Ga naar inhoud

Foto's permanente make up real life


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Dat ziet er idd heel mooi uit. Ik heb va m'n 16 m'n wenkbrauwen al 15x laten doen op z'n ouderwets. Maar bij mij lijkt het een potloodje omdat ik m'n haren alleen verwijder rondom m'n permanente make-up. Niet verkeerd, maar dit is mooier. Mocht t bij mij nog eens ooit verwijderd worden, dan is dit t volgend projectje.

Geniet van al dat moois op,in of aan je lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

@konijntje

wat leuk meid!! Gaat heel mooi worden :D

hihi ka eerst even je boobies en dan weer het volgende.

ik heb mn boobs alweer 2 jaar geleden gehad en nu zijn mn wenkies aan de beurt zo blijven we bezig haha ooit nog tanden bleken en ik ben helemaal klaar :P

Ja is mooi gedaan he! Mrs high brow doet permanente make up ook verwijderen endaarna de hairstrokes aan brengen mocht je in de buurt van amsterdam wonen of zijn zeker een keer langs gaan :D

Jaa en zeker genieten van al dat moois dat we hebben en krijgen hiho

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi marisjuh.

Ik hoop het haha komt goed.

Ojee ik ben ziek ,heb de griep..Pff de keelpijn vind ik het ergste!,

Ja voor jou is het 2 jaar geleden..

Ze zijn prachtig., jammr dat je teveel kapsel hebt , maar ik snap dat jullie het na de kindjes willen doen..

Idd we hebben zo altijd wel iets..

Tanden bleken, is heel mooi,,tenzij je rookt zoals mij heeft het weinig zin haha,

Vroeger als kind zijnde is mijn voor tand afgebroken, maar het is wel gemaakt ik vind mijn tanden niet mooi, ik wil een keer van die schildjes erop weet even de naam niet meer, maar dat is ook erg duur..

Dus dan maar even sparen haha..

Achja we hebben altijd iets wat beter kan ..zouden vrouwen alleen zo zijn ?haha

Fijne dag nogliefst,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heey meid!

Pff beetje laat hihi!

Ben je ondertussen beter?

Ja grr baal maar ik weet dat hetopgelost kan worden en dat vind ik een gerustellend idee!

Ik gebruik nu een aantal weken beverly hill tandpasta naar mijn idee zijn ze wat witter maar kan ook aan mij liggen haha.

oef balen meid als er een stukje is afhebroken maar die schildhes zijn idd heel duur!!!

Haha of stoppen met roken :P

Even kleine updat van mn wenkvrauwen ondertussen is het meer dan 3 weken geleden en het ziet er suoer uit!

Ik zie geen verschil en het lijkt gewoon echt! Ik ga 24 mei nog terug voor de laatste keer.

zelfs het jale stukje is goed gevuld en het is dat de bovenkant wat minder is anders had ik het hierbij gelaten :D

kortom super ervaring en spijt dat ik het nooit eerder heb laten doen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb woensdag mijn wenkbrauwen en eyeliner onder laten doen. Ik vond het juist helemaal geen pijn doen en ik had van te voren ook geen creme opgesmeerd.

Ben er echt super blij mee! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

En alweer bijna een week geleden voor tweede behandeling :D

hetis helemaal af nu! Kale plekje is volledig opgevuld en ik ben zo happy

ze heeft ze iets langer gemaakt en ook dat was een mooie beslissing

dit keer heb ik alleen bijna geen korstjes of minder maar mischien komt dit nog.

ze heeft mij als vaste klant en ik hoop minstens een half jaar vooruit te kunnen joepii :D

ps: als je het in de zomer doet (vooral met het zonnetje) is het wat lastiger j moet echt 5 dagen een zonnebril op en mag niet nat worden (wenkies) beetje rot dus ga het nu plannen in het na of. voorjaar :D

O en dit keer veeel minderpijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.