Ga naar inhoud

RominaVDB : 18 juli 2012 : Dr. van Zele : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Romina, 28 jaar en woon in Oost-Vlaanderen.

Na jarenlange onzekerheid rond mijn kleine borsten (A-cupje) krege ik een mooie dochter. Helaas is die cup na de bevalling en borstvoeding enkel maar kleiner geworden en de frustratie van mezelf groter.

Gisteren had ik een eerste consult bij Beaucare in Machelen. Ik hoop een afspraak te maken voor een BV te laten doen in juli.

Zijn er mensen die ervaringen hebben met Beaucare? Zelf had ik er een heel goed gevoel bij.

Het zou gaan om een 300cc achter de borstspier.

Groetjes,

Romina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,gefeliciteerd met je datum..spannend..

Ik ken die onzekerheid wel,na de zwangerschap wordt inderdaad de frustratie steeds groter..

was bij mij ook het geval..

Veel plezier op het forum..!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ik kreeg door dat ik na mijn BV een 4-tal weken een specialen drukbh moet dragen. Heeft er iemand foto's van hoe deze zit als je hem aan hebt? Kan me er moeilijk een beeld van vormen.

Daarnaast zei de pc ook dat deze pas na enkele dagen voor het eerst uit mocht om me te wassen en de bh zelf te wassen. Had iedereen onder jullie maar 1 bh? Mij lijkt het niet zo handig 1 bh voor 4 weken :-)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg er ook eentje van de pc zelf. Zit mee in de totale prijs. Maar vroeg me dus af, wat doe je aan terwijl deze in de was is :-)

Ik heb ook geen idee hoe ze eruit zien ...

@ Missboobymoon : Hoe bedoel je juist met een band bovenaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt er zeker meer nodig dan 1; ik heb er nu 3 in totaal. Kan ik lekker afwisselen.

De exemplaren die het best zitten heb ik van www.kiesdejuistesportbh.nl

daarvan heb ik 1 speciale met voorsluiting voor na operaties (foto).

Voorsluiting is heel handig voor de 1e paar dagen.

Is ook niet onbelangrijk dat het heel erg lekker zit om in te slapen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi allemaal,

Ik ben Romina, 28 jaar en woon in Oost-Vlaanderen.

Na jarenlange onzekerheid rond mijn kleine borsten (A-cupje) krege ik een mooie dochter. Helaas is die cup na de bevalling en borstvoeding enkel maar kleiner geworden en de frustratie van mezelf groter.

Gisteren had ik een eerste consult bij Beaucare in Machelen. Ik hoop een afspraak te maken voor een BV te laten doen in juli.

Zijn er mensen die ervaringen hebben met Beaucare? Zelf had ik er een heel goed gevoel bij.

Het zou gaan om een 300cc achter de borstspier.

Groetjes,

Romina

hey

ik heb zelf op 14 september mijn afspraak moet er al om 7 uur zijn

ik voelde me net als jij ook goed na het eerste consult en kijk erg uit na 14 september

bij mij zou er minimaal 350 cc achter de borstspier geplaatst worden

groetjes es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.