijn meer en na een goeie week kon ik terug op m'n zij slapen.

Ik ben alleen nog niet zeker welke maat ik nu heb, want daarvoor dus een 85 B, en de sportbh die ik draag is op aanraden van de verkoopster een E en m'n borsten zitten er nog gespannen in. Onlangs heb ik via internet een setje van Sapph besteld, een D, en die lijkt dan weer net iets te groot. Dat ligt dan misschien weer aan het model. De implantaten zitten ook nog vrij hoog, ik hoop dat ze nog wat gaan indalen. Geduld is een schone deugd :)

En verder, kan ik geen spiegel voorbijgaan zonder m'n borsten te bewonderen :wub:

Ik ben er erg trots op, ze zijn mooi!

Ook over de Wellnesskliniek en dr. Damen ben ik zeer tevreden!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

Nee ze hebben mij niks gezegd, maar ik heb er ook niet meer naar gevraagd.

Ik was eerlijk gezegd wat gerustgesteld door wat ik hier heb gelezen, dat het best wel een aantal weken kan duren eer ze indalen, vaak 8 à 12 weken.

Heb jij ook extra high profile?

Is bij jou verder alles goed verlopen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook extra high profile, verder is alles goed gegaan, merk wel dat met name mn rechterarm nog niet zo hoog kan maar dat vermijd ik ook nog ff een paar weekjes ;)

Mn littekens zijn heel mooi geworden, je ziet soms van die enge foto's maar daar heb ik geen last van. Leuk hè om jezelf te zien met nwe boobs, anders en toch gewoon.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben in januari geholpen door dr damen, en mijn implantaten zitten NOG altijd erg hoog. Oke het is wel extra high profile, maar ze blijven toch precies wat hangen. En geduld telt niet meer voor mij, op nacontrole zei hij dat ze niet meer zouden gaan zakken

voor de rest ben ik ook wel tevreden

&& ben ook even wakker geworden tijdens de operatie, en toen zeiden ze ook dat ze bijna klaar waren :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok... het valt me wel op dat het vaak bij de Wellness Kliniek is dat de implantaten hoog zitten en blijven zitten.

Ik begrijp niet zo goed hoe dat precies zit met wel en niet indalen.

Nu, gelukkig ben ik wel tevreden, en ze hadden wat mogen zakken, maar als ze dat niet doen, dan ben ik nog steeds tevreden.

Grappig dat we een vergelijkbaar verhaal hebben Pinky ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hoi dames

ik ben afgelopen dinsdag 29-05-12 geopereerd door dr .damen in wellnesskliniek.

ook ik ben 2x tijdens operatie wakker geworden

ook dat blauwe (zacht filtachtig} doek over mn gezicht!

en ik heb gehuild en auwww geroepen {volgens mij} ook voelde ik dat ie bezig was met mn r.borst

ik was meteen weer onder zeil, en toen ik weer wakker was zat ik rechtop en werd ik ingepakt .

zoals ik me nu voel..................overeden door vrachtwagen !

erge last van mn ribben rug nek en zelfs mn buik{spieren}

ik was met 45minuten van mn kamer naar de ok daarna ff op verkoeverkamertje? daarna weer op mn kamer dus alles in 45 minuten

moment dat alles gebeurd denk je ....zal allemaal wel maar nu ik thuis ben pffffff.

mn linker borst was meteen al groter en had dit direct gemeld aan verpleegkundige ! ze zei dat het normaal was.

nu 3 dagen verder merk ik nog geen verschil.................ben zo bang dat het niet goed komt

hebben jullie ook die ervaring????????

ik had ook een 85b en heb 380cc erbij

groetjes celina613

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi emma

hoe gaat t nou inmiddels met jouw boobies?

mooi ingedaald? en hoelang heeft de pijn aangehouden in je rechterarm?

had jij in de eerste week ook het gevoel dat de sileconen erg voelbaar waren

en dan bedoel ik niet met je hand maar gewoon zo zittend of lopend

na wandelen , heb ik t gevoel alsof mn boobies opzetten een soort stuwing in mn borsten

tis voor mij ook nog geen week geleden , maar ik ben zo nieuwschierig naar andere hun belevenissen

en voor jouw is het alweer paar maandjes terug .

welke cup heb je inmiddels? en welke sportbh moet ik nou hebben ? ik heb er 3 maar weet niet of het nou

heel strak moet zitten en hoog over de borsten! welke ervaring heb jij?

en je armen hoelang duurde het voordat je weer wat kon/drufte tedoen , ik ben nog erg bang om teveel te bewegen

omdat ik merk dat ik er later weer last van heb. ze zeggen niet voor niks eerste week rust dus dat doe ik ook !

ik hoor graag van je

groetjes celina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.