Ga naar inhoud

Hoeveel slinken ze nog? (vind ze zo groot)


Aanbevolen berichten

Ik lig een beetje te piekeren , was nog eens naar mn borsten aan het kijken en vind ze eigelijk een beetje te groot op moment :( eerst dagen was ik heel blij ....... durf dit even niet aan mn man te melden en mischien ben ik nu te onzeker .... hebben meer dit gevoel gehad?

Zal morgen nog wat fotos maken ... hoop dat het de zwelling is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn is het na 6 weken juist nog een klein beetje meer geworden,

Zelf vind ik het ook nog steeds groot vooral als ik me zelf bloot zie, in een topje kan ik er dan wel weer van genieten,

Zelf ben ik 11 weken PO en moet er ook nog steeds aan wennen hoor.

Maar 1x per maand zijn ze nog een klein beetje meer maar dat hij ik voor de bv ook al.

Mss ben je ook wel in je periode?

Mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meiden,is dit inderdaad niet nog de zwelling?

Kan mij voorstellen dat het zowieso wennen is,opeens meer boobs te hebben,

kan jammer genoeg nog niet meepraten ben pas de 19e aan de beurt..

maar kan mij het gevoel wel voorstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lig een beetje te piekeren , was nog eens naar mn borsten aan het kijken en vind ze eigelijk een beetje te groot op moment :( eerst dagen was ik heel blij ....... durf dit even niet aan mn man te melden en mischien ben ik nu te onzeker .... hebben meer dit gevoel gehad?

Zal morgen nog wat fotos maken ... hoop dat het de zwelling is ?

Haha nu al :P...

Na 6 weken kun je alles weer doen he en is alles redelijk zoals het is maaaaaaar na 1 jaar heb je pas het uiteindelijke resultaat...

Vergeet niet dat je grote gevraagd hebt he ;) .. En met 565cc ga je dus niet naar een simpel C cupje... En helemaal niet met een high profile.. Dat had je kunnen inschatten...

Ik had voorheen 260cc, de eerste tijd (zeker een maand of 5) zag ik mn tenen niet eens maar na een jaar was mn hele voet weer zichtbaar en was het volume helemaal op zn plekje gegaan...

Je bent pas 10 dagen PO en bij een 1ste keer duurt het wel even voor zn op hun plekje zitten en goed ingezakt zijn... Ze gaan zakken, en moeten nog helemaal zacht worden, de spanning moet er nog af, en aangezien je zo blauw was zal je ook nog wel wat vocht meenemen in de omgeving..

Komt wel goed... GEDULD!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

K vond ze eerst ook wat groot, k dacht hmm miss is het wel te groot?, maar nu ben k er n btje aan gewend en k vind ze heeeel mooi. Ze passen ook goed bij me lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt in schatten heb ik niet gekunt , heb foto's meegenomen en gezecht dat ik een volle c kliene d wilde .

In eerste instantie tussen de 450 en 500 cc afgesproken , en werd wakker met 550 .

Na de operatie kwam ie vertellen dat ie anders niet mn trechterborst kon weghalen.

Van te voren gezecht niet te groot he !? en toen zei hij een c toch hmmmm doet maar kleine d dan.

Denk dat gewoon even flink wennen is was mn kleine veiendinnen tenslotte al 32 jaar gewent .

Vanmorgen even toch mn onzekerhied bij mn man gelegt ooh wat hou ik van deze man hij aaide me even zachtjes en zij maar wijfie het staat prachtig .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn omvang is maar 1 cm geslonken na 6 weken. wel is de vorm erg veranderd in de eerste weken. Maar ook ik, vind ze te groot geworden, ik wilde een c cup en draag nu een e cup. Ik heb maar 200 cc gekregen, en was al bang dat dit te weinig zou zijn, maar blijkbaar was het zelfs te veel!!!

Volgende week moet ik terug voor controle, maar ik laat ze er weer uit halen.

