Ga naar inhoud

Wen87 : 10 mei 2012 : Dr. Oelbrandt : Singelberg-Clinic : Beveren


Aanbevolen berichten

Hey Wen,

Welkom! :D

Heb even voor je via de zoekfunctie bovenaan het forum gekeken en vond iig verschillende resultaten van dames die bij dr. Oelbrandt zijn geweest. Kijk maar eens in deze lijst:

In ieder geval al veel leesplezier en veel succes met je aankomende consult!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje!

Dank je wel voor de links! Alles wat ik lees over Oelbrandt is positief, dus das goed eh! :)

Lees dat jij van een A naar C-cup bent gegaan, is ook mijn voorkeur als dit mogelijk is. Ben je tevreden met het resultaat, Groot genoeg?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wen,

Graag gedaan! Ja dat geeft alvast goede moed hé, als alles positief is! :D

Ik ben zeker tevreden met het resultaat, 1 maatje meer had nog net gemogen en zou ook niet overdreven geweest zijn, maar meer kon er bij mij niet in. Maar toch, zeker tevreden!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou zo graag foto's vinden van BV's die hij gedaan heeft maar das spijtig genoeg precies niet aan de orde! :( Twijfel aan cc's enz.. 't Is niet gemakkelijk eh! :) Aftellen naar woensdag hoor!! :)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wen,

Neen kan er jammer genoeg ook geen vinden. Misschien kan je op je consult wel aan dr. Oelbrandt vragen of hij enkele foto's kan laten zien van zijn werk? Maar zal vast wel allemaal heel mooi geworden zijn aan de tevreden verslagen te zien.

Laat het maar een beetje op je af komen en woensdag weet je iig al weer meer ivm wat voor jou persoonlijk de beste keuze is qua prothesen, plaatsing, cc's enz. Succes!!! :35:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend meis,morgen je eerste consult!!

Neem je tijd en vraag alles wat je wilt weten..

ik kwam er thuis achter dat ik eigenlijk nog best wel veel vragen had.

Het aantal cc's blijft voor mij 1 groot raadsel,bij iedereen pakt het anders uit..

Succes morgen en veel plezier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey!

Sorry voor de late reactie, 't was hier druk de laatste dagen!

Consult is super meegevallen gisteren! Heel aangename man , duidelijk en veel uitleg. Meteen operatie vastgelegd: 10 mei is boobies-day! :3:

PC zei dat ik makkelijk grote C kan hebben, ( ben groot en heb vrij brede schouders) das mijn doel, dus op hoop van zegen!! :38: Het zou 260-280cc worden..

Aftellen geblazen dus nu!

Jersey voor jou begint het te korten! Spannend!! :)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wen,

Whoehoe, je hebt een datum!!! Gefeliciteerd!!! :64: Spannend, das al over een maandje!!! Ga je titel even aanpassen en je topic naar de operatieverslagen verhuizen! Fijn dat je een goed consult hebt gehad en je nu weet wat voor jou nodig is om je resultaat te behalen!

Veeeeeel aftelplezier!!! :104:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ikzelf heb een 6tal weken geleden een verkleining laten uitvoeren door Dr. Oelbrandt. Een zeer goede dokter, neemt zijn tijd voor de operatie om alles uit te leggen en vragen te beantwoorden. Hij zei: "Je mag zowel voor als na de operatie zoveel je wil op consultatie komen, geen probleem."

De dag van de operatie en nadien is hij ook zeer correct. Ben er zeer tevreden van... Ook hechten is perfectie bij hem, dit stelde mijn huisarts en thuiszorg vast :-)

Ik wens je alvast veel succes !

Groetjes Evy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey!

Sorry voor de late reactie, 't was hier druk de laatste dagen!

Consult is super meegevallen gisteren! Heel aangename man , duidelijk en veel uitleg. Meteen operatie vastgelegd: 10 mei is boobies-day! :3:

PC zei dat ik makkelijk grote C kan hebben, ( ben groot en heb vrij brede schouders) das mijn doel, dus op hoop van zegen!! :38: Het zou 260-280cc worden..

Aftellen geblazen dus nu!

Jersey voor jou begint het te korten! Spannend!! :)

Groetjes!

Hééj! Proficiat met je datum !!

Ik heb dezelfde datum :D SPANNEND !!

Bij mij zal het wrs 240 en 260 cc worden, voor de spier geplaatst..

Hopelijk is het snel 10 mei.. Veel succes met aftellen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hééj! Proficiat met je datum !!

Ik heb dezelfde datum :D SPANNEND !!

Bij mij zal het wrs 240 en 260 cc worden, voor de spier geplaatst..

Hopelijk is het snel 10 mei.. Veel succes met aftellen!

X

Hey Lieze!

Amai das toeval!! :) Idd spannend!! Nog een goei 3 weken :1:

Waarom bij jou voor de spier? Is er een specifieke reden?

