Ga naar inhoud

Neophytje26 : 7mei 2012 : Dr. Colpaert : AZ Monica : Antwerpen


Aanbevolen berichten

hoi Neophytje26,

Ik kwam je verslagje tegen en ik was opgelucht dat ik goede kritiek las over dr Colpaert. ik word over 2 weken ook geopereerd door dezelfde chirurg.

ik krijg ook Natrelle implantaten achter de spier. Is je herstel vlot verlopen of heb je eerste weken veel afgezien van de pijn en ongemakken?

groetjes Liesje74

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja er is inderdaad zo goed al niks over te vinden over dr. Colpaert, maar ik had een goed gevoel bij hem dus meer had ik niet nodig. Mijn herstel is heeeeel vlot verlopen, ik weet niet of hij dat bij u gezegd heeft, maar mij had hij verteld dat ik geen pijn ging hebben geen blauwe plekken niks! Wel het was volledig waar, de dag van de operatie veel geslapen maar dat is normaal door de narcose.

Ik had er schrik van maar voor niks nodig, ik zou het van in het begin terug volledig overdoen.

Wij zijn zelfstandigen en de dag na de operatie was ik al terug op een heeeel rustig tempo begonnen met mee helpen, ik ben alles blijven doen behalve stofzuigen en dweilen daar heb ik tot de 6 weken mee gewacht!

Een SUPER tevreden klant dus

Groetjes Neophytje26

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.