Misschien is het even wennen voor jou omdat je altijd kleine borsten heb gehad??! Ik zou nog wel even wachten tot je echt conclusies gaat trekken. Ik heb mezelf 3 maanden de tijd gegeven....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miss Booby Moon, ik zou het even de tijd geven,

ik werd wakker met voor mijn gevoel gigantische meloenen en ze zijn nu al een stuk geslonken.

Tot verdriet van mij, ik wilde ze juist zo groot mogelijk houden..

Ik kom nu net uit op een kleine c denk ik . Maar goed, zoals er al gezegd werd , met zoveel cc

kom je inderdaad al gauw op zo'n maat uit.. Had jij misschien niet kunnen weten maar

wel je pc misschien? Ik zie dat je nu 10 dagen po bent,

en denk dat de zwelling nu wel weg is? Maar ja misschien is het ook wel per persoon verschillend..

Ik hoop dat je uiteindelijk gelukkig zal zijn met je boobies meis..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, je man vindt ze al prachtig. Denk dat je gewoon zelf nog moet wennen? Het komt vast goed.

Hoop voor mezelf dat ze niet zo gek veel meer gaan slinken. Vind de grootte mooi, nu de vorm nog.

550 lijkt me echt heel veel voor een c of een d. Daar zit ik nu op met 270cc.

Risje, wat bizar. Hoe kan dit? Had je van jezelf al veel weefsel? Je laat ze er echt uithalen? Meid, wat een beslissing! En dan, laat je kleinere plaatsen of ga je naar niks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt in schatten heb ik niet gekunt , heb foto's meegenomen en gezecht dat ik een volle c kliene d wilde .

In eerste instantie tussen de 450 en 500 cc afgesproken , en werd wakker met 550 .

Na de operatie kwam ie vertellen dat ie anders niet mn trechterborst kon weghalen.

Van te voren gezecht niet te groot he !? en toen zei hij een c toch hmmmm doet maar kleine d dan.

Denk dat gewoon even flink wennen is was mn kleine veiendinnen tenslotte al 32 jaar gewent .

Vanmorgen even toch mn onzekerhied bij mn man gelegt ooh wat hou ik van deze man hij aaide me even zachtjes en zij maar wijfie het staat prachtig .

Het spijt me dat ik het zeg he.... hihi, maar dit is nou weer zo een typisch plovier-gedoe. Je zou 450, misschien 500 krijgen en je wordt met meer dan 500 wakker...... Ik vind dat raar. En ik denk dat dat opvullen van je trechterborst weer een fabeltje is... maarja ik ben geen pc he ;)

Zoals blondelicious zegt, ik zou nog even afwachten boobymoon. Ze gaan echt nog veel veranderen.

Gelukkig is je pijn al veel minder, nu wordt het genieten geblazen meid!! Zorgen maken over de grootte kun je nog als alles wat gezakt en geslonken is en je straks bhtjes gaat passen :D

Probeer te genieten!!!!

Liefs BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BB: weet niet in hoeverre het een fabeltje is maar ik weet dat Marisjuh uit het forum hier het naar eigen zeggen ook had...

En volgens haarzelf ook heel erg, het stak uit en die had toch echt aan 325cc genoeg om het te verbergen... En dat is toch een erg slank meisje :D ..

Waarom hij daar dan ruim 225cc meer voor nodig heeft vind ik ook een beetje onlogisch..

Dus denk dat de grote implantaten echt weer iets voor hem zijn hihi...

Al met al hoop ik dat Boobymoon blij is met dr voorgeveltje :D :D :D ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, je bent er zó snel aan gewend, echt waar!

En bij mij zijn ze enorm geslonken helaas! Ik wilde juist grote bolle borsten..

Ben van 98cm omvang direct na de wissel naar nu nog maar 91cm 1 jaar later...

Maak je niet gek, komt helemaal goed als je ze iets kleiner wilt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben meself gewoon gek aan het maken ,heb even gedouced voor het eerst zelfstandig! (met stoel ) en mn man en ik zijn samen even goed gaan kijken .

Hebben even iets sexyers aan gedaan ... dat hielp! ik vind het in een jurkje wel mooi! pfffffffffff sjonge zeg voel me een onwijse miep miep maarja tis ook niet niks even .

