Ga naar inhoud

Hoeveel slinken ze nog? (vind ze zo groot)


Aanbevolen berichten

Hey Miss Booby Moon!!

Ik heb de eerste maand ook enorm moeten wennen aan de grootte / omvang. Vond het vooral heel veel massa aan de zijkant. Het kwam 'bijkant' onder mijn armen, haha! Achteraf gezien is het toch nog heel veel zwelling geweest!! Nu ben ik erg blij met de grootte. FF afwachten dus denk ik!! Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BoobyMoon,

Komt goed, ook ik vond ze te groot.

Ik kom van een AA cup en heb 450 gekregen.

Nu na bijna 2 maanden vind ik ze prachtig, ze passen echt mooi bij mijn lijf.

Dus nog even geduld, meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

iedereen super bedankt voor de reacties !

Ben dus zeker niet de enigste doe deze gevoelens had .

Ik merk wel dat het niet alleen fysiek is maar ook zeker een geestelijk process is .

Ondanks dat we jaren grotere borsten wilde is het ook best wennen na dat de kleintjes verdwenen zijn.

Heb van een aantal damens heel lief wat foto's mogen bekijken en denk dat gedult een schone zaak is ,en lastig haha .

Ben ook blij dat sommige een inschatting bij me hebben kunnen maken dat ze straks mooi gaan vallen .

Indalen kan nog lang duren toch??

As maandag gaan mn hechtingen eruit , vind zelf een beetje eng maar ben erg beniuewd wat mn huisarts ervan vind.

Knoopjes beginnen ook erg te irriteren onder mn bh , heb er nu een shirt onder maar blijft prikken.

Hoop dat dat na maandag weg is .

Meiden super bedankt voor de steun en jullie persoonlijke verhalen , heeft me echt heel erg goed gedaan .

Ook de comments op mn foto's zijn alleen maar positief dat doet me goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent heus niet de enige die onzeker is !

Enja , zoveel te ouder dat je bent wanneer je een BV ondergaat (was toen 38) zoveel te groter je 'gewenningproces' .

Prille twintigers zijn meteen héél blij met liefst héle grote - G of F - als 't even kan (D is 'normaal' tegenwoordig) terwijl 'wij' schrikken :rolleyes:

Heb idd al aardig wat borsten zien passeren en eerlijk gezegt : weinig 'lelijke' ook al zeggen ze 'smaken verschillen' .

Ikzelf had krammetjes maar bij draadjes verwijderen zal dat wel hetzelfde zijn : gaat een pak minder trekkerig zijn .

Je gaat zien , enkele dagen later is het al een héél ander zicht én gevoel . .

Indalen gaat het snelst tussen week 3 en 6 en na 3 maanden zie je ongeveer het uiteindelijk rezultaat .

Week 3 begint ook alles aardig te ontzwellen .

Wat ga jij trots zijn binnen enkel weken !

:125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

B-cupje je hebt helemaal gelijk ...ben gewoon nog steeds aan het wennen .

Het is raar en hoop hier lachend op terug te kijken .

Ik merk dat ik door een soort dipje heen ga ,en op moment heel onzeker ben .

Onzekerder dan dat ik hiervoor was eigelijk.

Ik kan mn vinger er ook niet opleggenn waroom ik zo onzeker ben op het moment .......ik kijk vaak naar mn foto's dan vind ik ze mooi maar voelt alsof ik het niet ben ....herkenbaar???

Er hoeft ook maar iemand iets verkeerds over te zeggen en ik schiet in de tranen .

Ik heb met mn man afgesproken dat we van de week eens wat gaan winkelen en mooi kleertjes gaan passen om dat beeld wat meer vorm te gaan geven .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken dat wel wat jij zegt...dat je niet wilt dat iemand er iets verkeerds over zegd.

Ik was in het begin ook onzeker..wist niet zo goed of ik ze nou groot of te klein vond.Kwam ook door dat ik me blind staarde op fotoos hier,Ik was er teveel mee bezig en werd daar onzeker van.

Je bent ook bang dat je bv teleurstellend is dat het niet is wat je in je hoofd had.

Het idd een geestelijk proces waar je door heen moet en wennen aan je nieuwe ik!

Nu na bijna een jaar weet ik niet beter en horen ze bij mij.Soms denk ik nog wel eens had ik ze toch maar ietsje groter genomen...maar dan kijk ik weer in de spiegel en denk...nee het is goed zo! Want jah hoe groter hoe moeilijker het is bhs te kopen hihihih.

Echt meid het komt goed....het is een fase...maar over een paar maanden ben je er helemaal aan gewent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja sta echt stijf als iemand me vraagt mag ik ze zien zoooo bang voor een slechte opmerking ....

Terwijl ik echt best wel van meself kan afbijten ...maar dit is toch wel delicater allemaal.

Mn moeder bv ......uhm die had ik even niet laten komen in de afgelopen weekjes ....ze wist het wel en staat ook achter me .

maar haar mening he pffffff die zijn zo eerlijkdat het voor mij gewoon eng was .

En daar stond ze dus voor de deur oepsiiiee pffff ja daar ging ik dus dustertje openen .

OooHHHHH zegt ze ben je daar onzeker over meid ze zn prachtig oohh dat was een pak van mn hart .

Ja zegt ze ze zijn groot ,maar mooi :D

Ze begreep het ook en zei je moet eraan gaan wennen .

Ik begrijp ook dat het in mn bolletje zit ,en dan ik over een tijdje hier heel hard om ga lachen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.