Ga naar inhoud

SofiaMaria : 4 mei 2012 : Dr.Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Sofia marie waarom ga je niet op consult dan of heb je er indertussen al een geplanned?

Voor mij was het bv wel heel veel rijden .. gemiddeld 3 uur en dan ook weer terug.

Maar heb er de moeite voor genomen , had na mn consult juist nog vragen .

En voelt zoveel beter als je iemand in de ogen aangekeken hebt plus dat je even uitgebreid gemeten word.

Tis even wat en neemt veel tijd in , maar het gaat om je lichaam

en daar is geen enkele moeite te veel voor . vat je hem ?

Hoop dat je onse adviesen tten harte neemt!

Groetjes MissB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi dames!

Echt super bedankt voor de lieve tips. Ik heb hier zeker wat aan. Ik zal dan toch maar een consult inplannen. Ik denk dat ik ook even ga navragen of ze ultrasoft hebben, want mijn vriend zat laatst aan mijn borsten en zei: ho, wacht es effe..ze zijn hier wel hard zeg (hij had het over de onderkant)..

Ik ben overigens niet bont en blauw gekomen hoor. Ik vind dat Plovier het wel netjes heeft gedaan..Ik zit alleen nog wel te twijfelen over de plaatsing. Ik wil namelijk dat ze zacht aanvoelen, maar dat ze ook natuurlijk met het lichaam bewegen. Iemand die de prothese op/voor de spier heeft geplaatst?

Daarnaast heb ik erg veel verhalen gelezen over dames die dualplane hebben laten uitvoeren, maar dat zij niet meer zo goed kunnen sporten en dat de prothese een beetje uitschiet naar links en rechts..Iemand hier ervaring mee?

Ik ben jullie dankbaar voor de moeite die jullie nemen. Ik ben namelijk down. Eerst twijfelde ik heel erg, omdat ik bang was om weer die pijn te hebben, maar nu ben ik er zeker van dat ik die wissel moet doen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

Ik had al een topic geplaatst, maar die kan ik niet meer vinden. Ik heb ruim een jaar geleden een bv gehad bij dr. Plovier.

Ik ging van een lege c naar een kleine d (350cc).

Algauw na mijn bv merkte ik dat ik niet echt tevreden was over de BV. Ik begon kipfilets onder m'n bh te dragen om ze groter te laten lijken.

In plaats van super happy te zijn, ben ik juist heel onzeker geworden over mijn borsten...Uiteindelijk, na maandenlang erover te hebben nagedacht heb ik besloten om toch een wissel te doen. Ik zou graag naar een mooie E willen gaan. Ik dacht zelf aan een 475cc high profile. Misschien zelfs 500cc, maar ik wil het niet al te nep laten lijken. Ik ben immers 1.60 en weeg 53 kilo. Ben dus klein en tenger.

Maar goed, waar het bij mij omgaat is dat mijn borsten de bh's vullen, want dat is nu niet het geval. Ik heb veel moeite met het vinden van een goeie bh, omdat mijn borsten groot in de omvang zijn, maar redelijk plat.

Ik heb nog geen consult gehad met dr. Plovier, maar heb (op aanraden van sommige hier op de website) toch nog een afspraak gemaakt.

Ik zou graag jullie hulp willen hebben, bij het kiezen van de juiste maat (ja, ik weet dat jullie geen pc zijn, maar een aantal tips zijn goed!) Daarnaast wil ik graag van jullie weten waar ik naar moet kijken als ik volle borsten wil, maar in de omvang redelijk klein. Iemand heeft mij verteld dat ik dan een high profile moet nemen..

Ik wil ook aan jullie vragen wie er ervaring heeft met een wissel. Is het pijnlijker dan de eerste bv? Ik maak me namelijk erg zorgen!!

Alvast bedankt voor de tips en informatie!

Liefs,

SofiaMaria

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier is je topic ;)

http://www.borstenforum.com/topic/5163-prothesewissel-beclinic-350cc-naar/page__fromsearch__1

als je met de muis over je naam gaat (of een ander lid haar naam) en je blijft er even op staan dan verschijnt er een venstertje. In dat venstertje zie je dan info...de tijd dat je online bent geweest, wat je op het forum aan het bekijken bent, en je geplaatste berichten bij ''find content".

