*Romy* Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Hoi allemaal, Ik ben Romina, 28 jaar en woon in Oost-Vlaanderen. Na jarenlange onzekerheid rond mijn kleine borsten (A-cupje) krege ik een mooie dochter. Helaas is die cup na de bevalling en borstvoeding enkel maar kleiner geworden en de frustratie van mezelf groter. Gisteren had ik een eerste consult bij Beaucare in Machelen. Ik hoop een afspraak te maken voor een BV te laten doen in juli. Zijn er mensen die ervaringen hebben met Beaucare? Zelf had ik er een heel goed gevoel bij. Het zou gaan om een 300cc achter de borstspier. Groetjes, Romina Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Romy* Posted April 12, 2012 Author Share Posted April 12, 2012 Net mijn afspraak vast gelegd voor woensdag 18 juli om 11u :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pebbeltje Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Gefeliciteerd met je datum! Ik heb geen ervaring met Beaucare, maar er zijn vast genoeg dames die je er wat meer over kunnen vertellen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jersey Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Hey meid,gefeliciteerd met je datum..spannend..Ik ken die onzekerheid wel,na de zwangerschap wordt inderdaad de frustratie steeds groter..was bij mij ook het geval..Veel plezier op het forum..!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Romy* Posted April 13, 2012 Author Share Posted April 13, 2012 @ Pebbeltje en Jersey : Dank je wel. ben blij dat dit forum er is. Het is toch wel een hele stap he ... En dan zijn lotgenoten zeker welkom :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...