Jump to content

Cloontje: 23 April 2012 : Dr. Plovier : BeClinic

Recommended Posts

WAAAAAHH super onverwachts 23 april een borstvergroting! Ik probeerde deze droom inmiddels uit mijn hoofd te zetten (wat toch niet lukt) vanwege het geld en aankomende studie en nu heb ik ineens over 17 dagen een borstvergroting! :1bouncingboobs:

Ik heb nog nooit stevige borsten gehad. Van begin af aan wist ik dat dit nooit zal komen ook en ben ik erg ongelukkig met mijn borsten. Op mijn 17e had ik een C cup, maar na 20 kilo afvallen heb ik inmiddels op mijn 20e een A/B cup. Mijn borsten zijn erg slap en daar irriteer ik mij altijd al aan. Het zooitje stort in mijn BH gewoon naar beneden en ik kan nooit een goede BH vinden die de boel op zijn plek houdt.

1 Juli 2011 had ik mijn consult bij dr Plovier. Mijn vriend was mee om mij te ondersteunen. Ik was bang dat ik een lift nodig heb, maar Plovier vertelde dat mijn borsten te mooi waren om in te snijden en zei dat het opgelost kon worden met protheses. Ik weet niet precies wat voor cupmaat ik wil. Sowieso een D, maar hij mag het zooitje lekker vol gooien. Ik wil van dat gehang af. Ik krijg ongeveer 350 cc rond en dan zou ik op een volle D uit moeten komen. De protheses worden Dual plane geplaatst.

Na het consult had ik een afspraak gemaakt voor een operatie op 7 november 2011. Helaas moest ik deze operatie annuleren vanwege onverwachtse kosten voor auto e.d. Toen heb ik de operatie met pijn in mijn hart verzet naar 1 maart 2012. Genoeg tijd om te sparen dacht ik. Niet dus.. Ook deze operatie moest ik helaas annuleren vanwege allerlei onverwachte kosten. Eerlijk gezegd durfde ik de operatie ook niet aan te gaan omdat ik mijn moeder en broer en nog niet over had verteld.. Ik was bang voor hun reacties en dat ze het raar zouden vinden. Ik kon niet een operatie ondergaan met het idee dat hun er niets vanaf wisten.

De laatste tijd stortte ik steeds vaker in. Ik kon geen leuke shirts aan, geen enkele BH zat goed, de boel wordt steeds slapper.. Kortom ik werd steeds ongelukkiger van mijn borsten. Op gegeven moment stortte ik in bij mijn moeder en heb ik alles verteld. Ze vond het helemaal niet raar! Dit was zo een opluchting! Een dag later heb ik het mijn broer verteld en ze vonden het allebei super dapper van me en waren juist erg geïnteresseerd en vonden het sneu voor me dat ik nu al last hiervan heb. Echt zooo super! :D

En nog geen dag later had ik het geld bij elkaar!! Ik heb direct met BeClinic gemaild en hoppa me afspraak voor 23 april(!!) staat gepland!! Mygodd I am so happy! Mijn borsten zijn wel weer iets kleiner geworden in tussentijd dus er zullen we wel wat meer cc’s in moeten. En ik ben bang dat ik het snel te klein ga vinden dus vraag sowieso of hij het lekker stevig wil maken.

Ik hoop alleen dat ik na mijn operatie snel weer kan autorijden want moet na 2 weken weer iedere dag 3 kwartier heen en weer naar het werk rijden. En ik kan ook een tijd niet naar mijn verzorgpaard toe. Maar hoe beter ik rust houd in het begin des te sneller het geneest (denk ik).

Hoe hebben jullie Dual plane ervaren?

Na hoeveel weken konden jullie weer autorijden, en hoeveel cc hebben jullie dan gehad?

Wat kon je echt niet doen in de maanden na de operatie, en wat kon je juist snel weer doen?

Iemand nog tips om zo easy mogelijk te herstellen?

En wat moet ik echt niet vergeten mee te nemen/thuis klaar te zetten?

Ik zal snel wat foto’s online zetten van de voor situatie!

• Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Hey Cloontje,

Heb je foto in de galerij gezien, en je verhaal en foto doen me aan mezelf denken.

Had ook een lege B soms zelfs A.

Ik ben bij Be-clinic geholpen en heb 360cc medium profile gekregen van Sebbin. Gelijk dus aan wat jij zal gaan krijgen.

Eerlijk gezegd ben ik tot vandaag niet 100% tevreden van het resultaat wat de vorm betreft.

Had misschien of meer cc moeten vragen of high profile... Dit om mijn lege hangende borstjes meer te vullen, en te liften.

Ik heb wel zelf aangegeven dat ik niet TE groot wou hebben.

Ik hoop nu wel dat ze nog wat moeten indalen, en dus onderin ronder zullen worden.

Wat het herstel betreft, dit viel eigenlijk heel goed mee, na 11 dagen terug gaan werken en met de auto rijden. Dat laatste was niet evident de eerste dagen wel vervelend, vooral in 1ste schakelen. Verder voelde ik me snel goed.

Groetjes.

Choucky

Hee Choucky leuk dat je reageert!

Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met het resultaat, maar ik weet zeker dat het nog verder gaat indalen.

Ik snap dat je hebt gezegd dat je niet té groot wilde. Zelf ben ik ook bang om met een F thuis te komen, terwijl mijn droom eigenlijk gewoon een stevige D is.

De twijfel is bij mij heel erg aanwezig om toch meer cc te vragen en high profile juist om wat je zegt over de boel vullen en liften.. Ik ben zo bang alsnog te eindigen met slappe borsten, alleen dan een maatje meer..

