Ga naar inhoud

Ervaringen dokter werner beekman


Tess92

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Ik ben al een lange tijd aan t twijfelen over borst vergroting. En ben er dan ook nu voor aan t sparen. Graag hoor ik ervaringen van meiden die de borstvergroting bij dokter werner beekman hebben laten doen en wat de kosten en ervaringen zijn :) ben heel benieuwd!

Ik hoop op reacties!

Xjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal. :)

Ik twijfel al erg lang over een borstvergroting en ben er nu ook voor aan t sparen.. Aan de ene kant wil ik het super graag t enige wat me tegen houd is dat je soms van die enge dingen hoort of leest dat mensen bijv. Ziek worden.. Heeft iemand daar hier last van..

Ik wil het denk bij dokter werner beekman laten doen. Heeft iemand hier ervaring mee? En Miss fotos van resultaat?

Xjes Tess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tess,

Welkom! :D

Heb even voor je gekeken via de zoekfunctie bovenaan het forum en vond iig verschillende topics van meiden die bij hem zijn geweest:

Alvast veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ben ook bij Werner Beekman geweest een jaar geleden en ben van begin af aan zeeer tevreden

Het is een hele vriendelijke en eerlijke (vooral ook kundige) arts, hij ziet precies wat er bij je lichaam past.

Bovendien heb ik maar heel weinig pijn gehad na mijn bv wat niet verkeerd is hihi, gewoon een fijn (snel) herstel. Het herstel verschilt per persoon natuurlijk maar bij mij ging het super. Ziek worden etc. hoef je in ieder geval niet bang voor te zijn. De anesthesist en de assistenten en verpleging zijn ook heel vriendelijk en zorgzaam daar trouwens!

Hij lijmt de littekens waardoor ze mooier dun worden, en ik vond het behalve dat ook wel fijn om geen hechtingen te hoeven laten verwijderen.

Je kan ook snel bij hem terecht, vond ik wel een pluspunt.

Je kan op rtlxl misschien eens kijken naar Beauty+ afleveringen als je die nog niet gezien hebt, ik zag er een tijdje terug een op rtl4, in dat programma laten ze o.a. zien hoe hij operaties uitvoert.

Nou ik heb er alleen maar goede ervaringen en een heel mooi resultaat aan overgehouden in ieder geval, hoop dat je er wat aan hebt :)

Oja de kosten, ik heb €4500 betaald voor een bv met anatomische implantaten, dual plane geplaatst. Helemaal voor of achter de spier zie je bijna nooit bij hem.

Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij Werner Beekman geweest een jaar geleden en ben van begin af aan zeeer tevreden

Het is een hele vriendelijke en eerlijke (vooral ook kundige) arts, hij ziet precies wat er bij je lichaam past.

Bovendien heb ik maar heel weinig pijn gehad na mijn bv wat niet verkeerd is hihi, gewoon een fijn (snel) herstel. Het herstel verschilt per persoon natuurlijk maar bij mij ging het super. Ziek worden etc. hoef je in ieder geval niet bang voor te zijn. De anesthesist en de assistenten en verpleging zijn ook heel vriendelijk en zorgzaam daar trouwens!

Hij lijmt de littekens waardoor ze mooier dun worden, en ik vond het behalve dat ook wel fijn om geen hechtingen te hoeven laten verwijderen.

Je kan ook snel bij hem terecht, vond ik wel een pluspunt.

Je kan op rtlxl misschien eens kijken naar Beauty+ afleveringen als je die nog niet gezien hebt, ik zag er een tijdje terug een op rtl4, in dat programma laten ze o.a. zien hoe hij operaties uitvoert.

Nou ik heb er alleen maar goede ervaringen en een heel mooi resultaat aan overgehouden in ieder geval, hoop dat je er wat aan hebt :)

Oja de kosten, ik heb €4500 betaald voor een bv met anatomische implantaten, dual plane geplaatst. Helemaal voor of achter de spier zie je bijna nooit bij hem.

Succes! xx

Hoi Mutsie

bedankt voor je reactie :)!

4500 vind ik nog wel meevallen :o het is natuurlijk erg veel geld maar ik lees in die beauty + magazines dat je op kosten van 5500 moet rekenen voor nieuwe borsten vn dktr werner beekman dus dat scheelt wel zon 1000 euro.

Ja met ziek worden bedoel ik dat ik ook veel reacties lees op internet over meiden die borstvergroting hebben laten doen en later dus klachten krijgen zoals chronisch moe, en gewrichtspijn en haar uitval en geven daar de siliconen de schuld van. Dat vind ik best eng om te lezen. Maar dat ga ik ook allemaal wel aan dktr beekman vragen.

nogmaals bedankt voor je reactie !!

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Graag gedaan :) Oh zou goed kunnen 5500, ik ben trouwens via Women's Choice bij dr. Beekman gekomen, máár ik wist van te voren wel allang dat ik hem als chirurg wilde. De betaling is toen ook via Women's Choice gegaan dus misschien scheelde dat in de prijs?

Ja goedkoop is het niet maar ach alleen het beste voor je lichaam toch, dan maar aan de dure kant.

Hmm ja die verhalen moet je je niet teveel mee bezig houden.. misschien vrouwen met slechte kwaliteit implantaten die werkelijk klachten krijgen door siliconen maar ik zou er als ik jou was niet bang voor zijn!

Dr. Beekman werkt met Natrelle (Allergan) implantaten en dat zijn een ook van de beste en veiligste die er zijn.

Maargoed al die dingen kan hij je ook wel vertellen als je op consult gaat! (Als je al niet geweest bent ondertussen hihi)

Sorry voor de late reactie, ik ben vrijwel nooit meer op het forum :)

Succes! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.