Ga naar inhoud

Neophytje26 : 7mei 2012 : Dr. Colpaert : AZ Monica : Antwerpen


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Al jaren verlang ik naar grote borsten 8 jaar na mijn beslissing en 15 maand na mijn tweede kindje heb ik eindelijk de knoop doorgehaakt en een pc opgezocht.

Na 8 jaar zoeken en vergelijken wist ik wel zo ongeveer wat mijn vereisten waren, ik voelde me direct op mijn gemak bij dr. Colpaert mijn eerste bezoekje heeft toch ongeveer een uurtje geduurd, ma k was volledig overtuigd! Maandag 7 mei om 8u s morgens is het mijn beurt.

Het wordt een mooie volle C (ben een ding vergeten vragen en dat zijn de cc's volgende week is bellen) en het wordt achter de spier gestoken (heb nu een aa 75). Ben benieuwd naar het resultaat!

En stresskikker dat ik ben, sinds ik weet wanneer ik wordt geopereerd slaap ik al niet meer, wat wordt dat de dagen vlak voor de operatie :-D..

K denk dat mijn grootste schrik de pijn is en hoe bauw het gaat zijn na de operatie. Ik ben zelstandige dus dat is moeilijk om dan stil te zitten e, maar wa slaan er ons wel door.

En schrik voor het blauwe is niet omdat ik denk dat de pc's beulen zijn maar omdat door erfelijkheid krijg ik bij de minste tik een blauwplek, het is met hele grote drukletters op mijn operatieverslag geschreven, maar k hou toch wel mijn hartje vast.

Zo ik denk dat dit het zo wel was, nog iets weten dan vraag je het maar

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaa , van alle opwinding de cc's niet weten .

Alhoewel , ik moet er ni mee lachen want ik had het niet eens gehoord tijdens mijn consult !

Gelukkig had ik mijn partner mee , die wist het nog .

Ik heb ook zeer vlug blauwe plekken enja , ik zag serieus blauw ...

Mijn protheses zijn deels achter de spier (dual plane) en ik moet zeggen dat het herstel me vies tegenviel .

Hoelang kun je je vrij maken dan , als zelfstandige ?

Je mag nml niet meer dan 10kg heffen gedurende de eerste 6 weken en boven je hoofd reiken doe je dan ook beter niet .

Nu , dat herstel en blauwe plekken is erg individueel en moeilijk op voorhand in te schatten .

Het zou voor jou wel eens goed kunnen meevallen .

Je zal er 's nachts over moeten blijven piekeren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend zat in de wachtzaal met de kindjes dus die was er niet bij, maar ik mocht hem altijd terug opbellen dan doen we dat maar is e.

Eigenlijk kan ik mij niet vrij maken, maar dan zal het allemaal wat rustiger moeten, tillen moet ik zowiezo niet behalve de kindjes maar dan zal het wat minder worden in die periode, niks aan te doen.

Kan aftellen op mijn slapeloze nachten alhoewel het na de operatie ook niet zal meevallen :-) Maar we moeten er iets voor over hebben e.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Vandaag was mijn dagje!!!

Deze morgen om 5u opgestaan klaar gemaakt en in de auto richting Antwerpen, en natuurlijk als je rekening houdt met file dan is er geen file natuurlijk resultaat bijna 3 kwartier te vroeg in t ziekenhuis.

Om 7u ingecheckt alles mooi betaald en dan snel naar boven, want ik was de allereerste :-).

Om kwart voor 8 zijn ze me komen halen en om 8u was het mijn beurt effe praatje gemaakt met de anesthesist die vertelde me dat ik een beetje slaperig ging worden, en plots werd ik wakker en was alles achter de rug.

Normaal mocht ik om 11u terug naar de kamer maar ik mocht om 10u al terug naar de kamer.

Vlak na de operatie had ik een drukverband aan om de zwellingen zo min mogelijk te houden. Om 15u is de chirurg nog is komen kijken drukverband verwijderd, sportbeha aangedaan. En ontslagbrief gekregen.

Nu rustig in de zetel en vrij pijnloos, hopen dat het zo blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen niks blauwe plekken, geen pijn!! Ik ben zo tevreden, voor die blauwe plekken had ik het meeste schrik!

Alleen die gekke kriebel maar dat zal wel zijn om dat er iets in mijn lichaam gepland is, zaterdag op controle dus dan meld ik het wel even als het nog altijd zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Een vraagje, Zaterdag 30 juni moet ik op controle bij mijn pc, maar ik ben 16 juni eigenlijk al 6 weken po, mag ik dan al een gewone bh aan of moet ik echt wachten tot ik op controle geweest ben. Dat wilt dan ook betekenen dat ik anders 8 weken met mijn sportbeha ga rondlopen en dat zie ik helemaal niet zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Een vraagje, Zaterdag 30 juni moet ik op controle bij mijn pc, maar ik ben 16 juni eigenlijk al 6 weken po, mag ik dan al een gewone bh aan of moet ik echt wachten tot ik op controle geweest ben. Dat wilt dan ook betekenen dat ik anders 8 weken met mijn sportbeha ga rondlopen en dat zie ik helemaal niet zitten.

Ik zou dan toch gewoon 8 weken de sportbeha aanhouden. Ikzelf heb hem nog langer aangehad. Vond het al fijn dat die band na 6 weken af mocht, dus ik had geen hekel aan die BH. Vind je hem zo storend dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag die bh echt niet graag. Spant nog al hard, k loop constant te trekken. En vooral s nachts niet, t kan heel goed zijn dat ik hem vanaf wanneer ik hem mag uitdoen mijn bh ga missen ze maar zover zijn we nog niet :-)

En anders informeer ik nog is bij mijn pc, kan niet vroeger gaan omdat er maar pas plaats is de 30e. K zal positief denkenn die 4 wkeen zijn al zo snel gepasseerd dan zullen de volgen de4 ook wel vlotjes gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Ik draag die bh echt niet graag. Spant nog al hard, k loop constant te trekken. En vooral s nachts niet, t kan heel goed zijn dat ik hem vanaf wanneer ik hem mag uitdoen mijn bh ga missen ze maar zover zijn we nog niet :-)

En anders informeer ik nog is bij mijn pc, kan niet vroeger gaan omdat er maar pas plaats is de 30e. K zal positief denkenn die 4 wkeen zijn al zo snel gepasseerd dan zullen de volgen de4 ook wel vlotjes gaan

Dat is ook zo..ikzelf vond die kliniekbeha op een gegeven moment juist fijn. Ik heb hem echt 6 weken dag en nacht gedragen incl band. Ik was wel blij dat die band af mocht na die 6 weken, maar die BH heb ik ook nog heel lang s'nachts gedragen. Durfde niet zonder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze ook vreselijk. Heb ook totaal geen kleding waarbij ik het kan verhullen.. maarja ben over de helft en daarna mogen we gelukkig weer normale bh's dragen. Ff doorbijten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren is er eindelijk wat lijm losgekomen van over mijn litteken, dit was zo beetje onder mijn litteken, dat bedekte een heel klein wondje, k vermoed dat de in of uitgang was van het draadjes. Nu dat die lijm eraf is, heb ik daar precies beetje pijn aan. Heel raar gevoel eigenlijk, maar er is helemaal niks aan te zien, gewoon een mooi roos litteken. Iemand ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ja essie hier hetzelfde probleem, morgen een feestje, moet ik zoeken naar een kleedje dat die sportbeha verhuld, ben er niet zeker van dat dit gaat lukken. K heb gelukkig lange haren dus kan misschien wat meer verbergen door mijn haren los te laten :49:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.