Ga naar inhoud

daisjex : 17 april 2012 : Dr. Verdonck : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben een mama van drie kindjes , waarvan de oudste 18 jaar is en de jongste 16 jaar . Op 17 april heb ik mijn bv in de welnesskliniek door dr. Verdonck. Heb momenteel een lege b cup en hoop op een volle c cup met 330cc .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei spannend. Ik krijg door dr. Verdonk op 2-5 325cc onder de spier. Plaats je foto's als je geweest ben en vertel je nog even hoe t was?

Succes meid. Ben heel benieuwd naar het resultaat. Goed herstel gewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe ik zekers ;-) ik wens jou ook alvast veel succes , ik ben best al wat nerveus aan het worden...nu is het echt niet lang meer . Bedankt sportje en ik laat zekers nog iets horen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je. Ik had vandaag gedroomd dat ik ze al had. Jammer genoeg stond ik met m'n lege zakjes weer op. Ik heb ook drie kids gekregen, dus we begrijpen elkaar wel hè? Ik zal naar je uitkijken en aan je denken. Het schiet al zeker op voor jou. Maar heerlijk toch als t zover is? Ik kan niet wachten. Straks hebben we gewoon wat zitten daar voorin. Ben je al klaar met je voorbereidingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, niet echt . Heb nog niks voorbereid :-( ik heb zoiets van bezie het wel van dag tot dag . Ik ga me gewoon iets makkelijk aanschieten op de dag van mijn bv . Ik kijk er wel enorm naar uit, maar hoop dat ik met 330 cc toch een volle c cup bereik ;-) want e leest hier zoveel. Heb wel ondertussen een fotootje gevonden hoe ik ze zou willen , kwestie van niet groter of niet kleiner en die ga ik aan de pc tonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wil precies hetzelfde. Gewoon hoe ze waren en passend bij de rest. Niet groter. Ik had eerst 275cc, maar ik heb me toch bedacht en het gaat de 325 worden. Er valt immers wat cc's weg achter de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik ben ook door dr Verdonck geopereerd. Op 8 mrt. Succes met de operatie. Gaat vast goed komen. Eén tip: heb geduld na de operatie, herstel heeft echt tijd nodig, en dan doel ik op indalen etc. Bij mij zit t nog steeds behoorlijk hoog maar verneem van anderen op deze site dat je geduld moet hebben.

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt kim , hoop op een snel herstel want heb een zoontje van zes maanden en ga terug aan het werk op maandag 23 april . Dus dat zijn eigenlijk maar zes daagjes. Mijn ventje heeft ook wel vrijaf genomen in de eerste week dus dat valt alvast mee ;-) . Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo dat is erg snel, dat je weer aan de slag gaat. Ik dacht dat ik snel was met m'n 2wk.

Bedankt idd Kim. Sta jij in de galerij? Hoeveel heb je en hoe? Wanneer kreeg je de tijd door en hoe laat was je aan de beurt? Had jij ook tape? Ik zou graag m'n sportbh aan als t mag. Maar vlg mij werkt dr. Verdonk alleen maar met die tape en mg je 2wk niet douchen. Hoe ervaarde je dat? Veel vragen hè? Gr. Miss sport

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mademoiselle

Hey,

Heb ook 2 mei een afspraak bij dokter Verdonck. Leuk seg... :) om 9u00.

Ik ga waarschijnlijk 350cc nemen de dag zelf nog, weet het nog steeds niet zeker..

maar tot hier toe heb ik afgesproken met de pc om 300cc te nemen. Veel succes trouwens.. Spannend! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt kim , hoop op een snel herstel want heb een zoontje van zes maanden en ga terug aan het werk op maandag 23 april . Dus dat zijn eigenlijk maar zes daagjes. Mijn ventje heeft ook wel vrijaf genomen in de eerste week dus dat valt alvast mee ;-) . Groetjes

Hoi,

6dgn is best snel. Doe niks overhaast want als je forceert duurt t herstel langer maar je kent je lichaam dus gewoon daar naar luisteren.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo dat is erg snel, dat je weer aan de slag gaat. Ik dacht dat ik snel was met m'n 2wk.

Bedankt idd Kim. Sta jij in de galerij? Hoeveel heb je en hoe? Wanneer kreeg je de tijd door en hoe laat was je aan de beurt? Had jij ook tape? Ik zou graag m'n sportbh aan als t mag. Maar vlg mij werkt dr. Verdonk alleen maar met die tape en mg je 2wk niet douchen. Hoe ervaarde je dat? Veel vragen hè? Gr. Miss sport

Hoi,

Ik sta niet in de galerij. Heb eigenlijk bijna geen foto's gemaakt.....wel jammer eigenlijk. Ik heb 330 cc links en 350 cc rechts, kwam van een kleine 75b en mn sportbh nu is 75c, maar t moet nog behoorlijk indalen. Ik kreeg een week can te voren de tijd door, telefonisch. Ik had verband en dat zat giga strak, heb t er na een week afgehaald omdat t echt niet lekker voelde, alles was omhoog gedrukt. Ik heb na t verwijderen weer gedoucht want op de hechtingen zit een pleister. Je zou evt zelf waterbestendige pleisters kunnen kopen voor tgeval t los raakt maar bij mij zat t er heel mooi op. Ik vond t niet heel erg om niet te douchen en alleen maar te wassen maar t was maar een week. Daarna door mn vriend me laten wassen onder de douche, wat ik wel erg vond was dat ik mn haar niet kon doen, hahaha, moet je anderen een staart erin laten maken ;).

Geeft niks hoor die vragen, ik had er ook heel veel en bij mij is alles nog heel recent gedaan.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mademoiselle, wat raar dat jij je tijd al hebt gekregen. Maar inderdaad leuk, dat we op dezelfde dag moeten.

Hoi Kim, bedankt voor de info. Pleisters en alle toebehoren heb ik allemaal al in huis. Ik ben zooooo benieuwd.

Hey,

Heb ook 2 mei een afspraak bij dokter Verdonck. Leuk seg... :) om 9u00.

Ik ga waarschijnlijk 350cc nemen de dag zelf nog, weet het nog steeds niet zeker..

maar tot hier toe heb ik afgesproken met de pc om 300cc te nemen. Veel succes trouwens.. Spannend! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe achter de spier. Je moet ook afwachten denk ik wat de pc zegt ivm de mogelijkheden. Hij heeft gekozen bij mij achter de spier ivm leegte aan de bovenkant van mij. Bij dual plane wordt de prothese er tussen geplaatst. Dit duurd langer met het herstel en aangezien jij maar een paar dgn hebt. Zou ik niet voor die gaan. Kijk anders een keer bij you tube of Google wat dual plane inhoud. Tot nu toe is in de borstplooi het snelste herstel proces.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.