Ga naar inhoud

Wen87 : 10 mei 2012 : Dr. Oelbrandt : Singelberg-Clinic : Beveren


Aanbevolen berichten

Dank je wel voor de lieve reactie's! :) 't Is ni te doen die kriebels!!

Zit met zo veel in men hoofd! :) De operatie, de pijn, hoe gaat alles er uit zien, hoe ga ik het doen met ons kleintje,

waarom maakt hij juist deze avond van alle avonden hoge koorts? Brrrr :P Té veel! :P

Moet effe ademen :) hihi! zo zenuwachtig..

@ Lieze, ik moet er om 10u00 zijn, dus 8u30 vertrekken.. :)

Groetjes! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik mij perfect kan inbeelden hoe jij je nu voelt :P

Ooh jij mag vrij vroeg gaan .. Als ik aan de beurt ben, ben jij er al vanaf :D

Ik zal in de voormiddag duimen hoor! ;)

VEEEEELL SUCCES ! En goed slapen nog vannacht !

Xzoenn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal! 't Is heel goed verlopen :)

de stress was helemaal niet nodig en eigenlijk vanaf ik binnen ging in de kliniek waren de zenuwen weg.

Helemaal ontspannen en blij dat het zover was! :)

Heb momenteel weinig pijn en kan me vrij goed behelpen, wel allemaal heeeel kalmpjes!

De verdoving was onder een roes, helemaal niet slecht van geweest, juist niet meer weten wat ik gezegd heb of wat er tegen mij gezegd is :) Een geluk dat mijn ventje er bij was! :)

Het is 280 en 300 geworden, cohesieve siliconen, medium profile van sebbin.

Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes! XxX

Ps iemand ervaring vanaf wanneer je mag douchen en sport-bh uitdoen? Heb hier papieren maar ze zijn tegenstrijdig de antwoorden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat hoor meisje!!!

We hebben ze :D

Hopelijk blijven we pijnvrij hé!

Ik doe het ook op het gemakje hoor! Ik durf mij niet echt zo veel te bewegen haha :P

Die stress is idd niet nodig hé.. maarja tis n btj logisch da da wel is zeker :P

Ik mag morgen al douchen.. maar kweet niet ofk al ga durven .. ik denk wel dak ze nog eens ga willen zien dus dan zal ik eens een doucheke moeten nemen haha :P

Bij mij zijn de sneetjes wel gelijmd dus ik weet niet als het gehecht is , of je dan ook zo snel mag douchen ..

Maar anderen hier op het forum zullen daar wel een antwoord op weten :P

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb t geweten met m'n douche sessie. Zie mijn topic. Mijn dubbele pleisters over elkaar heen zijn toch los gaan raken. Gelukkig waren mijn hechtingen dicht anders was ik verder weg van huis. Vlg mij was ik toen net 6dgn po. Veelste vroeg natuurlijk. Nou wil ik niet zeggen dat t bij jullie voorkomt. Hopelijk niet. Maar kijk uit aub want ze mogen niet nat worden. Het veiligste is te wassen van boven en beneden wel met stomend water los te gaan. Ik weet t...die bh gaat meuren en je wilt niets liever dan lekker douchen. Bij de een gaat t wel goed hoor en ja bij mij weer niet. Succes en badder ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Durf me nog niet aan een douche te wagen, voel me ook niet te best vandaag..Vannacht amper 3u geslapen, niet zozeer van de pijn, maar gwn klaarwakker :)

Ben momenteel zo slap als een vodje en heel misselijk, nog van de verdoving of van de zware pijnstillers? Kweet het niet goed :) Effe door bijten eh!?

De pijn valt mee, dankzij de zware medicatie denk ik wel.. :)

Groetjes! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja meisie dat gaat nog even aanhouden. Hou in je achterhoofd dat de eerste week het ergst is. Daarna gaat het alleen maar beter trust me. I have Bin there done that, hou vol ja.

Sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hélabaa!!

Met mij gaat alles heel goed eigelijk !

Ik voel af en toe nog wat steken aan de wonden maar voor de rest nergens last van ..

Ik neem nu nog af en toe eens een halve dafalgan maar dat is het dan ook :)

Hoe gaat het met jou ??

Heb je ze al even kunnen bewonderen ?

Ik heb gisteren eens durven kijken en ik ben echt tevreden :D Ze moeten wel nog zachter worden enzo, maar tot nu toe zeer content!

Ik hoop dat jij ook zo een spoedig herstel hebt als ik !!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Lieze ben blij dat alles goed gaat daar! :)

Hier gaat het ook beter, ben gestopt met zware medicatie en voel me stukken beter, denk dat ik me daardoor zo slecht voelde.. Heb wel nog iets meer dafalgan nodig als jou :P een 4-tal per dag..

Maar alles geneest mooi :) ja heb ook al eens gepiept, gisteren eerste douche, deed zo een deugd! Men haar gewassen ( laten wassen door t ventje :) ) ZALIG!! :)

Vind ze mooi, maar nog enorm gezwollen eh, ben vooral benieuwd naar het resultaat als de zwelling weg is, maar tot nu te mooi resultaat :)

Zou er paar foto's willen opzetten maar kodak heeft het begeven.. en weet niet goed of ik het via gsm kan.. Van zodra het lukt zet ik ze er op.. :)

Groetjes! xxx

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hey iedereen!

Ben morgen 5 weken PO! Wat vliegt de tijd! Ben nu 3 weken aan het werk terug, dus de rust is al even gedaan! :)

Alles gaat goed met me, heb weinig of geen last meer, borsten zijn al heel zacht geworden, juist een beetje gevoelloos nog op sommige plaatsen.

Blijf een beetje twijfelen over de grootte, had misschien toch nog iets groter gewild, maar als ik dan de foto's zie van voor de BV , ben ik wel heel blij hoor! :) 't Is toch een groot verschil!

Het verschil in grootte blijft wel tussen de 2 borsten, dat vind ik wel een minpunt! Denk ook niet dat dit nu nog zal veranderen?

Ik neem veel foto's, zo zie ik het verschil, als ik mezelf in de spiegel bekijk , lijkt het me allemaal nog hetzelfde dan paar weken terug :P

Blijf hopen op nog iets grotere borsten denk ik , maaaaaar ben toch ook wel tevreden hoor! :) Hoor me bezig.. ben tegenstrijdig eh! :P

Ga er nieuwe fotootjes opzetten, hopelijk vergaat het jullie allemaal ook goed!

Groetjes Wen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super wen dat t goed met je gaat. Ik ga kijken of ik verschil kan zien bij je foto's. Ik heb ook t zelfde met de grote. En baal best wel. Maar gelukkig is t wel meer dan dat t was. Hou je ons op de hoogte als er veranderingen zijn goed of slecht? Gr. Miss sport

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.