Ga naar inhoud

Lichte vibratie in de rechterborst


ladybel

Aanbevolen berichten

Goege dag meisjes,

ik heb een week geleden een borstverkleining gehad in Wellness kliniek te Genk. Ik ben van F/G naar kleine D gekomen, en raak 1,550 kg kwijt door de operatie (een echt moelijke operatie!), alles is goed verlopen, ik was rustig en had helemaal geen pijn al de dag nadien. Ik heb ook de paracetamol alleen maar 3 dagen genomen, nadien was het niet noodzakelijk, ik had ook geen koorts. Maar op derde dag voelde ik een rare gevoel van licht vibratie in mijn rechterborst. Het gevoel is zeer licht en soms voel ik het alleen wanneet ik helemaal rustig is. Ik kan niet zo goed voelen waar het juist zit, maar zeer bang voor de tepel. Eerst dacht ik dat het een zenuw of spier kan veroorzaken. Maar ik ben zeer bang dat de tepel afsterft, wat is de sympthomen ervan? Ik kan de kleur van de tepel niet zien want mijn borsten is goed gedekt met steun-beha en andere bescherming. En dit moet blijven zitten tot volgende dinsdag (ik ga naar de controlle).

Hebben jullie ook een zodanig ervaring gehad?

Dank jullie voor jullie reacties op voorhand.

Maria

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.