Ga naar inhoud

Cella 28 : 16 april 2012 : Dr. Donkers : Linea Aesthetica


Aanbevolen berichten

Goede middag dames,

Mijn datum bv is 16 april 2012, ik ben heel nerveus! Door deze forum ben ik zelf al redelijk wegwijs geworden en ik wil jullie hiervoor bedanken!

Ik zal me even voorstellen.

Mijn naam is Cella en 34 jaar oud met 1 kind.

Ik heb altijd kleine borsten gehad 75AA. Mijn pc heeft me geadviseerd om 275cc onder de spier te zetten zodat ik op een volle b kleine c uitkom. Zelf heb ik besloten om voor 300cc te gaan ik wil toch een volle C, maar dat kan ik nog bespreken met me pc op de datum van me operatie.

Ik ga naar Linea Athestica en wordt geopereerd door dc. Donkers.

Ik vind het ongelooflijk spannend, ik word er zelfs vroeg wakker van, maar ik ben zo dol gelukkig.

Ik hoop dat jullie mij hier doorheen kunnen slepen en graag info voor mij hebben.

Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cella!

Welkom en gefeliciteerd met je voorgenomen bv !

als tip wil ik je meegeven: ga voor de grootste. Je zal zien dat het uiteindelijk kleiner uitvalt.

Zeker als je al heel kleine (bijna geen ) borst hebt..

Welk soort prothesen ga je krijgen en welke vorm?

Het is inderdaad spannend, voor mij persoonlijk vooral de maanden/weken ervoor,

maar het gaat goed komen.

Succes en ik zal je verhaal volgen!

Groetjes Senna

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Goede avond dames,

Sorry voor mijn veels te late operatie verslag!! Er was na mijn bv iets minder leuks in de familie gebeurd, maar gelukkig is dat weer goed gekomen!! Ik wil als nog mijn verslag plaatsen.

16 april de gelukkigste dag van me leven :68: .

Ik moest om 10.00 in Brussel zijn, we waren om 7 uur uit huis gegaan, want ik moest op tijd zijn. Nou dat werd 10.30, want er was een vreselijk file waar we 2 uur in gestaan hadden. End goed al goed.

Ik werd zeer vriendelijk ontvangen en mocht plaats nemen in de wacht ruimte vol zenuwen, vervolgens werd ik apart geroepen door een hele vriendelijke vrouw die me alles ging uitleggen over de medicatie die ik mee kreeg. Een hele was lijst gelukkig maar!!

Toen was het zover ik mocht mee naar me kamer waar ik me mocht om kleden en wachten op de pc. De zenuwen gierde door me lichaam. Dhr Donkers kwam binnen en ik voelde me meteen op me gemak. Hij heeft foto's gemaakt en tekeningen op me lichaam gemaakt, waarop ik aangaf dat ik toch grotere prothese wilde hebben, hij is toen weer pas prothese gaan halen en samen hadden we besloten dat het 350cc anatomische zouden worden volle C kleine D. Mijn geluk kon niet op.

Na 20 minuten mocht ik naar de ok. Een geweldige team stond om me heen. Ze maakte me klaar en voor dat ik het wist, terwijl ik zat te kletsen ben ik waarschijnlijk in slaap gevallen.

Ik werd rond 13.30 wakker in mijn kamer en lag op het bed, dat was zo raar!! Ik keek naar me borsten en dacht wow, ben uit bed gestapt en had helemaal nergens last van. De verpleegster kwam binnen en zei dat ik toch weer me bed in moest om even uit te rusten. Ik ben volgens mij weer in slaap gevallen, want toen ik weer wakker was, was het 15.00 en mijn moeder zat op de kamer.

Half uur later kwam de pc om alles na te kijken, voor dat ik het wist was ik alweer onderweg naar huis.

De eerste dag heerlijk geslapen alleen de volgende dag was minder. Gelukkig had ik genoeg drugs mee gekregen!!

De eerste 5 dg zijn me zwaar bevallen, vooral uit bed stappen, drama.

5 wk na mijn bv ben ik dol gelukkig!! Nu mag ik slapen zonder die bh.

Ik kan niet meer zeggen dan dat ik super tevreden ben!!

Ik ben alleen dicht gelijmd en vraag me af wanneer ik mijn litteken mag behandelen, want ik heb nog korstjes erop zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welcome back en leuk dat je toch nog he verslag bent komen doen.

Fijn dat je pc naar je geluisterd heeft en je toch voor iets groter kon gaan.

Ik ben nu 6dagen po dus kan je helaas nog niets zeggen over het behandelen van je litteken.

Slaap lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cella!!

joh, ik zie dat je naar heel wat groter bent gegaan!!

En wat vind je er zelf van? Ik ben op het laatste ook van gedacht verandert, maar ik vind ze wel wat groot nu, vooral vooraanzicht lijken ze me breed. Maar ik hoop nog op ontzwelling! Ik ben gisteren bh gaan passen en kom uit op 75D, best angstaanjagend! ;)

Hoop op een paar pics zodat ik kan vergelijken, is altijd leuk!

GREETZZZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Btw, ik krijg pas na 8 w mijn voorschrift van de lidtekenzalf! En ik dacht hier regelmatig 6w te lezen. Dus Ik denk dat jij al mag als het voor jou de 16 de april was. Wanneer ga je op controo-le, anders moet je ff bellen met je pc!

Greetzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Greetje,

Ja ik ben super tevreden. Als ik in de spiegel kijk denk ik wow! Ben er super blij mee.

Ik heb zelf nog geen foto's gemaakt, maar zal van de week zeker een paar erop zetten. Voorheen droeg ik altijd super gevulde bh's en dat hoeft niet meer.

Ik hoop dat ik ook op een 75D uitkom!

Woensdag heb ik mijn controle zal het meteen even vragen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi cella

wat fijn dat je zo tevreden bent echt super meis!

en heerlijk he eindelijk boobies , ik kan ook niet wachten totdat mn verband eraf mag

vrijdag ben ik aan de beurt dan kan ik zonder alle plakkers en verband mn boobies bekijken

{had al wel ff gespiekt hoor , maar straks zonder al die rommel en dan eindelijk lekker douchen !!!!!!!!

hoelang heeft die pijn bij jouw aangehouden , met uit bed gaan !

ik vind het ook drama hoor , dan de hele nacht op je rug en dan smorgens omhoog pfffff, wordt wel steeds minder

hoor, en had jij ook die stuwimgen althans dat gevoel dat je soort toeschietreflex heb (na opstaan of lichte inspanning)

hoe snel kon jij je armen goed bewegen en weer wat doen zonder er last van te hebben ?

groetjes en genietse van je mooie boobies!!!!!!

liefs celina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.