Ga naar inhoud

Froezelwoesel : 10 mei 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

Nou ik ben al wat wezen rond neuzen hier op de forums van iedereen, wat een goede informatie allemaal!!!!

Ik zal me even voorstellen,

Ik ben Froezelwoesel, dagelijks leven Fleur.

Ben 29 en ga eindelijk mijn stap zetten, na jaren, om mijn borsten te doen.

Samen met mijn beste vriendin ( die ook bv gaat doen , zelfde dag en bijna tijd , en kliniek hahahah) zijn we vorige maand bij de Wellness kliniek in Genk geweest.

Bij dr L Visser, wat een aardige vrouw is.

Jammer wel dat we het eerste gesprek een beetje snel naar buiten zijn gejaagt, maar we hadden zoveel vragen dat we gisteren terug zijn geweest en eindelijk wel alle info hebben gehad die graag wilden hebben.

De eerste keer kreeg ik het advies van 280cc, wat ik echt te klein vind, ik heb zelf een 70a en wil naar een grote c kleine d.

Ik ging een beetje teleurstellend naar huis en wist dat dit niet mijn keuze was en door haar maar ben aangepraat.

Dus ik op de borstenform wezen rond neuzen, en heel veel info vandaan gehaald.

Ik belde mijn beste vriendin op en zei.... we gaan terug naar Genk en we gaan nog een keer passen en met dr Visser praten.

Nou ik ben nu helemaal happy en krijg de borsten die ik wil , nu met 330cc . wat er super goed uit ziet!!!

10 Mei worden we allebij geholpen, maar vind het echt zzzzoooooooooo spannend! hahahahahahahahaha

Ik vind het super om het met jullie te delen!

Groetjes Froezelwoesel :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Froezelwoesel,

Gefeliciteetd met je datum!! Wat een spannend vooruitzicht he? Ik moet ook nog aan de beurt komen (23 april).

Wat goed dat jullie terug zijn gegaan om echt al je vragen beantwoord te krijgen en je op een voor jouw gevoel beter aantal cc bent uitgekomen! Wat leuk ook dat je samen met een vriendin gaat!

Veel plezier hier en succes met het 'er naar toe leven'!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, beide gefeliciteerd met jullie datum. Spannend hè? Ik ben zelf ook geswitcht van maat na m'n 1e consult. Het was eerst 275cc en nu 325cc achter de spier door dr. Verdonk in de Welness kliniek. Op 2-5 is het mijn grote dag. ik hoop op voller. Ik heb nu een brede slappe d na 3kids.

Succes snoozie, jij bent ons voor. Ik kijk uit naar je verhaal. Maak je ook foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Leuk dat je zo'n ervaring kunt delen. Ben ook door Dr. Visser geholpen en ben net als Parkiet met 230cc van 75a/aa naar 75c/70d gegaan! Ze had me gezegd dat ze me geen volle C kon geven maar dit is het toch geworden. Maar ze sprak niet echt graag over een cupmaat.

Bij mij wou ze zelfs niet meer cc geven en ben nu wel blij dat ik ook niet meer gekregen heb. Het valt echt bij iedereen anders uit en het ligt er ook aan wat je wilt. Sommige houden van grotere borsten en andere niet.

Gr en veel succes aan jullie beiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fleur welkom en gefeliciteerd met je datum! Dat schiet al op!

Ik hoop dat je gaat krijgen wat je wil!

Ik ben nu precies 7 dagen po en heb 345/325 , ze hadden wat mij betreft ietsje groter gekund

dus het is goed dat je voor het meeste cc bent gegaan hoor!!

Groetjes en Succes,

Senna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meis spannend allemaal he..

Goed van je dat je terug bent gegaan om nog maals te passen en te beslissen over het aantal cc's..

Zelf ben ik de 19e aan de beurt en twijfel nog altijd over het aantal cc's..haha

Groetjes en alvast veel voorpret plezier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Het aantal cc's vallen idd bij iedereen anders uit.. Ik ben met 260cc rond low profile van een 70AA naar een 70D gegaan..

Heb nu een wissel gehad (na 10 jaar) naar 535cc ultra high profile en zit nu op een 70G/75F .. Pakt dus bij iedereen anders uit.. Mn 70D oogde alleen niet als een D, maar meer als een B/C.. Siliconen borsten ogen kleiner dan echte.. Mn pasprotheses hebben me beide keren wel ongeveer hetzelfde laten zien als wat ik uiteindelijk als resultaat had..

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Meiden

Sorry beetje laat met het reageren, maar wat een info en verschillende verhalen.

Idd de cc vallen allemaal anders uit, hahahahah als het maar niet Te groot word, hahahaah ik kan beter zeggen , te groot als weer te klein..........

Ik ben in de galerij wezen kijken, maar daar zit ook zo veel verschil in....

Ik moet nog wel een beetje uitvogelen hoe alles werkt op deze site.

Ik ben echt blij met de verhalen die er opstaan, maakt je toch iets zekerder over bepaalde zaken.

over 17 dagen is het zover, en zal ik meer hier op de site zitten.

Alvast voor iedereen die op mij gereageerd heeft..............THANXX

En zal mijn boobs in de galerij zetten om te laten zien hoe ze zijn geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.