Ga naar inhoud

Foto's permanente make up real life


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Heey meiden

Over een weekje is het zo ver dan laat ik mijn wenkbrauwen doen met de 3d hairstroke techniek :D

Op de site van Mrs highbrow is niks onnatuurlijks te zien maar ik zou graag foto's willen zien van dames met deze techniek gewoon in het daglicht.

Ik weet dat sommige liever niet op de foto willen dus vandaag mijn vraag:

Heb je 3d hairstroke techniek zou iemand mij foto's willen pben van het resultaat in real life?

Gezicht hoeft niet gaat alleen om de wenkies :D

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Oe spannend!!

De 3d hairstroke is niet permanent dus na 2 jaar is het compleet weg :D Het heet ook semi-permanent

Vind permanente make-up juist zo eng !!

Ben benieuwd of er meiden zijn met foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu ook aan het rondkijken op google. En het ziet er wel super mooi uit met hairstroke techniek.. Heel erg natuurlijk inderdaad.

Zou wel graag een foto van jou willen zien als je het hebt, want ik ben nu ook hard aan het twijfelen geslaan om het toch te doen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zal foto's posten meid :D

Omdat het zo natuurlijk is wil ik het dolgraag en het blijft niet de rest van je leven je moet het om het jaar (8 a 12 maanden) laten bijwerken

Hihi nee aarbei denk het ook niet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Ik heb ook m'n wenkbrauwen en onder en boven een eye liner laten zetten.

volgende week vrijdag moet ik m'n wenkbrauwen nogmaals doen en m'n eye liner lijntjes onder en boven m'n ogen.

de wenkbrauwen blijven gemiddeld 2 jaar zitten en eye liner 3 jaar.

alles word dan wel lichter maar blijft nog wel zitten is bij iedereen anders.

je kunt tegenwoordig verdovende creme halen bij de dokter daarvoor.

(pijn blijft het wel doen) het is geen pretje maaaaaaaaar je hoeft dan ook geen wenkbrauwen en eye liner te zetten (LOL)

Dus gewoon doen als je het wilt.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid bedankt voor de foto 's :D

staat je super mooi!!

Ik zoek alleen mensen met de 3d hairstroke techniek. hierbij tekenen ze haartjes ipv je wenkbrauw inkleuren. dit is namelijk niks voor mij ;)

Voor de nieuwschierigen op de website van mrs highbrow kun je de resultaten zien :D

bedankt vlinder!! Voor de foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lijkt mij ook wel gaaf, k ga me steeds meer irriteren aan me wenkbrauween dat k zovaak moet epileren haha.. Hoe doe je dat dan met je eigen haartjes? Moet je die dan wegscheren ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

ik heb permanente make up een jaar geleden laten doen.

Wel niet de wenkbrauwen, enkel een lijntje boven en onder de ogen

ons moeder heeft da ook laten doen, + lijntje rond de lippen. Vond ik ook heeeel mooi, maar daar vind ik mezelf nog wat te jong voor :)

Ik heb €325 betaalt voor een lijntje onder en bovenaan, het is veel, maar van haar wist ik dat ze het heel professioneel kon! Ik wou absoluut niet naar ergens gaan voor 80 euro, da het maar half zen gat gedaan iS. Het is een heel gevoelige en gevaarlijke plaats hé :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe ze die wenkbrauwen in 3D hairstroke doen vind ik ook wel mooi! Wist niet dat dat kon :P

Ik denk dat wenkbrauwen niet zoveel zeer zal doen dan aan de ogen zelf, het was heel moeilijk uit te houden wanneer ze op te traankanaaltjes begon te tatoeëren enzo x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je eigen haar blijft gewoon je moet ookgewoon blijven epileren ;)

3d hairstrokes kunnen ervoor zorgen dat e vorm anders word (ze tekenen haartjes bij) of kale plekjes worden opgevuld daarom lijkt get zo natuulijk:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu besloten om het ook te laten doen, ik ga morgen bellen voor een afspraak alleen ik wil het laten doen door freya snijders. Zij werkt bij pure ink in purmerend. Heb mooie fotos gezien op haar facebook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

Ik heb toendertijd toen ik er mee begon (3 jaar geleden met m'n eye liner ogen onder een lijntje en boven ook ongeveer 300 euro betaald.

als ik het onderhoud 1 maal in de 3 jaar dan betaal ik 80 euro. dus dat is wel te doen.

alleen de eerst keer is een hele uitgave.