Jij ook succes!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ikzelf heb een 6tal weken geleden een verkleining laten uitvoeren door Dr. Oelbrandt. Een zeer goede dokter, neemt zijn tijd voor de operatie om alles uit te leggen en vragen te beantwoorden. Hij zei: "Je mag zowel voor als na de operatie zoveel je wil op consultatie komen, geen probleem."

De dag van de operatie en nadien is hij ook zeer correct. Ben er zeer tevreden van... Ook hechten is perfectie bij hem, dit stelde mijn huisarts en thuiszorg vast :-)

Ik wens je alvast veel succes !

Groetjes Evy

Hey Evy!

Bedankt voor de reactie! Fijn om te horen dat de hechtingen perfectie zijn!! :1:

Heb idd goed gevoel bij hem, 't is aftellen nu!

Ben je ook in Beveren geopereerd? Heb al zenuwen hoor!

't Is toch een grote beslissing eh, beetje schrik voor complicaties enz denk ik :unsure:

Komt wel slim zeker? :1:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieze!

Amai das toeval!! :) Idd spannend!! Nog een goei 3 weken :1:

Waarom bij jou voor de spier? Is er een specifieke reden?

Jij ook succes!! X

Jaa, wel leuk dat je hier samen met andere dames kan aftellen tot de grote dag ! :)

Kzou al contenter zijn moesten het nog 3 dagen zijn, maar alé tzal er toch heel snel zijn vanaf nu wrs ..

Kben bij 2 pc's geweest en ze zeiden allebei direct 'voor de spier'..

De ene pc zei da achter de spier bij mij niet echt mogelijk was, dat ging niet mooi zijn, en ik heb genoeg weefsel van mezelf dus ging dat voor de spier lukken.. meer weet ik er eigelijk niet van waarom :)

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evy!

Bedankt voor de reactie! Fijn om te horen dat de hechtingen perfectie zijn!! :1:

Heb idd goed gevoel bij hem, 't is aftellen nu!

Ben je ook in Beveren geopereerd? Heb al zenuwen hoor!

't Is toch een grote beslissing eh, beetje schrik voor complicaties enz denk ik :unsure:

Komt wel slim zeker? :1:

Groetjes!

Graag gedaan :-)

Ik ben in Bornem bij Dr. Oelbrandt geweest.

En ik kan het mij echt wel voorstellen die zenuwen, ik denk dat iedereen dat wel heeft, is tenslotte toch een narcose en "snijden" hé ;-)

Maar ik heb echt het volste vertrouwen gehad in Dr. Oelbrandt en ik heb over hem alleen nog maar positieve reacties gehoord en gelezen...

P.s : HIj komt voor de operatie alles nog eens overlopen. En is bij mij in de loop van de avond na de operatie ook nog eens langs geweest. De verpleging was ook superlief ! (vind ik ook wel belangrijk)

Ik wens je alvast heel veel succes en heel belangrijk een super-resultaat !

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan :-)

Ik ben in Bornem bij Dr. Oelbrandt geweest.

En ik kan het mij echt wel voorstellen die zenuwen, ik denk dat iedereen dat wel heeft, is tenslotte toch een narcose en "snijden" hé ;-)

Maar ik heb echt het volste vertrouwen gehad in Dr. Oelbrandt en ik heb over hem alleen nog maar positieve reacties gehoord en gelezen...

P.s : HIj komt voor de operatie alles nog eens overlopen. En is bij mij in de loop van de avond na de operatie ook nog eens langs geweest. De verpleging was ook superlief ! (vind ik ook wel belangrijk)

Ik wens je alvast heel veel succes en heel belangrijk een super-resultaat !

Groetjes

Ja ik ook! En dat doet veel eh die positieve commentaar!

Dank je wel!! :1: Nog 3 weekjes aftellen! :6:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa, wel leuk dat je hier samen met andere dames kan aftellen tot de grote dag ! :)

Kzou al contenter zijn moesten het nog 3 dagen zijn, maar alé tzal er toch heel snel zijn vanaf nu wrs ..

Kben bij 2 pc's geweest en ze zeiden allebei direct 'voor de spier'..

De ene pc zei da achter de spier bij mij niet echt mogelijk was, dat ging niet mooi zijn, en ik heb genoeg weefsel van mezelf dus ging dat voor de spier lukken.. meer weet ik er eigelijk niet van waarom :)

Groetjes !

Ja denk het ook, tijd gaat snel en voor we het weten zijn liggen we klaar op de operatietafel :6:

Mja vraag me af wat het verschil is voor en achter de spier, bij mij zei hij onmiddelijk achter.. :1:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Jij ook heel veel succes voor morgen !!

Om hoe laat moet je gaan ?

Ik word toch wel echt zenuwachtig nu :o

Maar morgen zijn we er vanaf en hebben we hopelijk mooie borsten en hopelijk niet te veel pijn ! :D

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.