*Romy* Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Hoi allemaal, Ik ben Romina, 28 jaar en woon in Oost-Vlaanderen. Na jarenlange onzekerheid rond mijn kleine borsten (A-cupje) krege ik een mooie dochter. Helaas is die cup na de bevalling en borstvoeding enkel maar kleiner geworden en de frustratie van mezelf groter. Gisteren had ik een eerste consult bij Beaucare in Machelen. Ik hoop een afspraak te maken voor een BV te laten doen in juli. Zijn er mensen die ervaringen hebben met Beaucare? Zelf had ik er een heel goed gevoel bij. Het zou gaan om een 300cc achter de borstspier. Groetjes, Romina Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Romy* Posted April 12, 2012 Author Share Posted April 12, 2012 Net mijn afspraak vast gelegd voor woensdag 18 juli om 11u :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pebbeltje Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Gefeliciteerd met je datum! Ik heb geen ervaring met Beaucare, maar er zijn vast genoeg dames die je er wat meer over kunnen vertellen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jersey Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Hey meid,gefeliciteerd met je datum..spannend..Ik ken die onzekerheid wel,na de zwangerschap wordt inderdaad de frustratie steeds groter..was bij mij ook het geval..Veel plezier op het forum..!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Romy* Posted April 13, 2012 Author Share Posted April 13, 2012 @ Pebbeltje en Jersey : Dank je wel. ben blij dat dit forum er is. Het is toch wel een hele stap he ... En dan zijn lotgenoten zeker welkom :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Romy* Posted April 13, 2012 Author Share Posted April 13, 2012 Hoi allemaal,Ik kreeg door dat ik na mijn BV een 4-tal weken een specialen drukbh moet dragen. Heeft er iemand foto's van hoe deze zit als je hem aan hebt? Kan me er moeilijk een beeld van vormen.Daarnaast zei de pc ook dat deze pas na enkele dagen voor het eerst uit mocht om me te wassen en de bh zelf te wassen. Had iedereen onder jullie maar 1 bh? Mij lijkt het niet zo handig 1 bh voor 4 weken :-)groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neophytje26 Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 hey,ik ben naar het zelfde op zoek als jouw, mijn pc heeft op een blaadje aangeduid welke 2 ik moet hebben. Maar eigenlijk zie ik geen verschil tussen de twee en 1 van de 2 vind ik ook niet.Ik denk dus dat die ene die druk beha is! Alle hulp is dus welkom :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 ik heb een bh gekregen van de kliniek .Vond dat herl prettig en heb netjes een zwarte met een band aan de boven kant.Voor het wassen heb ik een stevige sport bh van de hema .Zijn niet duur en zit prettig . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neophytje26 Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Ik heb er twee besteld op Annamamelle ofzoiets toch, en die lijken toch op de sportbeha die de pc heeft voorgeschreven. dus ik hoop da k goed zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Als ze maar stevig zitten dan is het goed;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Romy* Posted April 13, 2012 Author Share Posted April 13, 2012 Ik krijg er ook eentje van de pc zelf. Zit mee in de totale prijs. Maar vroeg me dus af, wat doe je aan terwijl deze in de was is :-)Ik heb ook geen idee hoe ze eruit zien ...@ Missboobymoon : Hoe bedoel je juist met een band bovenaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Op de site van annamamelle toont bij de Amoena bh een band die los te verkrijgen is voor €15. Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Romy* Posted April 13, 2012 Author Share Posted April 13, 2012 Bedankt voor de info. Even gaan kijken op die site en nu heb ik toch al een idee. Al zijn er nog verschillen in natuurlijk. Niet de mooiste BH, maarja :-) Even 4 weken doorbijten zeker ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 bij mijn kliniek bh zit er een band boven mn borsten dat moet helpen met indalen.Krijg je niet overal de ene pc gelooft er heilig in de ander weer niet.Die ik van de hema heb heeft het niet maar is niet erg voor paar uurtjes . Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Romy* Posted April 13, 2012 Author Share Posted April 13, 2012 Ik ga er dan zeker nog eentje bijhalen in de Hema :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senna Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Je hebt er zeker meer nodig dan 1; ik heb er nu 3 in totaal. Kan ik lekker afwisselen.De exemplaren die het best zitten heb ik van www.kiesdejuistesportbh.nldaarvan heb ik 1 speciale met voorsluiting voor na operaties (foto).Voorsluiting is heel handig voor de 1e paar dagen.Is ook niet onbelangrijk dat het heel erg lekker zit om in te slapen.Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boopsie Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Ik kreeg er eentje van de pc zelf en heb er nog eentje bijgekocht. Een is een beetje weinig. Maar 24 uur na de operatie mocht die even uit om te douchen. Hoefde daar niet een paar dagen mee te wachten hoor. Veel succes!!Gr Renate Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pebbeltje Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 Het is zeker een hele stap, het is toch een operatie die je moet ondergaan! Maar als je ze eenmaal hebt ben je dat zo weer vergeten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
es1968 Posted June 15, 2012 Share Posted June 15, 2012 Hoi allemaal,Ik ben Romina, 28 jaar en woon in Oost-Vlaanderen.Na jarenlange onzekerheid rond mijn kleine borsten (A-cupje) krege ik een mooie dochter. Helaas is die cup na de bevalling en borstvoeding enkel maar kleiner geworden en de frustratie van mezelf groter.Gisteren had ik een eerste consult bij Beaucare in Machelen. Ik hoop een afspraak te maken voor een BV te laten doen in juli.Zijn er mensen die ervaringen hebben met Beaucare? Zelf had ik er een heel goed gevoel bij.Het zou gaan om een 300cc achter de borstspier.Groetjes,Rominaheyik heb zelf op 14 september mijn afspraak moet er al om 7 uur zijnik voelde me net als jij ook goed na het eerste consult en kijk erg uit na 14 septemberbij mij zou er minimaal 350 cc achter de borstspier geplaatst wordengroetjes es Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.