M'n wenkbrauwen waren 350 en da's het zelfde verhaal als m'n eye liner.

dus ook een onderhoudsbehandeling (3jaar) 80 euro voor het bijwerken weer.

ik moet dan 2 keer terug komen daarvoor.

Ik vind het idiaal en het maakt je gezicht gewoon mooier haha je uitstraling (LOL)

wenkbrauwen maken een deel van je gezicht.

Ik heb emla creme (kun je bij de dokter bestellen) kost niks.

die breng je er een half uur van tevoren op en dat verdoofd een beetje.

de behandeling is niet prettig maar wel te doen.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de afspraak staat vast 15 mei. Wenkbrauwen hairstroke techniek en een lijntje onder mijn ogen. Ben heel erg benieuwd naar jouw fotos Marisjuh als je het hebt.

Wat zal het nu sochtens makkelijk zijn. Alleen mascara op en klaar haha. En altijd je wenkbrauwen mooi in model.. Heerlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies vlinder het maakt gewoon mooier :D

oe spannend laura!! Ik zal vragen of ze voor en na wil maken :D

Mm sochtebds beautifull eyebrows wippie!!

Lijntje durf ik niet maar is ook niks voor mij , dat wil ik nog wel op doen hihi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai 'Marisjuh'

Succes de 23 ste ik moet zelf de 20ste heen om m'n wenkbrauwen weer bij te kleuren.

vergeet je niet de emla creme een half uur van te voren op te smeren(kun je bij de dokter bestellen)

En lauraa ook succes haha lekker de poederdoos weg, lekker makkelijk.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi bedankt meid :D

goed dat je het zegt ik ga morgen naar de doktrr ;)

Jij ook succes vrijdag!

Vandaag wilde is ze even epileren super stom want nu zijn ze best dun en ongelijk :( he baal maar over 5 daagjes voorbij gnagna

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha niet teveel epileren he...........maakt niet uit hoor.

komt wel goed met jou wenkbrauwen.

Ben benieuwd morgen haha eventjes weer op de tanden bijten want het is zeker geen pretje.

10 uur creme erop en half 11 ben ik aan de beurt (LOL)

tegen 12 uur klaar ogen en wenkbrauwen klaar...........

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi even bij werken dacht ik.. hihi vind het wel spannend!!

Ik heb gehoort dat het voelt als epileren(dit doen e met een klein mesje) maar haal de creme toch maar voor de zekerheid hihi

Ik moet 1,5 uur reizen en zal eerst vragen wanneer het erop moet, denk dat ik wel een half uur aan het bespreken ben haha

oe spannend!! ben benieiwd meid maar je ogen en brows zien er nu al super uit!!

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai,Marisjuh

Het is voor jou bijna zover (LOL) een half uurtje vantevoren de creme er op doen.

Ik epileer m'n wenkbrauwen toch liever hoor..........haha maar het is wel te doen.

Ik heb het net weer achter de rug.

Je hebt meteen resultaat al vervaagd het wel. denk ook dat jij als je bent geweest na 3 weken weer moet

om het nog een keertje bij te kleuren.

De eerst behandeling duurt meestal het langst (teminste bij mij) daarna is het bijwerken.

Succes morgen en ik ben reuze benieuwd.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!!

Ja heb er zin in hihi alles ligt klaar!

Voorbeelden, emla creme en zonnebril voor als het zonnetje schijnt (dan moet ik m op hihi):P en route!

Ja de eerste behandeling is vorm en kleur bepalen dat kan lang duren bij mij denk haha

Maar daarna 2x bijwerken als het goed is :D

Vind het echt spannend vooral of het nou echt zo mooi en natuurlijk is als op de site!

Zal zeker morgen vertellen hoe het ging en wat het is geworden! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.