We hebben foto's gemaakt ......wat vinden jullie nu ???? XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze mooi bij je lichaam hoor!! Wat super lief van je man!!! Fijn dat hij je helpt met je onzekerheid, helaas doet die van mij dat niet.

Ik had een lege en slappe c cup voor de operatie. Ik wilde alleen een lift maar volgens de pc (en ook een andere pc) zou dit niet mooi worden omdat ik te weinig weefsel zou hebben. Dus voor de prothese gegaan, zo klein mogelijk en ik wilde een volle c cup hebben, dat zou het ook worden......

Maandag moet ik terug en ga ik mijn ongenoegen uitspreken. Ik hoop echt dat hij me verder kan helpen, ik wil die dingen er echt uit! Liever geen tiet dan een hang tiet!

Maar Missboobymoon, gaat echt goed komen met jou, is echt wennen omdat ze eerst veel kleiner waren, Maar het past bij je, de mooie natuurlijke vorm gaat nog komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je liefe woorden risje ! ja mn man echt zooooooo lief ben niet voor niets al 12 jaar bij hem ,en gaan volgend jaar trouwen :D

Op dit moment is hij de allerliefste voor mij heeft net even een goeie sport bh voor me gehaald (doet ie toch maar even )

en heb ook even behoefte aan wat makeup en leuke kleren.

(mn kliniek bh zit in de was )

@ marie Wat!!!! jij wilde groot hahahah en ik was maar bang voor te groot hoe gaat ie nu ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha k wilde ze zeker groot, maar t was ff wennen om eindelijk grote borsten te hebben.. Dat k ze miss te groot vond heeft maar n paar uur geduurt ;)

K had ook fotos meegenomen want eerst zou k 450 krijgen, maar voor de ok zei hij ow maar daar heb k meer voor nodig, tussen de 500 en 600.. Dus k wist al dat het meer zou worden..k had ook heel goed gezocht naar mooie borsten haha

Maar k denk dat het wel goed komt hoor ;) k vind ze mooi bij je figuur passen en ze veranderen nog veel zegt iedereen haha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier het meisje met het kippenborstje haha :P

Trechterborst is toch naar binnen?

Mijn borstbeen stond naar buiten en hierdoor past ik geen bh's het steuntje op ijn borstbeen ipv borsten.

Met 100 cc had het al minder geweest want ik had gewoon iets meer vulling nodig!

Dus ik wet niet hoeveel cc jij hebt?

Je ziet het bij mij nog erg goed en heb er soms nog last van maar ik pas nu wel bh's !!

Mischien wilde hij ze zo ''groot'' maken dat je het niet meer zou zien? Maar dan lijkt me wat raar :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai marisje , ja een trechterborts is naar binnen toe , en wat heel kenmerkent is dat je ribben iets naar voren staan waardoor je borst gedeelte weer naar achter valt.

Ik kon een vol flesje flugel( de inhoud) in mn holletje kwijt .

ik heb 550 cc cereform gekregen ,geloof dat piepke ( correct me if im wrong)

al een keer uitgelegd dat die cc minder groot uitvallen dan andere .

Ik heb nu even zolang mn kliniek bh in de was zit een hema sport bh aan 75 c

ik moet gewoon gedult hebben met dalen denk ik , want een c is toch netjes .......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik mijn borsten ook te groot vond in het begin (en ik maar 335cc en een grote C-cup heb nu) ben ik je foto's even gaan bekijken .

Is idd serieus gezwollen en moet nog indalen .

Ondertussen ga je er ook aan wennen .

Zoals je zelf zegt , er heeft véle jaren maar weinig 'gehangen' :106:

Ik kijk er dus een beetje 'doorheen' en zie : dat gaan geweldige borsten worden binnen 2 maanden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

O hihi ik had het andersom :P

maar een c met 550 is toch om te doen!!

Als je dan een dtje krijgt vind je het dan te groot?

Je mag anders best bij mn fotos piepen ;)

Ik heb een 70e. (75d)

Valt echt mee :D ben bijna 2 jaar po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.