Wel fijn dat het herstel je meegevallen is, na 11 dagen weer kunnen werken en autorijden is best snel! Ik zie erg op tegen het autorijden.. Het lijkt me super pijnlijk en je gebruikt je borstspier onbewust bij zoveel bewegingen..Maar toch fijn te horen dat het jouw wel goed af ging :D

Maar meid als ik jouw foto's kijk denk ik echt dat het nog tijd nodig heeft om in te dalen. Er zit al goed verschil tussen je foto van 3 dagen po en 4 weken po. Als je vragen hebt of twijfelt moet je gewoon Plovier mailen!

Groetjes Cloontje

Hey Cloontje,

Tanks voor je aanmoediging :)

Neem vooral de dag van de operatie foto's mee van wat je mooi vindt!!!

Uiteindelijk gaat het niet om de cc en de cupmaat maar over mooie borsten krijgen... Maak dr Plovier duidelijk dat je de hang in je borsten zoveel mogelijk kwijt wil en volle borsten wenst.

En van maten gesproken... Ik ben vandaag BH 's gaan kopen bij hunkermoler, midseason actie aan -50%!

Mijn cupmaat is dus geen 75D maar wel E !!!! De grote vind ik prima en gekleed ben ik superblij, bloot vind ik inderdaad dat ze te "vlak - plat" lijken... Maar ik ben nog naar andere foto's gaan kijken en die veranderen nog zoveel tot 3 maanden, zelfs tot 1 jaar, dus...

Ik zal de komende dagen nog wat pics posten.

Ik wou je mijn ervaring meegeven omdat ik mijn verhaal van voor bv in de jouwe zo herkende...

Groetjes,

Choucky

Bedankt voor de tips, dat ga ik zeker melden! in cc's en cupmaat praten is inderdaad zo lastig.. Alles valt anders.

Wow een E!? zo zie je maar weer hoe snel je je eigenlijk verkijkt op de maat! Volgens mij is een E met "echte borsten" ook niet te vergelijken met een E d.m.v siliconen.

Heb je lekker nieuwe bh's kunnen kopen en dan ook nog eens met 50% korting! het lijkt me een heerlijk gevoel om nieuwe bh's te gaan kopen, met het idee dat er ook echt wat in de bh zit.

Nog maar 11 daagjes en dan is het zo ver :D

Ik ben benieuwd naar het verloop van je herstel, ik houd zeker je album in de gaten.

Bedankt voor het delen van je ervaring! Had jij voor je BV ook nooit een goed zittende bh? voor mij is het echt hopeloos.. Inmiddels loop ik met een bh en over-bra, omdat geen enkele bh stevig zit..

Liefs, Cloontje

Hey Cloontje,

Lekker aan het aftellen!!. Dat gaat nu snel gaan hè!

Yes yes! Super leuk om BH's te kopen. En eindelijk een bikini, zo een driehoekmodel, en zonder vulling!!! Voordien was een bikini kopen nooit leuk, pffff.

En de bh's, tja was meer "pads" dan BH, bovenin was het meestal leeg...

Ik had wel 1 model 3x gekocht omdat die supergevuld was en ik gekleed toch een ctje leek te hebben ( kan je dus bedenken hoeveel vulling er in zat hihihi, nu kan ik er om lachen.

Ik zal proberen straks of morgen nog wat fotos 6 weken PO te posten en ook van mijn aankopen :)

Greetz

Choucky

spannend hoor, voor mij ging het toen ook heel snel ook binnen 2 weken na consult bij dr.plovier. Morgen is het alweer een jaar geleden dat ik onder het mes ging bij Plovier.

Zorg voor vestjes e.d, zodat je je armen niet hoeft te gebruiken, want de eerste dagen zijn zwaar. Ik droeg veel jumpsuits,super makkelijk. Hoofdeind meteen omhoog zetten als je weg gaat van huis, dat je zo je bed in kan rollen.

Ik heb 360 cc gekregen, ik had een 70 a en heb nu een 70 f.

Heee Choucky nog maar 10 dagen en dan is het zover inderdaad! Heerlijk dat het zo dichtbij komt, heb er onwijs veel zin in!

Ik ken het hoor iedere keer die teleurstelling als je weer een leuke bikini of bh ziet.. En inderdaad ook alles valt naar beneden dus bovenin leeg..

Haha fijn dat je er nu om kan lachen inderdaad! Straks kan ik er ook om lachen!

Ben super benieuwd naar nieuwe foto's en je setjes, zullen je vast heel mooi staan :D

Liefs Cloontje

Thanks voor de tips shoompie! Hoe heb jij het hoofdeind van je bed omhoog gezet? Of heb jij een verstelbaar bed? Ik zit te denken een opgerolde deken of iets dergelijks onder me matras te leggen.

Heb je foto's van jouw bv? ben echt onwijs aan het rondneuzen haha.

Jumpsuits zijn inderdaad ook een goede, alleen heb ik die nog niet.. Ik heb nog wel een paar grote vesten thuis liggen die ik lekker aan kan doen :D

Nog 3 nachtjes slapen en dan is het zo ver.. Bezig alles thuis klaar te zetten zodat ik straks alles makkelijk bij de hand heb. Kan het nog niet echt beseffen dat het maandag dan zover is, maar de zenuwen beginnen langzaam wel te komen ^_^

Iemand enig idee hoe duur litteken crème kost bij BeClinic, en het totaalplaatje van de medicatie??

Volgens mij hebbe ze silliconen verbandjes 40 euro dacht k en de medicatie was iets van 35 euro bij elkaar.. Alvast heeeel veel succes!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.