Zo kun je altijd je topics en berichtjes terugvinden.

Wat ik hier altijd gelezen heb valt een wissel mee kwa pijn, maar dat zal ook afhankelijk zijn van je herstel en je eigen pijngrens natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

High en ultra high profile geven meer projectie, dus vollere borsten.

Low en medium gaan meer de breedte in... Dus het ligt eraan waar je de bolling wilt :D

Succes op je consult, fijn dat je er toch een gepland hebt. Zo krijg je toch wat meer informatie van de man die je gaat opereren :D

Groetjes BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een wissel doet vrijwel geen pijn..

Bij mij zelfs helemaal niet..

Ik heb ook geen zwellingen gehad in mn borsten maar dat was door de operatie techniek van mn pc..

Je kunt het verslagje lezen en over de pijn die ik niet had in mn topic.. Moet je kijken vanaf 31maart anders is 't erg lang lezen en 31maart was mn wissel.. Op armen gestrekt boven mn hoofd en zware dingen tillen na doe ik alles alweer alsof het niet gebeurd is en dat had ik al vanaf dag 1 ;) .

Succes op je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

K ben ook geopereerd door plovier en k kan me nog herinneren dat k goed op me benen moest gaan staan naast de operatietafel en ging in de rolstoel zitten, vervolgens lag k in bed dus de rest weetk niet meer. Ik heb geen een blauwe plek gehad en geen pijn aan me ribben of rug wat van de operatie afkomt. Ik zou als tip willen geven om een consult aan te vragen, omdat je dan precies je wensen kunt uitspreken en vragen kunt stellen met een duidelijk antwoord ;)

Of ze zachter zijn voor of achter de spier weet k niet, k heb ze dual plane maar k heb ze nog maar 3 weken dus ze zijn nog niet egt zacht haha. Kijk gewoon even waar je je goed bij voelt, het is tenslotte jou keuze ;)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb het even na gevraagt , ze maken je wakker dan moet je met hulp even op je benen staan en de rolstoel in om vervolgens in je bedje te stappen .

Na sedatie schijn je helder genoeg te zijn om te kunnen staan.

Maar sedatie kan ook een korte tijdelijke geheugen verlies geven , waardoor je dat dus niet meer kan herinderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden,

Ik heb de afspraak op 27 april bevestigd. Ik ben onwijs zenuwachtig en daarnaast twijfel ik ook nog heel erg. Zal ik het wel doen of niet doen? Ik ben onwijs onzeker geworden na mijn BV. Ik had het laatst met mijn vriend erover en die vind ze mooi zoals ze nu zijn en houdt totaal niet van grote borsten. Wat vinden jullie? Zal ik naar hem luisteren, of doen wat ik wil...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mannen zijn in het algemeen altijd wel blij mee wat je self hebt .. ze zijn tenslotte zo op je verlieft geworden.

Die van mij ook hoor die vond mn kleine borsten ook heerlijk en dat is alleen maar hardstikke top, houden van je zoals je bent.

Maar hij kon ook begrijpen dat ik het zelf graag wilde .

Het ligt er ook aan hoe graag je iets wil , die van mij weet dat ik dit al jaren wilde en daarom staadt ie der ook volledig achter .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk..Ik wil het zelf heel graag, alleen zie ik wel een beetje tegenop. Tegen de pijn en dagenlang op je rug slapen, maar goed: voor wat hoort wat. Zijn er meerdere meiden die een wissel hebben gehad bij Plovier? Zo ja, hoe ging dat?

Weet iemand trouwens hoelang het duurt voordat je de kliniek uit mag? Ik weet het namelijk niet meer..(van de vorige keer)

Ik heb 13.00 de operatie, die duurt een uur. Tot 14.00 dus. En hoelang mag ik nog in bed blijven? Iemand een antwoord hierop?

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm een uurtje voor openmaken, prothese eruit, kapsel eruit, schoonmaken, nieuwe prothese erin en dichtmaken.... Poeh, die man zal het zweet wel niet alleen op zijn voorhoofd hebben staan na de operatie. Als die de dag erna geen spierpijn heeft hahaha.. Dat tijdsbestek lijkt mij kort... Maar goed, ik ben dan ook geen pc :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.