Ga naar inhoud

meid24 : 5 april 2012 : Dr. Nelissen : Global Care Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik Ben vorige maand op consult geweest bij dr Nelissen.

ik ben 1.78 weeg 64 kilo heb nu een slappe 75a(ben 3 jaar geleden 45kilo afgevalen) en wil een mooie d75. ik krijg tussen de 350 en 450cc rond cohesive op de borstspier high profile .

5 april is het zover!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Nou vanochtend was het dan eindelijk zo ver......ruim op tijd in de kliniek( 12.40, kreeg ik nog wat uitleg van super schat Valerie....rond 13.30 was et zo ver...afscheid van mijn vriendje en mocht ik alleen mee met Valerie,

eenmaal boven mocht kreeg ik een drankje (slaap roesje) en vervolgens mocht ik mij uitkleden en werden er nog enkele foto's gemaakt. Hierna kreeg ik zn sexy operatie short aan en mocht ik in bed gaan liggen....kreeg ik een infuus geprikt waar de antibiotica ingespoten wordt.

Toen is mij het zweet uitgebroken en schijn ik een epileptische aanval te hebben gehad. ik noem het stress insulten omdat ik hier verder nooit last van heb,

Eenmaal bij bleek dat ik ook nog eens in dat bed had geplast omdat je in z'n aanval je spieren niet meer onder controle hebt..... beetje schaamtegevoel had ik zeker maar werd goed verzorgd en verschoond.

Eenmaal bij mijn positieven was ik pas thuis in bed omringt door mijn zusjes en vriend....hele stuk film kwijt van het ontwaken tot de terugreis dus was goed spul wat ze me hadden gegeven hihi tegen5uur waren we weer thuis heb ik me laten vertellen rond 18.00 was ik weer enigszins bij mijn positieven. vervolgens ben ik in slaap gevallen tot net 10 min geleden.

ikheb eens stiekem naar beneden gekeken maarja valt nog weinig te zien aangezien ik ingetapt ben maar dat ze gegroeid zijn zie je meteen haha. om de 4 uur zetpil paracetamol 1000mg en dan komt het helemaal goed vooral met zn vrendje wordt super verzorgd heb niets teklagen.......nu wachten tot 10april 16.35 kanik terugkomen en gaat mn verband eraf.....

Hoeveel cc ik nu gekregen heb is niet helemaal duidelijk omdat dr zou kijken op de operatietafel wat erin te doen was de afspraak tussen de 350en 450 mijn vriend dacht dat ze 425 gezegd hadden maar dat hoor ik dinsdag wel haha.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid, ja ik zou me ook schamen in dit geval, maar dat is onmacht. En ze zullen dit vast wel eens eerder hebben meegemaakt. What ever, daar zijn ze voor toch? Als je het thuis maar ophoud.

Jij was daar om je mooie borsten in ontvangst te nemen en dat is gelukt hè? Geniet ervan. Een vlot herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid, ja ik zou me ook schamen in dit geval, maar dat is onmacht. En ze zullen dit vast wel eens eerder hebben meegemaakt. What ever, daar zijn ze voor toch? Als je het thuis maar ophoud.

Jij was daar om je mooie borsten in ontvangst te nemen en dat is gelukt hè? Geniet ervan. Een vlot herstel.

Ja dat is ook zo maar toch prettig is anders.

bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.